dEnk vs Drebus

Reads 3656 • Replies 49 • Started Wednesday, April 9, 2014 5:31:24 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:22 Mon 5/12/2014

Originally posted by DutchDrebus
En daar gaan we weer. Nice!

Ik ben ook zeer benieuwd of 1 van ons jmgreenuk ooit nog kan bijhalen, want volgens mij gaat hij ook best lekker.


Die is nog eerder bij de 10k dan ik man!

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 05:41 Mon 5/12/2014

en intussen ticken de Belgen lekker gezapig en op hun dooie gemakje. De eerste twee à drie jaar nog geen 10k bij ons, of iemand zou volledig over de rooie moeten gaan. :p

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:10 Mon 5/12/2014

Originally posted by tderoeck
en intussen ticken de Belgen lekker gezapig en op hun dooie gemakje. De eerste twee à drie jaar nog geen 10k bij ons, of iemand zou volledig over de rooie moeten gaan. :p


Het wachten is op een verdwaalde expat. Dat soort types zijn niet te houden blijkbaar (zie jmgreenuk, deanso, kermis).

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:22 Mon 5/12/2014

Ik had trouwens nog aan Benzai gevraagd of hij dEnk’s notitieboekje/backlog wilde vernietigen door er bier overheen te gooien, maar blijkbaar is onze vriendschap niet zó sterk.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:55 Mon 5/12/2014

Originally posted by DutchDrebus
Ik had trouwens nog aan Benzai gevraagd of hij dEnk’s notitieboekje/backlog wilde vernietigen door er bier overheen te gooien, maar blijkbaar is onze vriendschap niet zó sterk.


Er is voldoende bier over de tafel gegaan maar dEnk is een snieky mannetje; hij bleef de gehele avond een eindje van de tafel verwijderd en hield alles goed in de gaten ;)

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 07:11 Mon 5/12/2014

Originally posted by tderoeck
en intussen ticken de Belgen lekker gezapig en op hun dooie gemakje. De eerste twee à drie jaar nog geen 10k bij ons, of iemand zou volledig over de rooie moeten gaan. :p


Turboticken + campingtentententoonstelling = in mijn geval risico op teringtroep, wegens horizontale maagacrobatie. Zal wel de leeftijd zijn. Chapeau voor zulks avontuurlijk initiatief, sense of mission & patriotic purpose, dat wel.

Of zoals de saison-gistcelletjes op hun lange weg naar de ultieme attenuatie, zachtjes zwemmend in hun eigen uitwerpselen, het tegen elkaar uitschreeuwen:
HARD BLIJVEN GAAN JONGENS!!!

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:00 Wed 5/14/2014

Op de achtergrond van dit boeiende gevecht, strijd ik persoonlijk een verloren strijd. Een 50+ ratings in mei zullen mijn laatste stuiptrekkingen zijn voordat "mister 3.4" me vermoedelijk dit weekend al voorbij zal koersen. De man is een diesel en eenmaal op gang gekomen is er geen stoppen aan het moordende eenduidige tempo van onze vriendelijke expat uit Engeland. Had ik maar een backlog zoals dEnk. Ik zal me er bij neer moeten leggen. Resistance is futile, I will be assimilated ... :P

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 07:42 Wed 5/14/2014

Mja, same here... na Dean heeft nu ook Chris me al ingehaald. Heb even aan de top 5 mogen ruiken. Gok dat John en Kamiel me ook voor het einde van het jaar nog wel achterhalen.

Maarrehhh, Ceesje, heb jij niet nog een backlog van een jaar of wat van tijdens je "ik zit nu in de business dus mag ik niet meer raten-hiatus"?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:24 Wed 5/14/2014

Originally posted by Borresteijn
Mja, same here... na Dean heeft nu ook Chris me al ingehaald. Heb even aan de top 5 mogen ruiken. Gok dat John en Kamiel me ook voor het einde van het jaar nog wel achterhalen.

Maarrehhh, Ceesje, heb jij niet nog een backlog van een jaar of wat van tijdens je "ik zit nu in de business dus mag ik niet meer raten-hiatus"?


Tja, wel een stuk of 1000 ratings hadden dat kunnen zijn, maar ik heb niks opgeschreven. Ik heb een aantal van die bieren wel geticked, dus die staan onder het tick-tabje. Jammer dat die niet tellen voor je ’score’. Ik kan er wel een dean-achtige rating van maken, maar ik speel het spel eerlijk ;-)