Praatbarak 4.0

Reads 4439 • Replies 49 • Started Thursday, December 1, 2016 11:24:14 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Hamirubi
beers 642 º places 39 º 06:25 Tue 6/6/2017

... and bartlebier made it to the Ratebeer Spotlight of the day!

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 07:43 Tue 6/6/2017

Originally posted by bartlebier
Interessante vondst:
Paljas’ Session serie, blijkbaar speciaal aangepast aan de Finse markt en hun ABV-taxen daar.
https://www.ratebeer.com/beer/paljas-session-saison/421515/
Zijn daar nog voorbeelden van?

Iemand zou hen moeten wijsmaken dat een saison onder de 5% in het steeds minder drinkende Belgie van de nabije toekomst ook goed zou lopen.



mercikes.
Interessante tijden, nu ik net 10dagen aan het vasten ben en mijn RB-lidmaatschap straks afloopt. Misschien klok ik wel uit bij 5000.

Ondertussen heeft de belgische RB posse bovenstaande sessioners gerated, merk ik. Zal daar dan wel mijn antwoorden uit knutselen.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 08:41 Tue 6/6/2017

Originally posted by bartlebier
Originally posted by bartlebier
Interessante vondst:
Paljas’ Session serie, blijkbaar speciaal aangepast aan de Finse markt en hun ABV-taxen daar.
https://www.ratebeer.com/beer/paljas-session-saison/421515/
Zijn daar nog voorbeelden van?

Iemand zou hen moeten wijsmaken dat een saison onder de 5% in het steeds minder drinkende Belgie van de nabije toekomst ook goed zou lopen.



mercikes.
Interessante tijden, nu ik net 10dagen aan het vasten ben en mijn RB-lidmaatschap straks afloopt. Misschien klok ik wel uit bij 5000.

Ondertussen heeft de belgische RB posse bovenstaande sessioners gerated, merk ik. Zal daar dan wel mijn antwoorden uit knutselen.


aha, had die post niet gezien. Wel al op de hoogte (zoals het een admin betaamt) van het bestaan van de Session-versies sinds najaar 2016, en sinds Brugs Bierfestival in mijn bezit. ;-)

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 08:41 Tue 6/6/2017

btw: feel free om even naar het forum "beer talk" te hoppen, en aldaar Seb te feliciteren die als eerste Belg 10K haalt! ;-)

 
sebletitje
beers 11868 º places 491 º 09:14 Tue 6/6/2017

Dikke mercikes.

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 06:57 Thu 6/15/2017

Interessante tijden +1
Ik ben er weldra klaar mee. Volgende stap na afschaffen van zichtbare ArApTaPaOv deelscores is wellicht 140 characters max.

In dat geval wacht mijn BA profiel instapklaar: BA, met hun afschuwelijk database, maar veel interessantere forums en een volwassen discussiecultuur, minder attractief voor statis-tickers.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 03:35 Tue 6/20/2017

Originally posted by bartlebier
volwassen discussiecultuur,


Je bedoelt: als je iets zegt wat hen niet aanstaat, dat je account geblokkeerd wordt? :p

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 05:43 Tue 6/20/2017

Originally posted by tderoeck
Originally posted by bartlebier
volwassen discussiecultuur,


Je bedoelt: als je iets zegt wat hen niet aanstaat, dat je account geblokkeerd wordt? :p

Heb daarvan gehoord.
Maar zolang ik er niet persoonlijk mee te maken krijg, blijft het navigeren tussen BA-Threads waar al eens een zinnetje meer uitleg wordt opgepikt en de kortgewiekte bro-posts of discussiethema’s die in het niets verzanden hier.

 
Hamirubi
beers 642 º places 39 º 10:38 Thu 6/29/2017

Originally posted by Hamirubi
... and bartlebier made it to the Ratebeer Spotlight of the day!



Today it is Alengrin’s time to shine!