Borefts 2014

Reads 17908 • Replies 243 • Started Wednesday, August 27, 2014 12:52:52 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
tderoeck
beers 14777 º places 247 º 02:32 Fri 10/3/2014

Originally posted by Benzai
Originally posted by tderoeck

Dat heb je waarschijnlijk van mij via Benzai. Sorry! :p


Klopt, want ik heb het idd ook gvd. De ene rochel na de andere


Don’t worry, het zou maar een week of twee mogen duren. Week twee zit er bijna op bij mij. Maar vooralsnog is het nog elke 3 minuten zoute slijmpjes doorslikken. Voordeel: je krijgt er wel goed getrainde keelspieren van, iykwim. :p

 
77ships
beers 14200 º places 919 º 03:04 Fri 10/3/2014

Originally posted by Benzai
Magic Rock. Hadden ze de Cannonball http://www.ratebeer.com/beer/magic-rock-cannonball/145151/ of de Human Cannonball http://www.ratebeer.com/beer/magic-rock-human-cannonball/149746/ bij of allebei? Ik heb twee ratings, maar kan in het festivalboekje alleen de ’gewone’ versie terugvinden. Het etiket van de gewone komt me iets bekender voor dan de human cannonball. Iemand die hierover duidelijkheid kan verschaffen?


Wss beide, Magic Rock had veel extra bieren mee, ik heb er 14 verschillende gehad en heb bijlange niet allemaal gehad dus dat het niet in het boekje staat betekent niks.

Mss & UK mensen vragen, zij zullen het wel weten.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:11 Fri 10/3/2014

Ik heb allebei op. Eerst hadden ze de Cannonbal op tap (vrijdag) en op zaterdag heb ik meerdere glazen van de Human cannonball op. Die was f*cking lekker ook!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:52 Fri 10/3/2014

Originally posted by caesar
Ik heb allebei op. Eerst hadden ze de Cannonbal op tap (vrijdag) en op zaterdag heb ik meerdere glazen van de Human cannonball op. Die was f*cking lekker ook!


Ok mooi, dan weet ik dat het klopt.

 
dEnk
beers 4200 º places 33 º 08:58 Fri 10/3/2014

Originally posted by Countbeer
Originally posted by FSC_87
Ik vond het alleen jammer dat de Imperial Donought op was toen ik deze wou gaan proberen.

Die was volgens mij op vrijdag aan het eind van de middag al op... (En ik weet wie dat gedaan heeft!)


Zaterdag is er sowieso ook 1 fust van aangesloten, heb er zeker 100 glazen mee gevuld toen, maar hij ging gewoon heel erg hard, en de gasten van evil twin zeiden dat ze "na het eten" nog een fust gingen aansluiten maar dat heb ik niet gechekt :)

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 09:13 Fri 10/3/2014

Klopt die Imperial Doughnut ging knoerthard. Biede dagen zijn meerdere fusten er doorheen gegaan.

 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 09:58 Fri 10/3/2014

Originally posted by dEnk
Originally posted by Countbeer
Originally posted by FSC_87
Ik vond het alleen jammer dat de Imperial Donought op was toen ik deze wou gaan proberen.

Die was volgens mij op vrijdag aan het eind van de middag al op... (En ik weet wie dat gedaan heeft!)


Zaterdag is er sowieso ook 1 fust van aangesloten, heb er zeker 100 glazen mee gevuld toen, maar hij ging gewoon heel erg hard, en de gasten van evil twin zeiden dat ze "na het eten" nog een fust gingen aansluiten maar dat heb ik niet gechekt :)


Ik heb vrijdagavond nog bij Evil Twin aan de tap gestaan toen die gasten gingen eten, maar toen was de Impy Donut allang op. Heb hem zelf niet kunnen proeven

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:00 Fri 10/3/2014

Originally posted by Borresteijn
Citra, fo sho


Cees of Edo, er staan nog steeds veel ratings verkeerd. Puur uit nieuwsgierigheid: verplaatsen jullie die of moeten de mensen dat zelf doen?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 11:09 Fri 10/3/2014

Wij kunnen geen ratings verplaatsen, dat kunnen alleen hogere admins. Ik mail wel eens mensen als ratings verkeerd staan, maar als het geen Nederlands bier betreft, gaat het buiten ons boekje.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 13:39 Thu 10/9/2014

Vraag: de Alvinne Mano Negra Chili Stout, was dat nu de (Bourbon Barrel) of de (Bourgogne Barrel), moet hem anders verplaatsen.