WWT in Leiden

Reads 4722 • Replies 92 • Started Monday, May 14, 2012 2:57:40 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
erickok
beers 6033 º places 274 º 02:57 Mon 5/14/2012

In navolging van Colin’s house tasting en als randstadalternatief op de ZZT nodig ik jullie graag uit om eens naar Leiden te komen! Ik heb nog wat Engelse flesjes (vooral The Kernel’s stouts) staan en waarschijnlijk ook wat Spaanse micros tegen die tijd, plus wat Amerikaans werk vanuit de Bierkoning. Tijd om die gezamelijk te ticken?

Wilde Westen Tasting in Leiden doen dus? Vrijdag 15 juni lijkt mij een mooie dag, maar ik sta open voor suggesties. Ben ook bereid eten te fabriceren... Blijven slapen is geen probleem, mits je zelf een luchtbedje enzo meeneemt (of op de bank gaat liggen met een springend konijn de hele nacht).

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 03:49 Mon 5/14/2012

Ik ben voor! En 15 juni moet geen probleem zijn, al moet ik het nog even dubbelchecken bij het thuisfront.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:24 Mon 5/14/2012

Gvd, weer net een datum dat ik niet kan... Of zijn deelnemers aan de ZZT uitgesloten... ;)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:32 Mon 5/14/2012

Originally posted by erickok
Vrijdag 15 juni lijkt mij een mooie dag, maar ik sta open voor suggesties.


Weekje eerder? Andre en ik hebben mooi spul ingeslagen afgelopen weekend! (o.a. Cigar City, Mikkeller, Nogne, BrewFist, etc etc)

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 05:25 Mon 5/14/2012

Dat klinkt goed Rene (en Zuiderlingen zijn best welkom hoor ;) maar dan zit ik nog in Spanje. Later kan eventueel wel.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:42 Mon 5/14/2012

Originally posted by Benzai
Originally posted by erickok
Vrijdag 15 juni lijkt mij een mooie dag, maar ik sta open voor suggesties.


Weekje eerder later? Andre en ik hebben mooi spul ingeslagen afgelopen weekend! (o.a. Cigar City, Mikkeller, Nogne, BrewFist, etc etc)

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 05:59 Mon 5/14/2012

Anders eventueel de 29e, voor het bierfestival leiden? Kunnen we mooi in 1 ruk door, en dan kan ik zeker. De 22e is voor mij een zekere nee, dan moet er een heel weekend gehead-bangt worden in Belgie.

 
Borresteijn
beers 11296 º places 404 º 06:00 Mon 5/14/2012

Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Originally posted by erickok
Vrijdag 15 juni lijkt mij een mooie dag, maar ik sta open voor suggesties.


Weekje eerder later? Andre en ik hebben mooi spul ingeslagen afgelopen weekend! (o.a. Cigar City, Mikkeller, Nogne, BrewFist, etc etc)


Mag jij uberhaupt het zuiden verlaten om bier te drinken?

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 06:20 Mon 5/14/2012

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Originally posted by erickok
Vrijdag 15 juni lijkt mij een mooie dag, maar ik sta open voor suggesties.


Weekje eerder later? Andre en ik hebben mooi spul ingeslagen afgelopen weekend! (o.a. Cigar City, Mikkeller, Nogne, BrewFist, etc etc)


Mag jij uberhaupt het zuiden verlaten om bier te drinken?

Juust!
Vooral ook aangezien we ook met een ZZT bezig zijn!
Dus Rene, je niet teveel met die randstedelingen inlaten en je aan je Brabantsche bierbroeders wijden! GVD!

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:28 Mon 5/14/2012

Ik zie Eastcoast - Westcoast taferelen ontstaan hier. Is geen goede zaak jongens!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 06:31 Mon 5/14/2012

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by Benzai
Originally posted by erickok
Vrijdag 15 juni lijkt mij een mooie dag, maar ik sta open voor suggesties.


Weekje eerder later? Andre en ik hebben mooi spul ingeslagen afgelopen weekend! (o.a. Cigar City, Mikkeller, Nogne, BrewFist, etc etc)


Mag jij uberhaupt het zuiden verlaten om bier te drinken?

Juust!
Vooral ook aangezien we ook met een ZZT bezig zijn!
Dus Rene, je niet teveel met die randstedelingen inlaten en je aan je Brabantsche bierbroeders wijden! GVD!

Even voor mijn Ratebeer vrienden van boven de rivieren: dit was natuurlijk maar een geintje he!