Gunnar Madsen Vinhandel

Reads 554 • Replies 3 • Started Sunday, April 3, 2016 4:30:53 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen

 
yespr
beers 55602 º places 43 º 04:30 Sun 4/3/2016

Gunnar Madsen Vinhandel
http://www.ratebeer.com/p/gunnar-madsen-vinhandel-copenhagen/23128/

Minder på flere måder om Brdr. D. i sit udvalg, begrænset men til tider ting der ikke normalt findes andre steder.

/Jesper

 
SlackerMads
beers 4171 º places 66 º 04:56 Sun 4/3/2016

De forsøgte i al fald at få lidt ølaktivitet for et halvt års tid siden, bland andet var der noget med månedens øl, som man kunne spare en skilling på. Udvalget var dog begrænset, mest Amager og Ugly Duck. Jeg kiggede af og til forbi, da jeg boede i nærheden, men ikke ligefrem et sted værd at rejse efter. Måske kan man lade tvivlen komme dem til gode?

 
brnandersen
beers 6830 º places 222 º 05:11 Sun 4/3/2016

Jeg bor "rundt om hjørnet" fra Gunnar Madsen, og er der vel en gang hver måned eller hver anden måned. De har et komplet program fra Amager. Desuden Ugly Duck, Hornbeer, de klassiske belgiere og lidt blandet f.eks. fra To Øl og limited editions fra Nørrebro. De har "månedens øl".
For Københavns vedkommende kan de måske tælle som en slags "minimumsstandard"? Altså noget, som du minumum kan forvente, når stedet er på RB?

 
yespr
beers 55602 º places 43 º 07:22 Sun 4/10/2016

At at tage dette sted og "nabo" vinhandel med under fanen: minimumsstandard lyder fint for mig. Det bliver dermed på RB og ratings vil nok placere det hvor folk der bor lokalt eller har meget tid vil tage turen forbi. Jeg har selv fundet sjældne ticks her igennem årene, men ikke mange.