Ufiltrert øl

Reads 3219 • Replies 24 • Started Friday, March 27, 2015 3:50:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Nidaros
beers 40 º places 11 º 05:20 Tue 3/31/2015

E.C. Dahls (Ringnges) hadde en u-utblandet pils som ble lansert 2 år på rad, kun på fat under navnet Dahls export. Den var ikke ground breaking, men veldig rund og smakfull.

 
ClubGonzo
beers 5677 º places 35 º 16:39 Tue 3/31/2015

Originally posted by Nidaros
E.C. Dahls (Ringnges) hadde en u-utblandet pils som ble lansert 2 år på rad, kun på fat under navnet Dahls export. Den var ikke ground breaking, men veldig rund og smakfull.


Ringnes selger den "u-utblandede" pilsen sin, som Ringnes Gold (boks på polet). Den er heller ikke spesielt god, så jeg antar at det må være den ferske, ufiltrerte versjonen folk skryter av. It’s all about that microfiler, apparently...

 
tfredvik
beers 2623 º places 23 º 14:03 Thu 4/2/2015

Originally posted by Beer4000
(...) og Gulating Bjorr er jo også rimelig tilgjengelig. Men de er jo ikke like tilgjengelige som Ringnes.

Jeg drakk en Gulating Bjørr i går. Den var krystallklar og uten sedimenter, og så veldig filtrert ut? (Og smakte søtt, vått korn)

 
Beer5000
beers 10643 º places 284 º 15:47 Thu 4/2/2015

Originally posted by tfredvik
Originally posted by Beer4000
(...) og Gulating Bjorr er jo også rimelig tilgjengelig. Men de er jo ikke like tilgjengelige som Ringnes.

Jeg drakk en Gulating Bjørr i går. Den var krystallklar og uten sedimenter, og så veldig filtrert ut? (Og smakte søtt, vått korn)

Da kan du stryke den av lista