Bokbierfestivals

Reads 1693 • Replies 13 • Started Wednesday, September 13, 2017 2:35:01 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 15:59 Thu 9/14/2017

Ik heb me aangemeld als vrijwilliger voor t PINT BBF dit jaar. Vond de entree en bierprijzen te duur. Dan maar slave labour voor wat bockbiertjes ;-)

 
SVD
beers 6163 º places 329 º 16:01 Thu 9/14/2017

Originally posted by bierkoning
Ik zie dat er een aantal mensen bezig is met het tot leven wekken van oude bierrecepten. Misschien is dat een leuk thema voor een festival. Oude Nederlandse specialiteiten. Laat een aantal brouwers maar eens lekker gaan klooien met Nijmeegse Moll, Mestreechs Aajt, Dordrechtse Faro van De Sleutel, Danziger Jopenbier, kluin, dobbele gerste, lambiek, scheepsbier, mom/mumme, hooibier. Noem maar op. Lijkt me schitterend!

Goed idee!, zou wel een mooit evenement kunnen zijn.

Originally posted by Borresteijn
Ik heb me aangemeld als vrijwilliger voor t PINT BBF dit jaar. Vond de entree en bierprijzen te duur. Dan maar slave labour voor wat bockbiertjes ;-)

Waaw... ik zie een parallel met een bepaalde stroming in begin 2000, iets met een kleurrijk drankje en meiden

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 17:57 Fri 9/15/2017

Als het dan toch over bockbieren gaat...

Vnv zo'n zeldzame avond waarop je 7 bieren proeft, waaronder 2 IPA's en een RIS, en dan toch het bockbier veruit het beste blijkt...