Borefts 2014

Reads 17902 • Replies 243 • Started Wednesday, August 27, 2014 12:52:52 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20232 º places 431 º 05:27 Thu 9/25/2014

Als je naar de data kijkt dan was die Fresh Hop toegevoegd in 2013 (!), althans de Bottom Fermented. Die werd geschonken op Borefts 2013. De top fermented kwam iets later. Er werden bepaalde soorten verse hop aand toegevoegd (stond bij omschrijving).



Als het een andere mix van hopsoorten is moeten we een beetje met de omschrijving gaan knoeien. Ik weet ook nog niet of het top of bottom fermented is.



Kortom: ik weet nog te weinig om er überhaupt iets mee te doen. Die Fresh Hop nieuwe entry zal iig moeten worden aangevuld of in een extreem geval verwijderd.



Als je wilt verifyen doe je je best maar Cees, maar dan moet je wel zeker van je zaak zijn...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:32 Thu 9/25/2014

Originally posted by bierkoning
Als je wilt verifyen doe je je best maar Cees, maar dan moet je wel zeker van je zaak zijn...


Haha, nee hoor. Ik was je een beetje aan het f@cken. Het is overigens wel prima als alle bieren in de database staan. Verifieren is daarna zo gebeurd. En editen kan altijd :-)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 05:38 Thu 9/25/2014

Ik heb slechts 34 bieren van het festival al ooit gehad. Om te voorkomen dat ik per ongeluk een alias drink zal ik eerdergenoemd bier maar overslaan. Ik kan het me morgen niet permitteren om zulke fouten te maken.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:21 Thu 9/25/2014

Zie mij meesterlijk hard, dwangmatig en (enigszins) autistisch voorbereiden. Morgen heb ik er geen zak aan want al bij het 2e biertje zakt het systeem als een kaartenhuis in elkaar, maar toch: Kleurtjes!

Detailshot:


Totaalpanorama:


Legenda:
Groen - TRINKEN!
Geel - Zuur, drink met mate
Rood - Wegwezen
Paars - Radler

Zoals je kunt zien in het totaalpanorama is Alvinne dit jaar het haasje.

Wie komt er morgen naast me zitten?

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 09:40 Thu 9/25/2014

Dit jaar ook iets in elkaar geknutseld....

Er staan alleen bieren op die ik niet wil hebben :)

Was dan ook snel klaar

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 10:16 Thu 9/25/2014

Even voorbereiden hier:


Ik heb ook een lijst met bieren die ik zeker niet ga proberen:

 
Borresteijn
beers 11299 º places 404 º 12:02 Thu 9/25/2014

Originally posted by erickok
Ik heb ook een lijst met bieren die ik zeker niet ga proberen:



Rustig weekendje dus.

 
77ships
beers 14200 º places 919 º 12:15 Thu 9/25/2014

Originally posted by DutchDrebus
Zie mij meesterlijk hard, dwangmatig en (enigszins) autistisch voorbereiden. Morgen heb ik er geen zak aan want al bij het 2e biertje zakt het systeem als een kaartenhuis in elkaar, maar toch: Kleurtjes!

Detailshot:


Totaalpanorama:


Legenda:
Groen - TRINKEN!
Geel - Zuur, drink met mate
Rood - Wegwezen
Paars - Radler

Zoals je kunt zien in het totaalpanorama is Alvinne dit jaar het haasje.

Wie komt er morgen naast me zitten?



Ik word hier duizelig van. Kun jij gewoon niet alles wat niet vastgeschroefd is in jou keelgat duwen en iets op papier krabbelen zoals een normale mens?

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:46 Thu 9/25/2014

Zo gaat het uiteindelijk ook. Zo’n lijst maken blijkt uiteindelijk vooral voorpret op te leveren.

Morgen is het gewoon glaasje kapen en doorgieten geblazen. Met als rating precies 75 tekens om tijd en datacapaciteit te besparen:

Sampled this at the lovely Borefts Beer Festival (aka BBF) 2014. Nice brew.

Cijfers voor het gemak:

7-3-7-3-15 = 3.5 voor normale bieren
8-4-8-4-16 = 4.0 voor barrel aged spul
9-5-9-5-20 = 4.8 voor Radlers om lekker edgy te zijn.

Mocht ik van tafelgenoten horen dat een bier echt heel slecht is of kijkt een brouwer me afkeurend aan dan tweak ik het cijfer nog wat meer richting de 2, maar dat doe ik dan eventueel wel op gevoel.

 
markextrae
beers 4790 º places 77 º 23:45 Thu 9/25/2014

Jammer dat de bierlijst op de website niet volledig ge-update is. Iemand die in de loop van de dag hier een lijst wilt plaatsen?