Voer voor de admins #2

Reads 21861 • Replies 322 • Started Tuesday, January 6, 2015 4:59:34 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 08:38 Sat 7/11/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Ik bedoelde jou niet eens specifiek, maar jij hoort ook bij die groep idd :-)


Tss! Drebus kan beamen dat ik me zelden over iets op zal winden





Ik kan beamen dat jij volstrekt anti-bijna-alles bent en dat jij maar al te graag jouw mening ("de enige juiste") bij andere mensen (ongevraagd) door de strot duwt met je kwijlende tong half uit je mond hangend van opwinding. Ik hoef maar CIDI, Mart Smeets of alias te zeggen en de eerste aderen beginnen alweer op te zwellen en te kloppen in je rood aanlopende nek.

Vandaar ook het bekende spreekwoord: ’het is geen proeverij geweest als ons benzai niet minimaal 3 medeproevers heeft uitgescholden voor kakhoer.’

Kort gezegd komt het er op neer dat ik het moeilijk vind om het eens te zijn met bovenstaande stelling :p

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 10:50 Sat 7/11/2015

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Ik bedoelde jou niet eens specifiek, maar jij hoort ook bij die groep idd :-)


Tss! Drebus kan beamen dat ik me zelden over iets op zal winden





Ik kan beamen dat jij volstrekt anti-bijna-alles bent en dat jij maar al te graag jouw mening ("de enige juiste") bij andere mensen (ongevraagd) door de strot duwt met je kwijlende tong half uit je mond hangend van opwinding. Ik hoef maar CIDI, Mart Smeets of alias te zeggen en de eerste aderen beginnen alweer op te zwellen en te kloppen in je rood aanlopende nek.

Vandaar ook het bekende spreekwoord: ’het is geen proeverij geweest als ons benzai niet minimaal 3 medeproevers heeft uitgescholden voor kakhoer.’

Kort gezegd komt het er op neer dat ik het moeilijk vind om het eens te zijn met bovenstaande stelling :p


Ai, tegenvallertje ;)

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 04:23 Fri 7/17/2015
 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 04:53 Fri 7/17/2015

Originally posted by Borresteijn
http://www.ratebeer.com/brewers/bierderie/16650/
http://www.ratebeer.com/brewers/de-bierderie/16109/

Dit zijn toch gewoon één en dezelfde brouwerij?


één van de twee verwijderd

 
joes
beers 93 º places 9 º 12:19 Fri 7/17/2015

Oersoep Hoppy Blonde = Oersoep The Hopfather - Hoppy Blonde? Tinus !!!

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 17:29 Fri 7/17/2015

Originally posted by joes
Oersoep Hoppy Blonde = Oersoep The Hopfather - Hoppy Blonde? Tinus !!!


Geen idee. Vermoed van niet gezien het op het bord stond als hoppy blond, apa, 5%. Maar als the hopfather hoppy blond als ondertitel heeft tegenwoordig (is dat zo?) zou het zo maar kunnen. Alcohol is hetzelfde en Belgian Ale is anyway een non-style.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 17:35 Fri 7/17/2015

Originally posted by Martinus
Originally posted by joes
Oersoep Hoppy Blonde = Oersoep The Hopfather - Hoppy Blonde? Tinus !!!


Geen idee. Vermoed van niet gezien het op het bord stond als hoppy blond, apa, 5%. Maar als the hopfather hoppy blond als ondertitel heeft tegenwoordig (is dat zo?) zou het zo maar kunnen. Alcohol is hetzelfde en Belgian Ale is anyway een non-style.

Op untapped lijken het iig verschillende bieren, fwiw

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 02:47 Sat 7/18/2015

Was ik iets te snel met het toevoegen van de Jolly Roger Scavenger van Raven Bone Hill. Hmm jammer.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 03:56 Sat 7/18/2015

http://www.ratebeer.com/user/70116/
Leuk als iemand z’n 30 jaar oude notities aan het inkloppen is *kuch*, maar om nou Jubileeuw weer toe te voegen....

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:21 Sat 7/18/2015

Originally posted by RW80
Was ik iets te snel met het toevoegen van de Jolly Roger Scavenger van Raven Bone Hill. Hmm jammer.


Dit bier mag niet in de dataabase overigens: het is de jolly roger, maar met toevoegingen vanuit een randall/infuser. Toevoegingen moeten in het fust gedaan zijn om een nieuwe entry te rechtvaardigen.

Het gebeurt steeds vaker, dus misschien dat er nog een andere oplossing voor wordt bedacht in de toekomst. Maar voorlopig mag het niet in de database als apart bier. Je kan een omschrijving/rating uiteraard wel toevoegen voor jezelf onder het basisbier.