Ratebeer ergernissen #

Reads 72744 • Replies 758 • Started Monday, November 4, 2013 12:10:10 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
SVD
beers 6163 º places 329 º 13:44 Wed 11/13/2013

goed artikel, heb gelukkig *klopt op hout* de gedrochten nog nooit gekregen :D

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 23:03 Wed 11/13/2013

Sorry voor de langzame reactie maar over Mont Saleve Imperial Stout...

Originally posted by Martinus
Waar was het bordje op Borefts waar op stond dat deze versie 13% had? Het bier stond iig al niet in het programmaboekje, wel een impy stout zonder naam van 13%, maar dan moet je maar gokken dat dat dezelfde is.

Ik heb hem niet gedronken daar, en dus ook niet ingevoerd, maar ik vind dit een typisch gevalletje van jammer voor de brouwer, hadden ze het maar beter moeten aangeven.

Ik ben het grotendeels wel met je eens maar 1) Het stond gewoon opgeschreven naast de naam op het festival 13%. Dat weet ik zeker want ik heb het samen de de brouwer staan opschrijven. 2) De labels van deze 2 bieren zijn (redelijk duidelijk) anders. Het is juist de bedoeling dan de koper zelf kan kiezer wat hij graag wil. Sorry maar dit is nu juist een gevalletje van duidelijk genoeg. Een andere naam zou nog duidelijker zijn ja, maar onduidelijk? Nee. Allemaal even rating verplaatsen dus.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 07:21 Thu 11/14/2013

Ratebeer ergernis: Denken dat je een (redelijk nieuw) biertje hebt dat Benzai nog niet zal hebben gehad. Iedere week weer.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 08:40 Thu 11/14/2013

Originally posted by erickok
Sorry voor de langzame reactie maar over Mont Saleve Imperial Stout...
Originally posted by Martinus
Waar was het bordje op Borefts waar op stond dat deze versie 13% had? Het bier stond iig al niet in het programmaboekje, wel een impy stout zonder naam van 13%, maar dan moet je maar gokken dat dat dezelfde is.

Ik heb hem niet gedronken daar, en dus ook niet ingevoerd, maar ik vind dit een typisch gevalletje van jammer voor de brouwer, hadden ze het maar beter moeten aangeven.

Ik ben het grotendeels wel met je eens maar 1) Het stond gewoon opgeschreven naast de naam op het festival 13%. Dat weet ik zeker want ik heb het samen de de brouwer staan opschrijven. 2) De labels van deze 2 bieren zijn (redelijk duidelijk) anders. Het is juist de bedoeling dan de koper zelf kan kiezer wat hij graag wil. Sorry maar dit is nu juist een gevalletje van duidelijk genoeg. Een andere naam zou nog duidelijker zijn ja, maar onduidelijk? Nee. Allemaal even rating verplaatsen dus.

Zoals ik al zei, dat maakt toch ook niet uit. Het is maar een voorbeeld, en je ziet vaak genoeg dat het fout gaat.
Originally posted by Martinus
Ach, het is ook maar een voorbeeld. Ik heb er niet zo goed op gelet, heb het bier niet geproefd en voor hetzelfde geld stond er een duidelijk bordje bij. (...)
Dus:
Bordje met Mont Saleve Imperial Stout Tzarine 13°: aparte entry
Bordje met Mont Saleve Imperial Stout Tzarine, die toevallig 13% ABV is: zelfde entry.

Blijf overigens ook bij mijn mening over etiketbieren. Die mogen van mij allemaal naar een werkkamp in Siberië

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 09:54 Thu 11/14/2013

Originally posted by Martinus
Blijf overigens ook bij mijn mening over etiketbieren. Die mogen van mij allemaal naar een werkkamp in Siberië


Ik hou het liever bij de vergelijking van een leprozenkolonie.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 10:02 Thu 11/14/2013

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Martinus
Blijf overigens ook bij mijn mening over etiketbieren. Die mogen van mij allemaal naar een werkkamp in Siberië


Ik hou het liever bij de vergelijking van een leprozenkolonie.

Vallei der melaatsen.

*Listening to Death-Leprosy*

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 10:24 Thu 11/14/2013

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Martinus
Blijf overigens ook bij mijn mening over etiketbieren. Die mogen van mij allemaal naar een werkkamp in Siberië


Ik hou het liever bij de vergelijking van een leprozenkolonie.

Vallei der melaatsen.

*Listening to Death-Leprosy*





Zo’n fijne plaat is dat

Heb overigens net weer eens een real-life ergernis opgedaan. Ik bestelde zojuist kaarten via ticketmaster, en daar moet je tegenwoordig dus geld betalen (1 euro welteverstaan) om - je verzint dit niet - je kaartjes VIA DE FUCKING EMAIL opgestuurd te krijgen. Jawel. Ticketmaster moet echt heel hard KAPOTgaan wat mij betreft. Wordt iedere keer weer een beetje meer agressief van al die kosten op kosten voor "services" die ze sowieso moeten leveren. Brr...

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 10:28 Thu 11/14/2013

Oh ja verschrikkelijk. En dan heb je al die reserveringskosten enzo...
Wat is er mis met gewoon naar het GWK gaan! Dat waren nog eens tijden.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 10:41 Thu 11/14/2013

Originally posted by Borresteijn
Heb overigens net weer eens een real-life ergernis opgedaan. Ik bestelde zojuist kaarten via ticketmaster, en daar moet je tegenwoordig dus geld betalen (1 euro welteverstaan) om - je verzint dit niet - je kaartjes VIA DE FUCKING EMAIL opgestuurd te krijgen. Jawel. Ticketmaster moet echt heel hard KAPOTgaan wat mij betreft. Wordt iedere keer weer een beetje meer agressief van al die kosten op kosten voor "services" die ze sowieso moeten leveren. Brr...

Posten op facebook. Gewoon doen met dat soort ergernissen, met een link naar hun fb page. Social media werkt 2 kanten op, negatieve publiciteit kan best zorgen dat er dingen veranderen..

 
Zer0
beers 1227 º places 9 º 10:54 Thu 11/14/2013

Originally posted by DutchDrebus
Ratebeer ergernis: Denken dat je een (redelijk nieuw) biertje hebt dat Benzai nog niet zal hebben gehad. Iedere week weer.


Of dat je net een nieuw bier (met welgeteld drie ratings) uit het buitenland binnen hebt en drie anderen uit je maandelijkste tasting hetzelfde bier in hun koelkast hebben staan.