Het is bijna hier - de 2015 editie van Camping Ratebeer

Reads 5829 • Replies 118 • Started Saturday, July 18, 2015 10:25:47 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 10:25 Sat 7/18/2015

Hallo allen.

Volgende week rond deze tijd. Nou nou. Inderdaad. Ik heb er zin in.
In dit topic komen alle laatste dingetjes die van belang zijn, dus hou deze thread gedurende de week een beetje in de gaten

Ik en Angela zorgen voor een prachtige locatie, crackertjes, een flesje water, wc papier, houtskool en 4 biertjes van brouwerij Base Camp om het ultieme camping gevoel te bewerkstelligen. Kosten hiervoor bedragen €0,-

Ik zit zelf ook nog te denken om net als vorig jaar een ontbijt te regelen (bestaande uit broodjes knakworst en/of kaas bijvoorbeeld), ware het niet zo dat vorig jaar haast iedereen zonder te ontbijten weer is opgestapt :P Wat zeggen jullie er van? Wel of geen ontbijt?

Joris ’Goei Stuk Vlees’ van Esch regelt vlees voor de barbecue. Hij zal hierbij natuurlijk zorgen voor een groot assortiment smaakhaakjes voor de vele verschillende bieren die we gaan proeven. De kosten hiervoor zijn momenteel nog niet bekend bij mij, maar ik vermoed dat deze ongeveer een tientje bedragen. Zorg dat je dat geld bij hebt want Joris is wel zo’n flauwe die je anders niet laat mee-eten.

Qua koelen van het bier zijn we nog een klein beetje aan het kijken hoe we dit het best kunnen gaan doen. Ongeacht de uitkomst van deze overpeinzing wil ik jullie verzoeken (waar het mogelijk is) om jullie bieren reeds gekoeld mee te nemen. Een paar koelboxen met goed wat ijs er in zouden wel makkelijk zijn.

Ik heb geen idee wat het weer gaat doen, maar zorg ervoor dat je qua kleding rekening houdt met wat Piet Paulusma voorspelt. Evt. verkoeling hebben we in de vorm van een zwembad, maar verwarming hebben we niet. "Tenzij je het niet erg vindt om tussen de koeien te liggen," aldus Angela.

Nog herhalend uit andere topics: Gedraag je enigszins, laat de haan leven, bikini’s mee, neem als het ff kan een eigen stoeltje mee, zorg voor goeie zin, lekker bier en laat je onderdompelen in het fenomeen dat Camping Ratebeer heet.

- Bonus spel: Als je voornaam met een R begint en je bent geboren in januari dan moet je je autosleutel bij aankomst inleveren bij de organisatie. Dit is uiteraard een geheel willekeurige letter in combinatie met een geheel willekeurige maand.
- Als je uit Limburg komt: Hou het voor jezelf.
- Zorg voor een goeie stoel en een stevig glas.
- What happens in Westelbeers stays in Westelbeers

- Slaap je op een luchtbed? Vergeet je pomp of je goeie longen niet mee te nemen.

Adres: Huygevoort 15 / 5091 SB / Westelbeers (of voor sommige tomtom’s Oost-, West- en Middelbeers)
Tijdstip aankomst: vanaf 14.00

I have there sin in! Als me nog iets te binnen schiet dan meld ik het hieronder.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 13:29 Sat 7/18/2015

Moet ik een 2500 Watt bouwlamp meenemen voor de gezellige sfeerverlichting ?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 13:54 Sat 7/18/2015

Liever een 2500 ibu ipa :-p

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 17:17 Sat 7/18/2015

Haha mooi tekstje weer. Heb er zin an!

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 05:38 Sun 7/19/2015

Zeker zin in. En een dikke "ja" voor t ontbijt met knakworsten

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 07:39 Sun 7/19/2015

Originally posted by Borresteijn
Zeker zin in. En een dikke "ja" voor t ontbijt met knakworsten


Ontbijt op bed is altijd prima ! Kom je het zelf langsbrengen Drebus ?

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 07:51 Sun 7/19/2015

Originally posted by ShivanDragon
Originally posted by Borresteijn
Zeker zin in. En een dikke "ja" voor t ontbijt met knakworsten


Ontbijt op bed is altijd prima ! Kom je het zelf langsbrengen Drebus ?


Je had ook voor Angela kunnen kiezen, maargoed: seksuele voorkeur speelt geen rol op camping Ratebeer.

Ik ga zelf trouwens ook nog een tickhoekje inrichten met bieren die ik al te lang heb staan. Regels mbt dit tickhoekje: ff anderhalve slok aan drebus gunnen als je een fles open trekt :p

 
joes
beers 93 º places 9 º 13:09 Sun 7/19/2015

Hoeveel personen BBQ?

 
joes
beers 93 º places 9 º 13:13 Sun 7/19/2015

OK, 14.

 
SVD
beers 6166 º places 329 º 04:29 Mon 7/20/2015

Heren en dames veel plezier ;)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:25 Mon 7/20/2015

2 stemmen voor ontbijt (waaronder 1x de dubbel tellende stem van Borresteijn), dus ik zal vrijdag knaks gaan inslaan bij de lokale kruidenier *duimomhoogsmiley*.