Proeverijtje iemand?

Reads 12153 • Replies 157 • Started Sunday, September 17, 2017 5:10:48 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
ElManana
beers 2078 º places 3 º 02:44 Thu 10/19/2017

Kan zijn dat ik de Ol' Leghorn nog verander door een gewone Stout. Want ik denk dat we nogal een overload hebben aan alcohol-percentages op dit moment. Eventueel een saison of iets. Moet nog eens kijken.

 
ElManana
beers 2078 º places 3 º 02:47 Thu 10/19/2017

Daarnaast ga ik ook de Firestone Walker 15 meebrengen, want ik zie dat iedereen van de Belgian crew die al gehad heeft. Dus lijkt mij een ideaal moment om die toch eens te delen met een hoop mensen die hem nog niet gehad hebben. Zo moet ik hem zelf niet chuggen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:03 Thu 10/19/2017

Ik vind dat wat te weinig hop hebben, en redelijk veel sour/wild. En aangezien ik net wat verse hop binnen heb, wissel ik de Cascade of de Tommie Sjef even in voor een DIPA. Ik deel het liefst de Cascade, aangezien de Tommie Sjef wellicht voor iedereen wat makkelijker aan te komen is. Mochten jullie unaniem pertinent tegen zijn, dan moeten we Benzai lief aankijken, want die heeft ook een fles Tommie thuis staan :P

 
ElManana
beers 2078 º places 3 º 03:07 Thu 10/19/2017

Voor mij is de Tommie Sjef niet zo makkelijk om aan te raken :). Ik leg me echter neer bij de meerderheid.

Daarnaast, hebben we inderdaad te weinig hop.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:09 Thu 10/19/2017

Originally posted by ElManana
Kan zijn dat ik de Ol' Leghorn nog verander door een gewone Stout. Want ik denk dat we nogal een overload hebben aan alcohol-percentages op dit moment. Eventueel een saison of iets. Moet nog eens kijken.


Noooooooooooo

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:10 Thu 10/19/2017

Originally posted by caesar
Ik vind dat wat te weinig hop hebben, en redelijk veel sour/wild. En aangezien ik net wat verse hop binnen heb, wissel ik de Cascade of de Tommie Sjef even in voor een DIPA. Ik deel het liefst de Cascade, aangezien de Tommie Sjef wellicht voor iedereen wat makkelijker aan te komen is. Mochten jullie unaniem pertinent tegen zijn, dan moeten we Benzai lief aankijken, want die heeft ook een fles Tommie thuis staan :P


Gewoon wachten tot Benzai half dronken in zijn stoel ligt dan is ie een stuk vatbaarder voor in de basis onredelijke c.q. onverstandige verzoeken tot het openen van extra flessen

 
ElManana
beers 2078 º places 3 º 04:31 Thu 10/19/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by ElManana
Kan zijn dat ik de Ol' Leghorn nog verander door een gewone Stout. Want ik denk dat we nogal een overload hebben aan alcohol-percentages op dit moment. Eventueel een saison of iets. Moet nog eens kijken.


Noooooooooooo


De Ol' Leghorn is dan voor komende wintergathering ;).

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:49 Thu 10/19/2017

Originally posted by ElManana
Originally posted by Benzai
Originally posted by ElManana
Kan zijn dat ik de Ol' Leghorn nog verander door een gewone Stout. Want ik denk dat we nogal een overload hebben aan alcohol-percentages op dit moment. Eventueel een saison of iets. Moet nog eens kijken.


Noooooooooooo


De Ol' Leghorn is dan voor komende wintergathering ;).


Crap...gelet op de aankomende gezinsuitbreiding lijkt de kans meer dan aanwezig dat ik dan forfait zal moeten geven...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:55 Thu 10/19/2017

Originally posted by Benzai

Crap...gelet op de aankomende gezinsuitbreiding lijkt de kans meer dan aanwezig dat ik dan forfait zal moeten geven...


Lulkoek

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 04:57 Thu 10/19/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by ElManana
Kan zijn dat ik de Ol' Leghorn nog verander door een gewone Stout. Want ik denk dat we nogal een overload hebben aan alcohol-percentages op dit moment. Eventueel een saison of iets. Moet nog eens kijken.


Noooooooooooo


neeeeee. daar gaat de enige Barley Wine kunnen we je nog overhalen