dEnk vs Drebus

Reads 3655 • Replies 49 • Started Wednesday, April 9, 2014 5:31:24 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
dEnk
beers 4200 º places 33 º 17:52 Wed 4/30/2014

Originally posted by DutchDrebus
Inmiddels sta ik al een week voor op dEnk. Zou de machtige backlog eindelijk verslagen zijn, of heeft hij slechts weinig invoertijd? Ik weet dat deze post het kan jinxen, maar ik kon het niet langer voor me houden...


Na een lange tijd van zwijgen voel ik me nu toch zo schuldig tegenover de heer Drebus dat een reactie niet uit kan blijven...

De backlog is een zware steen op de maag van ons beiden, ik zou ’m graag invoeren en een laatste strijd voeren voordat ik uiteindelijk ten onder ga aan de tomeloze inzet van het zieke zuiden.

Voorlopig word je echter gered door nalatigheid, tegenzin en tijdgebrek qua invoeren, maar om een klein sluiertje op te lichten; ik heb pas 5 ratings van borefts dag twee ingevoerd.

En die had ook nog een afterparty.

En dan zijn er nog een paar tastings totaal op papier en een paar halve tastings. En nog wat shit die ik niet direct kon vinden qua welk bier het precies was.

Eigenlijk is het voorlopig dus kansloos qua echt voorstaan, maar probeer toch te genieten van je tijdelijke "voorsprong", ik hoop dat je je niet stoort aan mijn gehijg in je nek.

-XXX- Colin

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 21:54 Wed 4/30/2014

Haha, nice Colin. Ik vind dit een prachtige wedloop die ik aan beide kanten kan voeden. Go go go! :P

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 04:06 Thu 5/1/2014

Ook gisteravond ging het er weer even over: Zou de backlog eindelijk getrotseerd zijn, of is het slechts een tijdelijke impasse?

Leuk om nu toch duidelijkheid te krijgen. Ik ga genieten van ieder moment zolang het duurt. Een beetje gehijg in m’n nek houdt me wel lekker scherp natuurlijk.

Het is wel m’n beste strijd op Ratebeer tot nu toe en dat kan ik ook wel weer waarderen!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:12 Thu 5/1/2014

Originally posted by DutchDrebus
Een beetje gehijg in m’n nek ...


Tja, ik weet het niet hoor. Ik hou er niet zo van als lelijke gasten in mijn nek lopen te hijgen

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:58 Thu 5/1/2014

Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Een beetje gehijg in m’n nek ...


Tja, ik weet het niet hoor. Ik hou er niet zo van als lelijke gasten in mijn nek lopen te hijgen


Colin, Cees noemt je lelijk!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:27 Thu 5/1/2014

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Een beetje gehijg in m’n nek ...


Tja, ik weet het niet hoor. Ik hou er niet zo van als lelijke gasten in mijn nek lopen te hijgen


Colin, Cees noemt je lelijk!


Het scheelt weer, jij ziet hem niet :P

 
dEnk
beers 4200 º places 33 º 19:11 Sun 5/11/2014
 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 23:22 Sun 5/11/2014

Nice!!!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 23:54 Sun 5/11/2014

Originally posted by dEnk



Haha prachtig. Laat "de strijd" nog maar even voortduren

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 03:11 Mon 5/12/2014

En daar gaan we weer. Nice!

Ik ben ook zeer benieuwd of 1 van ons jmgreenuk ooit nog kan bijhalen, want volgens mij gaat hij ook best lekker.