Camping Ratebeer 2: De Spreadsheet Die Je Wist Dat Ging Komen

Reads 2705 • Replies 45 • Started Monday, May 11, 2015 1:35:38 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:35 Mon 5/11/2015

Krrrrrrrakakaaa!





Het duurt nog veel te lang, maar 25 juli zal Camping Ratebeer weer in alle hevigheid losbarsten. Bier, vlees, vrouwen in bikini, diverse liveoptredens... Een hele middag en avond lang zal het weer hedonisme zijn wat de klok slaat in Westelbeers, NB.


Er ontstond op het forum al vraag naar een spreadsheet en middels deze thread wil ik de spreadsheet 2k15 2.0 aan jullie presenteren!

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rp9PLnbceT7tMmzsKjDIIzuWdVqHJKdCPzbTGJJMI9E/edit?usp=sharing


Op pagina 1 kun je je inschrijven en (eventueel alvast) vermelden welke bieren je van plan bent om mee te nemen. Ik heb ruimte gemaakt voor 3 bieren, wil je er meer of minder dan 3 meenemen dan mag je dat natuurlijk zelf weten. Ik ga er vanuit dat iedereen de moeite neemt om wat leuks mee te nemen en dat hiervoor niet per se harde regels hoeven worden opgesteld.

Over regels gesproken: Op tabblad 2 vind je enkele broodnodige regels. Vorig jaar is het grotendeels goed verlopen en hebben we geen klachten gehad. Ik ga er vanuit dat ik 27 juli een zin met dezelfde strekking zal kunnen typen op ons geliefde circlejerkforum.

Voor de mensen die te lui zijn om te klikken op het tweede tabblad hier de regels:



- De organisatie is niet aansprakelijk voor geleden schade en/of persoonlijk letsel.
- Ansjelaah is de baas.
- Geen voedsel/drinken/urine/faeces/kots in het zwembad.
- Ontlasten op de aangewezen plaatsen.
- Drink and drive verboden voor alle deelnemers. Als je met de auto weggaat hoef je niet meer terug te komen.
- Wil je biertjes komen drinken: blijf slapen, kom op de fiets of regel een BOB.
- Doe je best om wat leuke/lekkere/lokale bieren mee te nemen, maar maak je geen al te grote zorgen of je meegenomen bier wel goed genoeg is.
- Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemspullen mee.
- Het is handig als iedereen een eigen stoeltje meeneemt (dan hoeft Drebus geen zoldertrappen op), mits je er geen hebt is er natuurlijk wel 1 beschikbaar.
- Softdrugs worden in kleine hoeveelheden gedoogd, met het verzoek om wel rekening te houden met mensen die er niet zo van houden.
- Gooi rommel (peuken, dopjes, servetjes, placenta’s) niet op de grond maar in een vuilniszak.
- De plek naast de kippenren is gereserveerd voor Joris en Judy.
- Het is verboden de haan te mishandelen.

Zoals eerder vermeld krijgen Nederlandse Ratebeerians voorrang en kan iedereen zonder pardon geweigerd worden op basis van afkomst, aantal ratings, haarstijl en/of andere onderbuikgevoelens.

Electriciteit zal zoals vorig jaar in beperkte mate beschikbaar zijn. Een paar telefoons opladen is bijv. geen probleem.

Meer info, zoals de precieze kosten voor het bbq-en, zal in een later stadium nog aan bod komen! Eventuele vragen zijn welkom in deze thread of in m’n inbox.

 
joes
beers 93 º places 9 º 14:46 Mon 5/11/2015

Aan die laatste twee regels kan niet tegelijk voldaan worden. T’is of het een, of het ander ....

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 16:22 Mon 5/11/2015

Ja hoor, ik edit 1 woord en de hele opmaak is naar de maan.

 
Borresteijn
beers 11305 º places 404 º 07:15 Wed 5/13/2015

De spreadsheet doet wel erg moeilijk met laden enzo. Maar t is gelukt.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 15:58 Wed 5/13/2015

Bosbouw lukte het niet om te editten zag ik in m’n inbox... In principe staat wel alles goed eigenlijk.

Anyway, Mark toegevoegd

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1rp9PLnbceT7tMmzsKjDIIzuWdVqHJKdCPzbTGJJMI9E/edit?usp=sharing

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:50 Wed 5/20/2015

Rob jouw maat kwam toch ook mee?

 
Borresteijn
beers 11305 º places 404 º 08:11 Wed 5/20/2015

Yeah but no but yeah... Waarschijnlijk nee dus.

 
joes
beers 93 º places 9 º 05:15 Thu 6/4/2015

Even dit draadje weer naar boven halen. Ik zie 12 personen op de lijst, tot nu toe. Is dat alles ?

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:31 Thu 6/4/2015

Benzai staat er nog niet op. Laat hij het afweten dit jaar?

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 09:43 Thu 6/4/2015

Originally posted by DutchDrebus
Benzai staat er nog niet op. Laat hij het afweten dit jaar?


Is het allemaal zo slecht bevallen dan vorig jaar ?

 
Borresteijn
beers 11305 º places 404 º 10:01 Thu 6/4/2015

Hij mag niet terug naar huis rijden en weer terugkomen dit jaar, denk dat ie dat wel gepland had.. Klein alcomobilistje.