Ratebeer ergernissen #, deel 2

Reads 43752 • Replies 518 • Started Sunday, June 1, 2014 12:38:41 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
77ships
beers 14200 º places 925 º 10:16 Sat 12/27/2014

Originally posted by erickok
Originally posted by caesar
Ik ben overigens alweer een tijdje op Untappd aan het rondneuzen, maar ik vind er maar weinig aan. Geen handige overzichten en dat sociale vind ik maar tegenvallen.

Ik heb ook het nut van Untappd gevonden: bijhouden wanneer ik Orval drink: https://untappd.com/user/erickok (Zie alleen net dat niet alles is doorgekomen.)


Ik geef dat soort informatie liever niet vrij – daar komen interventies vandaan.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:31 Sun 12/28/2014

Godverdomme, ik heb weer een nieuwe irritatie gevonden. Het is niet Ratebeer gerelateerd, maar als ik het met jullie deel kan ik vannacht niet slapen denk ik. En ik zal zelf vast zeggen dat ik overdrijf, dat ik mezelf teveel laat kennen als de zure Ratebeerian die ik ben, dat ik het buitenproportioneel reageer, etc. Komt ’ie:



Alsjeblieft zeg. En dan heb ik het er nog niet eens over dat het er uit ziet als de Oostblok versie van één of andere make-up reclame of de vele kleine kutfoutjes die deze poster rijk is. Oké, ik zal die foutjes voor de volledigheid toch even aanstippen:


- ’Geheel nieuwe stijl’ - iets dat bestaat sinds de 17e eeuw (volgens wikipedia dan) zou ik zelf niet als ’geheel nieuw’ omschrijven.

- heeft!.

- 2 spaties tussen Mirjam en ontzettend ( http://xkcd.com/1015/ )

- ’waardoor dit bier ook echt een beat heeft’ - Neen.

- Geen komma tussen gaan en topper.

- Topper is überhaupt een enorm kut woord.



Maar serieus, gaat het hier heen? Ik ben voorstander van het betrekken van vrouwen bij het maken en drinken van bier, maar alsjeblieft niet op deze manier. Wat kut zeg. En het is niet dat ik de brouwerij kut vind, want ik heb maar één bier van ze op en die kreeg een zeer fraaie 3.8.

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 05:48 Mon 12/29/2014

wat denk je dan wel niet van de punt achter het uitroepteken... onuitstaanbaar!!

 
77ships
beers 14200 º places 925 º 12:35 Mon 12/29/2014

Ik ben veel te enthousiast over het idee van een Red Ale met rode biet om boos te zijn. Klinkt als mijn soort bier.

Visuel dacht ik eerst dat het een advertentie voor mascara en niet bier was, ik neem aan dat ik niet de enige ben.

 
SVD
beers 6182 º places 329 º 12:40 Mon 12/29/2014

Ergernis zoveel... een rating die verdwenen is, ik zocht op en zag dat ik blijkbaar
Maisel & Friends Stefan’s Indian Ale
opnieuw moet invoeren want die is verdwenen -,-

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 13:00 Mon 12/29/2014

Originally posted by SVD
Ergernis zoveel... een rating die verdwenen is, ik zocht op en zag dat ik blijkbaar
Maisel & Friends Stefan’s Indian Ale
opnieuw moet invoeren want die is verdwenen -,-

http://www.ratebeer.com/beer/maisel-friends-stefans-indian-ale/185851/240051/

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:49 Mon 12/29/2014

Originally posted by MrHangover
wat denk je dan wel niet van de punt achter het uitroepteken... onuitstaanbaar!!


Check m’n 2e dingetje in de lijst met aangestipte foutjes vriend.

 
NoiZe
beers 2322 º places 77 º 13:54 Mon 12/29/2014

Originally posted by DutchDrebus <lang tekstje>




- Met stijl bedoelen ze het nieuwe ontwerp van de fles.
- ’mooiE KOMMA hoppige’.
- Geinig dat de bovenkant van de vloeistof in de fles schuin afloopt.
- ’Gebrouwen samen met.. KOMMA’ of ’Samen met rode mevrouw gebrouwen’.
- Red Ale = foutief hoofdlettergebruik. We benne gene moffen tog.
- En ik heb een hekel aan beletseltekens...

 
SVD
beers 6182 º places 329 º 16:00 Mon 12/29/2014

Originally posted by Countbeer
Originally posted by SVD
Ergernis zoveel... een rating die verdwenen is, ik zocht op en zag dat ik blijkbaar
Maisel & Friends Stefan’s Indian Ale
opnieuw moet invoeren want die is verdwenen -,-

http://www.ratebeer.com/beer/maisel-friends-stefans-indian-ale/185851/240051/


Heb net ingevuld opnieuw ;)

 
Borresteijn
beers 11305 º places 404 º 16:10 Mon 12/29/2014

Ergernis: te dure bieren die duidelijk nog niet verkocht hadden mogen worden. Zit nu aan de Molen Wal & Schip, ik ruik en proef voornamelijk groene appels. Iedereen die em heeft gekocht, laat nog maar ff een jaartje staan. Of twee. Als dit al weggaat..