Van Moll Merci woedeventilatie-topic

Reads 3204 • Replies 58 • Started Friday, August 1, 2014 5:08:23 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:44 Fri 8/1/2014

Originally posted by bierkoning
Zeurpieten! Admins extra werk bezorgen?!


Toen hij werd toegevoegd was hij rateable, dus jullie doen het jezelf aan :P

Originally posted by Borresteijn
http://www.ratebeer.com/beer/melusine-hellfest-2010/136084/
http://www.ratebeer.com/beer/melusine-hellfest-2011/258263/



Mag de Merci nu alsjeblieft goedgekeurd worden? Ik weet zeker dat ik ervoor kan zorgen dat de Merci meer ratings krijgt dan die 2 bij elkaar opgeteld :P

 
JorisPPattyn
admin
beers 14356 º places 93 º 07:06 Fri 8/1/2014

Andre, het staat iedereen, ook jou, vrij een website op te richten met het doel zoveel mogelijk bieren, commerciëel of niet, te beoordelen (om eens niet ’raten’ te schrijven).

Ik wed je ’a pound to your penny’ dat binnen het jaar je vliegende ruzie hebt met sommige van je deelnemers omdat ze het niet eens zijn met je normen.

Ondertussen doe je het op Ratebeer zoals de eigenaars van RB het willen, of laat je het raten geheel.

Om het wat minder sarcastisch uit te drukken: de hele database zit vol van ongerijmdheden. Een pseudolambic die "aangerijkt" is met een of ander chemisch vervaardigd esterpotje mag ’gerate’ worden, maar een cider waarin echte kersen, krieken, tomaten of andere vruchten zitten, niet.

En dat zal altijd zo blijven, hoeveel electronen je er nog aan verknoeit.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 07:33 Fri 8/1/2014

Originally posted by JorisPPattyn
Andre, het staat iedereen, ook jou, vrij een website op te richten met het doel zoveel mogelijk bieren, commerciëel of niet, te beoordelen (om eens niet ’raten’ te schrijven).



Is niet nodig, Ratebeer werkt prima. Anders is er altijd nog bierhitlijst.nl


Ik wed je ’a pound to your penny’ dat binnen het jaar je vliegende ruzie hebt met sommige van je deelnemers omdat ze het niet eens zijn met je normen.



Bannen dat tuig.


Ondertussen doe je het op Ratebeer zoals de eigenaars van RB het willen, of laat je het raten geheel.



Doe ik ook.


Om het wat minder sarcastisch uit te drukken: de hele database zit vol van ongerijmdheden. Een pseudolambic die "aangerijkt" is met een of ander chemisch vervaardigd esterpotje mag ’gerate’ worden, maar een cider waarin echte kersen, krieken, tomaten of andere vruchten zitten, niet.



En daar mag je het dan niet over hebben? Is toch juist leuk?


En dat zal altijd zo blijven, hoeveel electronen je er nog aan verknoeit.


Er zijn regelmatig wat kleine veranderingen en aanpassingen op Ratebeer, dus hopen op verandering kan altijd. Of mijn input daar invloed op heeft? Ik weet inderdaad bijna zeker dat dat niet zo zal zijn.

Maar dan nog kan het leuk zijn om zoiets op je lokale forum aan de kaak te stellen. Verder hoop ik dat je dit topic niet 100% serieus neemt :P De vaste Nederlanders hier weten inmiddels wel dat mijn threads over het algemeen zwaar overdreven zijn met slechts een kleine kern van waarheid. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit met een fakkel en hooivork voor de deur van Caesar gestaan.

Ik heb verder ook helemaal geen probleem met Ratebeer of de admins of wie dan ook :P

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:36 Fri 8/1/2014


Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit met een fakkel en hooivork voor de deur van Caesar gestaan.


Ik ben blij dat ik niet in de buurt van Oirschot woon :P

 
Borresteijn
beers 11327 º places 404 º 07:52 Fri 8/1/2014

Originally posted by caesar

Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit met een fakkel en hooivork voor de deur van Caesar gestaan.


Ik ben blij dat ik niet in de buurt van Oirschot woon :P


Heb je je t-shirt met "I survived Camping RateBeers" al opgehaald?

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 08:11 Fri 8/1/2014

Heb de reclamefolder van de lokale Mitra ff gescanned omdat jullie mij anders niet geloven over die commercial availability...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:12 Fri 8/1/2014

Originally posted by DutchDrebus
Heb de reclamefolder van de lokale Mitra ff gescanned omdat jullie mij anders niet geloven over die commercial availability...




 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 08:22 Fri 8/1/2014
 
bierkoning
beers 20277 º places 431 º 09:58 Fri 8/1/2014

Zeeeer overtuigend André!

 
bierkoning
beers 20277 º places 431 º 10:39 Fri 8/1/2014

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by bierkoning
Zeurpieten! Admins extra werk bezorgen?!


Toen hij werd toegevoegd was hij rateable, dus jullie doen het jezelf aan :P

Als je Wiekse Witte 0.0 met cranberry toevoegt maak je hem ook rateable. En moeten Caesar of ik er ook een U bijzetten. Jouw ’argument’ is dus onzin!!