Borefts 2016

Reads 15575 • Replies 185 • Started Saturday, March 26, 2016 7:34:47 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
joes
beers 93 º places 9 º 15:25 Thu 9/22/2016

Originally posted by Benzai
Reeds begonnen...


Ik ook !

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 16:56 Thu 9/22/2016

Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Reeds begonnen...


Ik ook !


Dat dacht ik al!

 
SVD
beers 6163 º places 329 º 17:27 Thu 9/22/2016

Tot straks! nog maar 11 en een half uur tot het begint.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 18:57 Thu 9/22/2016

Originally posted by Benzai
Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Reeds begonnen...


Ik ook !


Dat dacht ik al!


Wou er ook aan beginnen en in de Goudse Eend een donderdagavondje voorgloeien met Anchor Steam van het vat. Na 2,5 uur vertraging met Deutsche Bahn in Gouda aangekomen: Geen binnenkomen meer aan om 22h15. Dat is zelfs in Engeland ondertussen nog geen last call tijd... Wat is dat toch met jullie (Zuid-)Hollanders en calvinistisch vroege sluitingsuren?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 23:56 Thu 9/22/2016

Originally posted by bartlebier
Originally posted by Benzai
Originally posted by joes
Originally posted by Benzai
Reeds begonnen...


Ik ook !


Dat dacht ik al!


Wou er ook aan beginnen en in de Goudse Eend een donderdagavondje voorgloeien met Anchor Steam van het vat. Na 2,5 uur vertraging met Deutsche Bahn in Gouda aangekomen: Geen binnenkomen meer aan om 22h15. Dat is zelfs in Engeland ondertussen nog geen last call tijd... Wat is dat toch met jullie (Zuid-)Hollanders en calvinistisch vroege sluitingsuren?

Als Gouda in Brabant zou liggen was dat een ander verhaal geweest!

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:33 Fri 9/23/2016

Raar verhaal, 22:15 is echt geen normale sluitingstijd. Zaten ze niet gewoon vol?

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 17:26 Fri 9/23/2016

Originally posted by Maakun
Raar verhaal, 22:15 is echt geen normale sluitingstijd. Zaten ze niet gewoon vol?

Weekend tot 01:00, onder de week 14:00-22:00 en geen minuut later. Er zat nog 3-4 man rond de tijd dat in Gent het uitgaansleven pas begint. Wordt blijkbaar streng gehandhaafd, camera’s van de stad enz.
Vandaag was de nood om na afloop nog eens te gaan kijken al wat minder, dankzij al dat moois bij De Molen. Maar de vraag blijft: hoe gaat men uit in Holland boven de grote rivieren in zulks regime...Goeie importeurs en mooie eigen bieren hebben jullie alvast, maar waar blijft de tijd om dat allemaal gepflegt op ’t gemak te degusteren? Binge drinking til last call? In dat geval hebben jullie misschien geen probleem met session festivals...

Back on topic: Cascade maakt de eenvoudigste "sours" (scheldwoord) die er zijn. Pruim, kers, braambes: goed verstopte 11% steeds weer, maar smaakt uiteindelijk gewoon allemaal naar droog melkzuurpoeder en zuur bruiswater, met heftige prijskaartjes. Lang leve simpele lambiek en het Reinheitsgebot.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 00:24 Sat 9/24/2016

Niet normaal meer dit festival.
Zowat 70 bieren geproefd maar daar zaten nauwelijks bieren van de Molen tussen...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:43 Sat 9/24/2016

Originally posted by bartlebier
Originally posted by Maakun
Raar verhaal, 22:15 is echt geen normale sluitingstijd. Zaten ze niet gewoon vol?

Weekend tot 01:00, onder de week 14:00-22:00 en geen minuut later. Er zat nog 3-4 man rond de tijd dat in Gent het uitgaansleven pas begint. Wordt blijkbaar streng gehandhaafd, camera’s van de stad enz.
Vandaag was de nood om na afloop nog eens te gaan kijken al wat minder, dankzij al dat moois bij De Molen. Maar de vraag blijft: hoe gaat men uit in Holland boven de grote rivieren in zulks regime...Goeie importeurs en mooie eigen bieren hebben jullie alvast, maar waar blijft de tijd om dat allemaal gepflegt op ’t gemak te degusteren? Binge drinking til last call? In dat geval hebben jullie misschien geen probleem met session festivals...

Back on topic: Cascade maakt de eenvoudigste "sours" (scheldwoord) die er zijn. Pruim, kers, braambes: goed verstopte 11% steeds weer, maar smaakt uiteindelijk gewoon allemaal naar droog melkzuurpoeder en zuur bruiswater, met heftige prijskaartjes. Lang leve simpele lambiek en het Reinheitsgebot.


Cafe Derat was gewoon tot diep in de nacht open hoor. De Goudse Eend wordt gewoon gedraaid door een eenpitter met gezin, dus die heeft geen zin om extreem lange dagen te draaien waarschijnlijk. Zijn echt de uitzonderingen in Nederland.

 
mumares
beers 98 º places 1 º 01:50 Mon 9/26/2016

In Gouda was het zondagmorgen ook niet evident om een ontbijt te scoren. Gelukkig op de markt toch een plaatsje gevonden dat al om 9u openging.

Festival zelf was weer in orde, enkel jammer dat de hunahpu om 16u al niet meer te krijgen was. Op bepaalde momenten wel iets te druk aan de bars en opvallend veel beschonken mensen op zaterdag.