Aan alle BBF bezoekers ( Belangrijk )

Reads 544 • Replies 7 • Started Sunday, September 11, 2016 5:02:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

 
kraddel
beers 10779 º places 386 º 17:02 Sun 9/11/2016

Ik was vandaag mijn reis aan het uitstippelen ( hey, met ons openbaar vervoer in het achterhoofd, liever op tijd aan beginnen ) en ja hoor, problemen !


’ Opgelet: door werkzaamheden tussen Antwerpen en Rotterdam zal de IC Brussel-Amsterdam op zaterdag 24 en zondag 25 september slechts tussen Brussel en Antwerpen rijden. Reizigers naar Nederland kiezen dat weekend best voor Thalys (hoewel Thalys treinen omgeleid zullen worden tussen Rotterdam en Amsterdam, zonder halte in Schiphol Airport). Alternatief: reizigers kunnen vanuit Antwerpen naar het station Noorderkempen reizen, waar er snelbussen rijden richting Breda. Vanuit Breda rijden er binnenlandse treinen van NS naar andere bestemmingen in Nederland. ’


Questie iedereen te verwittigen... Thalys kan, maar is belachelijk duur ( boven de 50 voor een enkel ticket )

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 01:54 Mon 9/12/2016

Tip: ga met Flixbus. Ik ben daar nu een paar keer mee op en neer naar België geweest, en bevalt erg goed. Kost ongeveer 9 euro voor een enkele reis, en tot nu toe was de bus elke keer een half uur eerder op de bestemming dan de dienstregeling (dat is met de trein wel anders!). Laatste stuk kan je dan met de trein naar Bodegraven.

 
sebletitje
beers 11868 º places 491 º 02:17 Mon 9/12/2016

Amai ik heb mn tix al gekocht. Het is altijd iets anders. 2 week gelenden 5u vertraging terug van Foodbash, vorige jaar 4u vertraging met Eugene voor VanMol Fest, Thalys afgeschaft in Mei na Tallinn.

 
sebletitje
beers 11868 º places 491 º 03:05 Mon 9/12/2016

Ticket veranderd, great, 30c per min + 5€ dienst + an extra 20e and nu 3 stop Utrecht, Maastricht, Luik, Brussel.

Opgelet dat Thalys via Rotterdam-Antw is bijna al vol en ticket cost 60€+

 
77ships
beers 14200 º places 929 º 03:23 Mon 9/12/2016

Bedankt voor de melding. Aangezien dat ik donderdag in Den Haag start & daar zondag eindig ga ik vanavond voor een bus van daaruit zoeken. Rest met de trein in NL doen.

 
Zer0
beers 1227 º places 9 º 03:42 Mon 9/12/2016

Ik heb zelf nooit problemen gehad met de Antwerpen <-> Breda bus. Goedkoop en nog best snel. Vanuit Breda zit je zo in Rotterdam. Anders is (wat Maakun eerder zei) de Flixbus ook een prima optie.

 
TreinJan
beers 4 º places 179 º 11:16 Mon 9/12/2016

Om het maar eens een keer duidelijk op te schrijven:
- geen IC Antwerpen - Amsterdam vv;
- snelbus Noorderkempen - Breda vv;
- stopbus Kapellen - Roosendaal vv. (L-trein rijdt tot Kapellen)

 
mumares
beers 98 º places 1 º 03:03 Wed 9/14/2016

Iemand nog op zoek naar een hotelkamer voor zaterdagnacht? Ik heb eentje die ik niet meer kan annuleren in Gouda op overschot.
Gaat om een dubbele kamer met twee aparte bedden
Stuur gerust een pm voor meer info