Borefts 2014

Reads 17905 • Replies 243 • Started Wednesday, August 27, 2014 12:52:52 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 10:50 Wed 9/24/2014

Ik moet kiezen tussen m’n vriendin en m’n biermaat. Met de vriendin breng ik de dag door en slaap ik samen, de biermaat ben ik zodra we aankomen bij de Molen kwijt :P

Ben het overigens ook met de vriendin eens in dit geval, dat scheelt ook.

 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 10:50 Wed 9/24/2014

man, wat lach ik me toch altijd krom op dit forum. :D En voor die Travlr ticks zou ik wel eens durven aanschuiven, ja. :-)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:06 Wed 9/24/2014

Originally posted by DutchDrebus
Ik moet kiezen tussen m’n vriendin en m’n biermaat. Met de vriendin breng ik de dag door en slaap ik samen, de biermaat ben ik zodra we aankomen bij de Molen kwijt :P

Ben het overigens ook met de vriendin eens in dit geval, dat scheelt ook.


De grote vraag is waarom Angela minder tijd op Borefts wil doorbrengen dan mogelijk is, zeker aangezien jullie er alleen vrijdags zijn. Anyway, denk dat ik het morgen wel weer geregeld krijg en het uiteindelijk niks uitmaakt.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:13 Wed 9/24/2014

Originally posted by bierkoning
Heb net van de onvolprezen Joes mijn werkschema doorgekregen. Die laat in beperkte mate ;-) wat tijd over voor beschaafd proeven.



Dus insh’allah zie ik jullie vrijdag en zaterdag.



en ik zal nog flessen meenemen van Travlr 10K, 11K en 12K. Daar komt zelfs Benzai voor aan de NL tafel, denk ik


Klinkt er een gong als het zover is?

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:01 Wed 9/24/2014

Originally posted by Benzai
De grote vraag is waarom Angela minder tijd op Borefts wil doorbrengen dan mogelijk is, zeker aangezien jullie er alleen vrijdags zijn.


Omdat Borefts chaotisch en lawaaiïg is :P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 13:08 Wed 9/24/2014

Dan ga je toch eerder weg ;) Wil ik een keer op tijd zijn ipv mijn eeuwige te laat komen, is het weer niet goed.. :P

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 13:25 Wed 9/24/2014

Originally posted by caesar
Ik heb hier trouwens nog een lading bubbeltjesfolie liggen. Iemand geinteresseerd daarin? Dan kan ik het eventueel meenemen naar Borefts

Ik hoor net dat de ratebeer tafel te herkennen is aan de vlag, de mannen met baarden en het kalmerende geluid van ploppend bubbeltjesplastic. Ik kijk er nu al naar uit!

 
dEnk
beers 4200 º places 33 º 14:03 Wed 9/24/2014

Potverdorie jongens en meisjes, wat heb ik een boel zin derin!

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:14 Thu 9/25/2014

Zit even een excel bestand met alle bieren door te nemen.. Heb er echt weinig van gehad. Althans: De lijst begint bij de Molen en van hun bieren heb ik er 2 gehad. Tickfestijn!

Hoe zit het trouwens met deze:

De Molen Fresh Hop
De Molen Fresh Hop (bottom fermented)
De Molen Fresh Hop (top fermented)

Die bovenste lijkt toegevoegd te zijn voor het festival, maar is het ook daadwerkelijk een ander bier?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:21 Thu 9/25/2014

Originally posted by DutchDrebus
Zit even een excel bestand met alle bieren door te nemen.. Heb er echt weinig van gehad. Althans: De lijst begint bij de Molen en van hun bieren heb ik er 2 gehad. Tickfestijn!

Hoe zit het trouwens met deze:

De Molen Fresh Hop
De Molen Fresh Hop (bottom fermented)
De Molen Fresh Hop (top fermented)

Die bovenste lijkt toegevoegd te zijn voor het festival, maar is het ook daadwerkelijk een ander bier?


Ik vraag me precies hetzelfde af. Edo heeft de top en bottom gesplitst, dus hij weet er meer van. Maar hij loopt natuurlijk te Waldorfen door het pas vanavond of morgen te verifieren