Borefts

Reads 5381 • Replies 88 • Started Monday, August 27, 2012 12:57:31 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:28 Tue 8/28/2012

Originally posted by Benzai
Originally posted by BelgBeerGeek
Ging Eugene ook meekomen die vrijdag ? ik dacht namelijk dat ie pas zaterdag kwam wegens werken op vrijdag :-)


Geen idee, ik dacht op vrijdag al aangezien ik op zaterdag alweer richting huis moet helaas en aangezien hij bij ons wilde pitten...

 
BelgBeerGeek
beers 1307 º places 38 º 15:42 Tue 8/28/2012

Ja is ergens handig dan is de prijs gedeeld door 3 :p

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 03:44 Thu 8/30/2012

Daar wij tot de elite-ratebeer-eenheid behoren vind ik dat we een eigen tafel verdienen met met water gevulde karaffen, een schaaltje met voldoende crackertjes, een stripper-paal in het midden van de tafel waar normaal een parasol zou zitten, inclusief 5 strippers die in ieder geval de Nederlandse en/of Engelse taal machtig zijn, een apart toilet met voldoende papier (graag dubbellaags en niet van dat bruine schuurpapier zoals vroeger op de basisschool), vochtige doekjes en geurloze zeep, 3 Thaise masseuses (happy ending service alleen nodig wanneer de strippers erg conservatief blijken te zijn), een goed functionerend wifi-netwerk, opgeladen ipads en laptops voor iedere aanwezige, een de Molen goodiebag met bieropener, onderzetters en glazen, een humidor met een goed assortiment sigaren en een tros bananen.
Ohja en ik zou het bijna vergeten: Zo’n miniatuur treinbaan met trein die om de 10 à 15 minuten voorbij komt met het complete assortiment aan beschikbare bieren in proefglaasjes.

Om dit allemaal te bekostigen zou de Molen een loterij kunnen organiseren, zodat andere bezoekers een Meet and Greet kunnen winnen met ons en zelfs een half uurtje mogen bijschuiven aan onze tafel (bier zelf meenemen en foto’s alleen op officiële persmomenten).

Mocht dit niet mogelijk zijn dan zouden we kunnen beginnen met een tafel waaraan we plaatsnemen en vanuit daar de komende jaren uitbouwen.

 
MrHangover
beers 4691 º places 75 º 05:35 Thu 8/30/2012

Niet te vergeten natuurlijk, heerlijk zachte chesterfield fauteuills en spiegelende zonnebrillen om er nog extra speciaal uit te zien. En een individuele haal-en-breng-service van festivalterrein naar slaapplaats.

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 05:50 Thu 8/30/2012

Klinkt alsof jullie gewoon je moeder en speelgoedtrein mee moeten nemen.




 
joes
beers 93 º places 9 º 06:05 Thu 8/30/2012

Ik weet nu al wie we bij de kassa terug moeten sturen omdat ie de verkeerde schoenen aan heeft.... "Sorry love, you’re not coming in this way"

DoorbitchJoris

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:12 Thu 8/30/2012

Originally posted by erickok
Klinkt alsof jullie gewoon je moeder en speelgoedtrein mee moeten nemen.




AH TAZZ SAHBI mijn moeder is geen stripper WAT zzzeg jij!

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 06:43 Thu 8/30/2012

Originally posted by DutchDrebus
..een stripper-paal in het midden van de tafel waar normaal een parasol zou zitten, inclusief 5 strippers die in ieder geval de Nederlandse en/of Engelse taal machtig zijn..

Ik veto dit idee, tenzij absoluut gegarandeerd is dat de strippers van het vrouwelijke geslacht zijn. Geen man boobs of bierbuiken in my face wanneer ik van mijn bier probeer te genieten aub..

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 08:20 Thu 8/30/2012

Geen tijd om te kijken naar strippers. Ook niet naar moeders van raters trouwens...

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:28 Thu 8/30/2012

Originally posted by Martinus
Originally posted by DutchDrebus
..een stripper-paal in het midden van de tafel waar normaal een parasol zou zitten, inclusief 5 strippers die in ieder geval de Nederlandse en/of Engelse taal machtig zijn..

Ik veto dit idee, tenzij absoluut gegarandeerd is dat de strippers van het vrouwelijke geslacht zijn. Geen man boobs of bierbuiken in my face wanneer ik van mijn bier probeer te genieten aub..


Voor en na het genieten van het bier wel dan?