Untappd

Reads 9585 • Replies 113 • Started Thursday, June 15, 2017 2:35:02 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:35 Thu 6/15/2017

Ok, voor het geval dat RB echt uit elkaar flikkert (wat al voor 99% gebeurd is): wat zijn jullie Untappd namen?

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:39 Thu 6/15/2017

Maakun

Maar ik heb pas 43 ratings (waarvan 2 unieke bieren). Ik vind UnTappd echt nog veel kutter dan de nieuwe Ratebeer bullshit, ik wil daarom best financieel bijdragen aan een nieuwe site :-)

 
Borresteijn
beers 11305 º places 404 º 02:51 Thu 6/15/2017

Bor Resteijn
En wat maakun zegt. Overzichten zijn onoverzichtelijk, geen stats tenzij je je blauw betaalt, superbrakke database met niet-bestaande bieren of dubbele entries omdat mensen niet kunnen lezen, foute ratings oftewel bieren onder het verkeerde bier ticken en doodleuk een foto van je toch echt wel erg duidelijke etiket van het andere bier uploaden.
En ik gebruik dit alleen voor spul wat ik al gehad heb. Elk pijpje Amstel gaat erop :-) Wat me eraan doet herinneren, ik heb nog een backlog van 4 Amsteltjes.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:54 Thu 6/15/2017

Originally posted by BorresteijnWat me eraan doet herinneren, ik heb nog een backlog van 4 Amsteltjes.


 
MarcoDL
beers 9621 º places 213 º 04:05 Thu 6/15/2017

TheLongOne. En ja, ook ik heb ooit tot ergernis van untappd buddies een flink deel van de backlog ingevoerd.
Desondanks moet er nog heel wat gebeuren voordat ik Ratebeer de rug toekeer. Om in biertermen te spreken: ratebeer is nog steeds een dikke Amerikaanse bourbon ba stout, er zijn alleen wat goedkopere vaten gebruikt in de laatste batch.
Untappd is niet veel meer dan een zoete lentebok.

 
bierkoning
beers 20255 º places 431 º 05:49 Thu 6/15/2017

Ben hem vergeten

 
Borresteijn
beers 11305 º places 404 º 06:22 Thu 6/15/2017

Originally posted by MarcoDL
TheLongOne. En ja, ook ik heb ooit tot ergernis van untappd buddies een flink deel van de backlog ingevoerd.
Desondanks moet er nog heel wat gebeuren voordat ik Ratebeer de rug toekeer. Om in biertermen te spreken: ratebeer is nog steeds een dikke Amerikaanse bourbon ba stout, er zijn alleen wat goedkopere vaten gebruikt in de laatste batch.
Untappd is niet veel meer dan een zoete lentebok.


Onvindbaar.
En mooie analogie, de zoete lentebok spreekt boekdelen

 
bartlebier
beers 4526 º places 177 º 07:01 Thu 6/15/2017

Database van UT + BA forums en expertise = RT 2.0

Wel een momentje van bezinning voor de Old-Europeanen: hoeveel recht tot mekkeren hebben we, als we de wereldwijde bier-tamtam 2.0 aan US-sites toevertrouwen en dat wereldvreemde awesomewalezbro-taaltje vlijtig wordt gekopieerd?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:25 Thu 6/15/2017

Originally posted by MarcoDL
TheLongOne. En ja, ook ik heb ooit tot ergernis van untappd buddies een flink deel van de backlog ingevoerd.
Desondanks moet er nog heel wat gebeuren voordat ik Ratebeer de rug toekeer. Om in biertermen te spreken: ratebeer is nog steeds een dikke Amerikaanse bourbon ba stout, er zijn alleen wat goedkopere vaten gebruikt in de laatste batch.
Untappd is niet veel meer dan een zoete lentebok.


Dit idd. En mijn Uncrapped account is iets met 18_01_01 geloof ik. Staan hooguit 4 ticks op, 3 Benzai bieren (2x 10K en wedding) en vgm 1 Finse homebrew op speciaal verzoek.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 11:51 Thu 6/15/2017

Ik moet zeggen, Untappd is zwaar verbeterd. Je kan de serving type erbij vermelden (bottle, tap, taster, cask etc). Bij heel veel bier dat je opzoekt staat een avatar, en een fatsoenlijke. Het lijkt wel alsof ze daar wel hebben meegelezen met de suggesties die hier ook zijn gedaan om de boel te verbeteren.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 11:55 Thu 6/15/2017

DutchDrebus

In het begin wilde ik ieder gedronken pilsje loggen op Untapp’d maar die kluif bleek al gauw te groot. Nu gebruik ik het voor af en toe een verplasje.