Founder’s i Bilka?

Reads 744 • Replies 2 • Started Thursday, June 4, 2015 5:21:02 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 17:21 Thu 6/4/2015

Hej alle - jeg blev glædeligt overrasket over i dag at opdage, at min lokale Bilka er begyndt at sælge Founder’s All Day IPA og Centennial IPA. Førstnævnte har jeg været på udkig efter siden jeg første gang smagte den frisk i Irland sidste år så det glæder mig meget at se, at Dansk Supermarked forhåbentlig kan give Coop lidt tiltrængt konkurrence på de humlede øl efter at sidstnævnte besluttede at droppe BrewDog fra sortimentet.

Kan man også få Founder’s i jeres lokale Bilka/Føtex og hvad koster de i givet fald? Hos mig var det et tilbud på 2x33cl for 35 kr., hvilket er i overkanten af min betalingsvilje, men til gengæld var de superfriske, hvilket ellers er en sjældenhed for amerikansk importede øl uden for Mikkeller-imperiet.

Hvad synes I om, at man nu kan få et par Founder’s øl i Bilka og tror I, at I som ølnørder vil være villige til at lægge en del af jeres ølbudget her for at støtte tilgængeliggørelse af amerikanske gourmetøl i jeres lokale supermarked?

Det er landsdækkende! 17,50kr pr. dåse . De var canned November 14.

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 05:29 Fri 6/5/2015

Originally posted by Dedollewaitor
De var canned November 14.

Ah okay. Der står også Best By 22/11/15 på min dåse, men jeg troede, at de kun opgav 6 måneders holdbarhed. Den lugtede ellers rimeligt frisk, men i virkeligheden har den nok bare været lige så gammel som den "friske" udgave, jeg smagte i Irland sidste år.