Øl mod vin på Kiin Kiin

Reads 5257 • Replies 13 • Started Saturday, July 17, 2010 10:48:31 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Mikkeller
places 1 º 10:48 Sat 7/17/2010

Hvis det skulle have interesse:

http://www.kiin.dk/vinenmodollet.html

Der bliver nok hurtigt udsolgt...

Kh
Mikkel

 
JensenTaster
beers 1719 º places 19 º 01:51 Sun 7/18/2010

...af oplagte årsager ville jeg jo vildt gerne. Om jeg får råd er jo et prioriteringsspørgsmål(mad til familien i en uge eller til far en aften). Men allerede fra starten har de jo meldt klart ud hvor deres fem ører ligger, ved at stave dit firmanavn forkert

 
Anker
beers 723 º places 44 º 04:30 Sun 7/18/2010

Originally posted by JensenTaster
...af oplagte årsager ville jeg jo vildt gerne. Om jeg får råd er jo et prioriteringsspørgsmål(mad til familien i en uge eller til far en aften). Men allerede fra starten har de jo meldt klart ud hvor deres fem ører ligger, ved at stave dit firmanavn forkert

 
MPA
beers 1429 º places 6 º 01:37 Fri 8/6/2010

Jeg napper sgu også lige en bette menu om tirsdagen med fruen og et par venner.

 
JensenTaster
beers 1719 º places 19 º 14:11 Tue 8/10/2010

...og så blev der lige lavet om på planen. I stedet for at spise det bedste fra Siam, er financerne blevet investeret i et håndbryggerkursus; watch out, Mikkel...

 
MPA
beers 1429 º places 6 º 14:23 Tue 8/10/2010

Originally posted by JensenTaster
...og så blev der lige lavet om på planen. I stedet for at spise det bedste fra Siam, er financerne blevet investeret i et håndbryggerkursus; watch out, Mikkel...


Nej, nej, nej. Endnu en øl-provokatør tabt til industrien!!! Nu er der kun Mette og DolleMads tilbage!!!

 
KasperFoged
beers 1561 º places 5 º 00:54 Thu 8/26/2010

Fantastisk arrangement! Og tak for en god aften Mikkel. Specielt din Stille Nacht Clone var suveræn at få lov til at smage.

 
Mikkeller
places 1 º 01:28 Fri 8/27/2010

Originally posted by Adenila
Fantastisk arrangement! Og tak for en god aften Mikkel. Specielt din Stille Nacht Clone var suveræn at få lov til at smage.


Selv tak for en lang men god aften

FYI: Vin vandt begge dage så nu lukker Mikkeller

 
Christian
beers 17295 º places 278 º 02:25 Fri 8/27/2010

Ærlig talt, hvis øl ikke kan slå vin til Thaimad, så ser det skidt ud. Så er der kun osten tilbage, og der har vi lidt af en kulturel barriere

 
joergen
beers 41412 º places 2 º 03:41 Fri 8/27/2010

En anden gang skal der måske ikke serveres Mikkeller Black til alle retterne

 
MPA
beers 1429 º places 6 º 12:48 Sat 8/28/2010

Jeg var 7-2 til øllet. Ret nr. 4 eller 5 vandt vin og ret nummer 9. Ved sidstnævnte var min begejstring over at få andet end Alsace- og Kabinettvine (eller noget andet tysk geil) så stor (det var rødvin), at jeg måtte lade den gå forud for en ganske god bock, som også lå godt til maden (de 3 øvrige ved mit bord havde øllet som vinder ved 9’eren). Ellers var jeg også begejstret for den rosévin, der dukkede op. Vinen var nu generelt ganske god, men havde slet ikke potentiale til at hamle op med øllet overall.

Samlet vandt øllet vores bord hos alle 4 deltagere, om end de to fruer havde en smal 5-4 sejr.

Jeg tror, der var indkaldt vin-puritanere og bebrejder Ivan, at det gik så galt. Håndbryggerkursus......pfffttt...