Places - webshops

Reads 3108 • Replies 32 • Started Tuesday, February 25, 2014 3:21:54 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:21 Tue 2/25/2014

Ik stoor me mateloos aan het ontbreken van een fatsoenlijke zoek- cq browse-functie in de places. Maar dat hoort eigenlijk in het ergernissen topic ;-)

Ik heb toevallig net een bestelling gedaan bij speciaalbierpakket.nl te Leiden. En in het verleden al wel eens bij Biernavigatie. Bij de Molen ga ik het altijd zelf halen. Hebben jullie nog goede (of minder goede) ervaringen met andere webshops in binnen- en buitenland?

 
goozen
beers 5364 º places 172 º 04:01 Tue 2/25/2014

Goede ervaring met Franse webshop saveur.com. Binnen twee dagen op mijn werk afgeleverd

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 06:48 Tue 2/25/2014

biernavigatie is veruit de beste webshop imho. Nog maar kort bezig, maar een heel leuk assortiment en enthousiaste lui. Sloegen tijdens Borefts ff de plank mis door schaamteloze sluikreclame te maken, maar verder altijd zeer tevreden over. Etre-Gourmet in Belgie is ook top, een beetje duur en trage verzending maar een leuk assortiment met leuke acties. Daar doe ik eigenlijk alleen grote bestellingen samen met vrienden om de hoge verzendkosten te delen.

Bierspeciaalpakket heeft af en toe leuke ticks, niks op aan te merken.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:04 Tue 2/25/2014

UK: alesbymail.co.uk --> super goede ervaring mee
De: bierkompass.de --> zeer goed
In Nederland is Flink gegist is me ook goed bevallen, net als een hele hoop anderen in het verleden, maar daar kom ik nu nooit meer omdat ze vaak onvoldoende nieuwe bieren hebben die ik wil bestellen zodat de verzendkosten me te hoog zijn.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:31 Tue 2/25/2014

Ik was van plan om gewoon meerdere webshops eens te proberen, zolang ze natuurlijk wel een beetje assortiment hebben. Ik heb blijkbaar nog heel weinig van Ramses gerate, dus daar kon ik bij speciaalbierpakket prima terecht :-)

Het voordeel van die webshops is, dat je op je gemak kan kijken of je de bieren al gehad hebt en/of ze ’goed zijn’ (lees: hoog scoren :P). Die saveur-biere zet er bv Ratebeer-scores bij online, dat is verrekte handig! In een winkel met een smartphone (incl bereik) vind ik nooit zo prettig. Ik ben blijkbaar die schaamte nog niet voorbij :P

Ik heb trouwens ook nog een paar van die Biernavigatie dozen met 16 grote vakken. Voor de traders onder ons. En bubbeltjesfolie misschien ook nog wel wat.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 08:19 Tue 2/25/2014

De webshop van de molen is prima evenals de online shop van de bierwinkel in Joure ( http://www.bier-winkel.com). Voordeel van de NL shops zijn de portokosten.

 
addios
places 1 º 09:04 Tue 2/25/2014

Voor Nederlandse bieren: www.hetbiermoment.nl

---Posted via Beer Buddy for iPhone

 
Jeroenhensen
beers 239 º places 21 º 09:53 Tue 2/25/2014

Naar dit topic was ik op zoek :)

Zit er ook nog verschil in prijzen bij de verschillende webshops? Of maakt het elkaar allemaal niet veel uit.

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 09:59 Tue 2/25/2014

De BrewDog webshop heeft ook leuke dingen, maar die zij wel redelijk prijzig, zeker met de verzendkosten vanuit Schotland meegerekend. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor de Mikkeller shop. Leuke bieren, maar erg duur..

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 10:26 Tue 2/25/2014

De Molen - Top Service, misschien een beetje duur de verzendkosten, plus je moet 50 euros of meer te bestellen.

bierniavigatie - goede prijzen, vaste verzendkosten binnen Nederland, goede bieren, af en toe aanbiedingen

Belgium in a box - ook goed, beste verpakking.

bierkompass.de - gisteren besteld, tot nu toe positief, snelle mededeling

drinks-of-the-world.de snel, okay prijzen, okay verzendkosten,geen probleem

bierzwerg.de - nooit meer. Begon goed, werd een echt slechte ervaring ( ik vroeg hoe gaat met mijn bestelling, ze zeiden ze hadden nog niet het geld ontvangen, dus ik maakte het nog een keer - mijn fout dit -. Het pakket kwam binnen met twee zelfde bieren in plaats van twee verschillende en ze stopten reageren op mij emails. Eindelijk ik kreeg mijn geld terug na 10 dagen continue verstoring.



shop.mikkeller.dk ik heb niet besteld en ik denk ga ik niet doen. Alleen met credit card te betallen (heb ik niet), verzendkosten bijna 40 euro voor Nederland, bier prijzen echt duur (ik vond hun bieren op andere webwinkels goedkoper, wtf)

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 12:02 Tue 2/25/2014

Ja de verzendkosten bij sommige internationale webshops rijzen soms echt de pan uit. Daarom deel ik meestal mijn internationale bestellingen met een groepje om op die manier de verzendkosten te delen. Als je met 4 personen bij Mikkeller besteld, heb je maar 10 euro verzendkosten pp. De prijzen van de bieren bij Mikkeller zijn idd soms belachelijk, maar 20 euro voor een bomber van Three Floyds vind ik redelijk netjes, ongeveer even duur als ik voor moet ruilen...