Nye øl der kan købes XIV

Reads 20988 • Replies 179 • Started Tuesday, May 1, 2012 8:24:18 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 02:01 Sat 5/5/2012

Okay det er taget til efterretning. Jeg har skrevet til Skands og spurgt.

 
joergen
beers 41428 º places 2 º 16:03 Sat 5/5/2012

Westerham Jubilation Ale og Gold Rush på Charlies og Against the Grain Inappropriate Ale på Bishops Arms.

er der ikke flere murree pt? Havde regnet med at gå forbi torsdag aften, men det kan jeg godt spare mig?

Originally posted by humlelala
Originally posted by humlelala
Det er nok mest for tickerne, men jeg har bemærket, at en del af jer ikke har Pakistan blandt jeres øl-lande. Man kan tilsyneladende købe Murree-øl fra Rawalpindi på den pakistansk/mugulske restaurant Al-Diwan på Vesterbrogade 94. Pris: 39 kroner for 33 cl eller 30 kroner, hvis man benytter sig af nedenstående Spotdeal:

Yespr, jeg kan se, at du købte en af de famøse Murree-øl fra Al Diwan i marts. Fik du indtryk af, at de fik løbende forsyninger af den eller var det et par kasser, de havde, som efter alt at dømme er udsolgt nu?

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 09:52 Sun 5/6/2012

Originally posted by HenrikSoegaard
er der ikke flere murree pt? Havde regnet med at gå forbi torsdag aften, men det kan jeg godt spare mig?
Originally posted by humlelala
Originally posted by humlelala
Det er nok mest for tickerne, men jeg har bemærket, at en del af jer ikke har Pakistan blandt jeres øl-lande. Man kan tilsyneladende købe Murree-øl fra Rawalpindi på den pakistansk/mugulske restaurant Al-Diwan på Vesterbrogade 94. Pris: 39 kroner for 33 cl eller 30 kroner, hvis man benytter sig af nedenstående Spotdeal:

Yespr, jeg kan se, at du købte en af de famøse Murree-øl fra Al Diwan i marts. Fik du indtryk af, at de fik løbende forsyninger af den eller var det et par kasser, de havde, som efter alt at dømme er udsolgt nu?



Jeg har lige skrevet til dem og spurgt.

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 10:09 Sun 5/6/2012

De var godt nok hurtige til at svare:

Hej Kristoffer

Vi har stadig Murree til salg........ Hvor mange paller skal du bruge?:)

kh
RESTAURANT AL-DIWAN


Yngwie, skulle jeg købe nogle til dig eller er du "spoken for"?

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 10:10 Sun 5/6/2012

Originally posted by Papsoe
Jeg er ret sikker på, at den pågældende øl er lig "Tæppefald" - det er en af dem, de hyppigt bruger under andre navne.

Så er der svar fra Birthe:
Hej,

Der er tale om et specialbryg brygget specielt til Brugsen i Skævinge.

Med venlig hilsen
Birthe

Bryggeriet Skands A/S
Hesselager 21
2605 Brøndby
tlf. +45 4375 5025


Så jeg vil oprette den, så snart, jeg får smagt den. Er der i øvrigt nogen, der er interesseret i et eksemplar - jeg kan nok godt skaffe flere?

 
yespr
beers 55601 º places 43 º 13:32 Sun 5/6/2012

Originally posted by humlelala
De var godt nok hurtige til at svare:

Hej Kristoffer

Vi har stadig Murree til salg........ Hvor mange paller skal du bruge?:)

kh
RESTAURANT AL-DIWAN


Yngwie, skulle jeg købe nogle til dig eller er du "spoken for"?


Flaskerne er fra Tjekkiet og med danske etiketter. Gæt selv om der er mange eller mange. Der burde også være kiosker på hhv Vesterbro og Frederiksberg der burde have dem. At købe med fra restauranten kræver at man spiser der, det er min erfaring. Men maden er ganske fin, så nyd det. Børnevenligt sted forøvrigt.

/Jesper

 
yngwie
beers 22242 º places 393 º 13:51 Sun 5/6/2012

Originally posted by humlelala
De var godt nok hurtige til at svare:

Hej Kristoffer

Vi har stadig Murree til salg........ Hvor mange paller skal du bruge?:)

kh
RESTAURANT AL-DIWAN


Yngwie, skulle jeg købe nogle til dig eller er du "spoken for"?

Hvis du skal forbi, må du gjerne købe for mig. :-)

 
humlelala
beers 1377 º places 89 º 14:26 Sun 5/6/2012

Originally posted by yespr
Flaskerne er fra Tjekkiet og med danske etiketter. Gæt selv om der er mange eller mange.

Nå det stiller jo sagen i et lidt kedeligere lys. Hvis de ikke er fremstillet i Pakistan er det jo lidt misvisende, at man på RateBeer får ’kredit’ for at have rated en pakistansk øl.. så tror jeg ikke, at jeg har lyst til at betale 39 kroner for 33 cl.

 
yespr
beers 55601 º places 43 º 20:50 Sun 5/6/2012

Originally posted by humlelala
Originally posted by yespr
Flaskerne er fra Tjekkiet og med danske etiketter. Gæt selv om der er mange eller mange.

Nå det stiller jo sagen i et lidt kedeligere lys. Hvis de ikke er fremstillet i Pakistan er det jo lidt misvisende, at man på RateBeer får ’kredit’ for at have rated en pakistansk øl.. så tror jeg ikke, at jeg har lyst til at betale 39 kroner for 33 cl.


Nej, enig. Selvom det jo oftest kun er vandet i flaskerne der virkelig er fra det pågældende land. Humle og malt kunne sagtens være fra Tyskland eller Tjekkiet og gæren fra USA - uanset hvorfra øllet ellers står til at måtte komme fra.

/Jesper