verhuizing

Reads 4543 • Replies 42 • Started Wednesday, July 5, 2017 1:48:10 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20220 º places 431 º 13:48 Wed 7/5/2017

Ik ga verhuizen! We hebben ons huis in Lattrop verkocht en we gaan verhuizen naar een appartement in Denekamp, anderhalve minuut lopen van het gemeentehuis en (in de zomer) naar een energieneutraal chalet die wij laten bouwen in Lattrop, op een camping.

Dat betekent dat ik mijn biervoorraad in de komende maanden aanmerkelijk zal moeten inkrimpen. Op zich absoluut geen straf. Maar ik bedacht wel dat ik nog drie kratten bieren van de Molen op zolder had. Die ik zelf wel eerder heb geproefd. Maar waarmee ik andere Ratebeervrienden die ze nog niet kennen mogelijk een plezier kan doen.

Ze komen uit de periode 2009-2015, en er zit veel barrel aged tussen. Een enkele uitschieter naar 2007. Plus nog wat barrel aged bieren van Emelisse, die er ook al wat jaartjes op hebben zitten.

Mijn voorstel: ze zijn beschikbaar voor ruil. Alleen bieren die je zelf nog niet hebt geproefd. Geef maar aan welke je zoekt, en ik kan zien of ik ze nog heb of niet. Doorruilen of verkopen is streng verboden, proeven met vrienden uiteraard toegestaan.
Ik wil er wel mooie bieren voor terug hebben maar zal zeker niet moeilijk gaan doen. Eén voorwaarde: pas vanaf half september of zo bieren naar mij sturen, als ik uit de verhuis-shit ben (en mijn vrouw hopelijk enigszins hersteld is van operatie en bestralingen). Ik stuur ze in de komende weken op.

Ik heb ook nog flink wat lambiekbieren staan. Die drink ik in principe zelf op. Maar als je iets speciaals zoekt: vragen mag.

Blijven er bieren staan? Geen enkel probleem. Ik lust ze zelf ook graag, Of ik neem er wat mee naar een proeverij als daarvoor weer wat tijd beschikbaar is.

Schroom niet en vraag gewoon. Nee heb je, ja kun je misschien krijgen.


 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:26 Wed 7/5/2017

Dat is toch wel interessant wellicht. Geen idee of het uit die periode komt, maar ik noem het gewoon:

De Molen / Revelation Cat (diverse)
1914 Porter
Amarillo bourbon
Amarillo Upgreyde
Amarillo extra hop
Appel & ei
Arkbock
Bakker wort brouwer (+BA varianten)
BDN 1897 stout
Black damnation steam edition
Bloed Zweet en Tranen - Bruichladdich versies
Bont en blauw
Dubbel
Grand cru
Borefts stout, tien, tripel, witbier
Cedar infused quad

Lijst wordt oneindig zo. Geen idee wat uit die periode komt. Maar ik heb wel interesse in een doosje bieren :)

 
bierkoning
beers 20220 º places 431 º 14:34 Wed 7/5/2017

Zit helaas niks uit die lijst bij, Rene. Wel een Bakker Wort Brouwer Bowmore, maar die heb jij al gerate.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:14 Wed 7/5/2017

Stoombier toevallig?

 
bierkoning
beers 20220 º places 431 º 16:18 Wed 7/5/2017

Helaas

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 16:32 Wed 7/5/2017

Gefeliciteerd met je nieuwe woningen! En inderdaad hopelijk ben je snel geland en gaat het gied met de gezondheid van je vrouw. Ik zal voorlopig niks sturen maar als er nieuwe Broeders zijn bewaar ik ze wel voor je!

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 17:05 Wed 7/5/2017

Ik geloof dat ik nog genoeg heb staan, ook Molen bieren, dus ik sla maar over. Succes met de verhuizing en inderdaad, hopelijk is je meisje er weer snel bovenop, da’s een stuk belangrijker dan de zoveelste tick.

 
bierkoning
beers 20220 º places 431 º 17:23 Wed 7/5/2017

Originally posted by Maakun
Gefeliciteerd met je nieuwe woningen! En inderdaad hopelijk ben je snel geland en gaat het gied met de gezondheid van je vrouw. Ik zal voorlopig niks sturen maar als er nieuwe Broeders zijn bewaar ik ze wel voor je!


Ik heb.voor jou nu eea staan. Komt de laatste Berghoeve nog bij en de nieuwe brouwerij in Losser

 
Abijen
beers 2571 º places 66 º 23:44 Wed 7/5/2017

Gefeliciteerd!

Toevallig deze?

De Molen Black Damnation 666 (retired) Imperial Stout

 
bierkoning
beers 20220 º places 431 º 00:03 Thu 7/6/2017

Originally posted by Abijen
Gefeliciteerd!

Toevallig deze?

De Molen Black Damnation 666 (retired) Imperial Stout


Sluit ik niet uit. Moet ik opzoeken.

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 02:41 Thu 7/6/2017

Allereerst beterschap aan je vrouw! Hoop dat ze alles goed doorkomt en er weer bovenop komt. Succes met de verhuizing ook. Komt altijd weer meer bij kijken dan je denkt.
Ik maak hier even van de gelegenheid gebruik (misbruik, bijna) om een want-list te plaatsen:

Mud & Funk
Black Isak
Black Jack
Cuvee (1, 3, 5)
Fone50
Galg & Rad
Goed Gejat
Hel & Verdoemenis Rum
Hemel & Aarde Caol Ila
Rasputin Bordeaux
Rasputin Bruichladdich
Rasputin Buffalo Trace
Rasputin Heaven Hill
Rasputin Laphroaig/Caol Ila
Rasputin Oak Aged
Rasputin Speyside
Rime of the Ancient Mariner
Thor & Mjölnir
Thor & Mjölnir Mackmyra
Tsarina Esra Ardbeg Brett
Tsarina Esra Cognac
Tsarina Esra Reserva Bourbon
Turf & Veen
Twist & Stout Cognac

Er zal eea bijzitten wat nooit op fles is afgevuld. Laat maar weten of je er iets van hebt, en waar je naar op zoek bent.