WWT in Leiden

Reads 4723 • Replies 92 • Started Monday, May 14, 2012 2:57:40 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 01:51 Thu 6/14/2012

Al nieuws hierover? Nieuwsgierigheid heerst!

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 02:55 Thu 6/14/2012

Nou ja, het gaat door volgens plan. Voor zover ik nu weet komen
Bevestigd: Benzai, Borrestijn, erickok, MrHangover, Vaiz
Misschien: dEnk, ceasar
Maar anderen zijn natuurlijk ook welkom. :)

Iedereen neemt wat mee, zoveel als je zelf op kan. Ik heb altijd nog wel extra staan als dat nodig is.

Voor degene die willen blijven slapen is er genoeg ruimte. Ik heb zelf geen luchtbedden/matrassen, maar kan er wel regelen als jullie deze niet hebben of het onhandig is om mee te nemen. Heb 1 extra dekbed, voor de hoogste bieder. ;) Des noods is er nog een bank (maar met konijn) of extra plek in bed (maar met mij)...

De volgende middag is dus een klein bierfestivalletje in Leiden en het lijkt me leuk daar ook nog even heen te gaan.

Lokatie is centrum Leiden; ik BM wel mijn adres en telefoonnummer. ~15 minuten lopen van centraal station, eventueel nog met nachttrein.

Als jullie het leuk vinden kunnen we samen eten, maar laat even weten of dat lukt zodat ik de juiste hoeveelheid kan inkopen. Ik zorg dat ik gewoon thuis ben, maar laten we zeggen dat jullie vanaf 6 uur welkom zijn.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:08 Thu 6/14/2012

Ik kan er denk ik rond een uur of 19u zijn, dus ga er maar van uit dat ik al gegeten heb. Eric, jij bent goed met alles van computers ed., dus jij kunt vast wel een excel-document maken wat iedereen kan inzien en in kan wijzigen? Althans, voor ZZT’s maken wij altijd een overzichtje van wat iedereen meeneemt:



naam deelnemer - naam bier - alc % - ...cl



Zodoende neemt iedereen ongeveer evenveel mee en kun je vantevoren al een btje rangschikken op alc% (anders moet je als iedereen binnen is nog gaan uitzoeken waar je mee wilt beginnen). De inhoud is mss overbodig, maar wij zetten het er altijd bij. We gaan overigens altijd voor minimaal 650ml flessen, maar soms kan het nou eenmaal niet anders.



Ik kom met de auto, dus geen probleem om matje + slaapzak oid mee te nemen en rij de volgende dag weer terug, dus bierfestival Leiden zal ik over moeten slaan vrees ik.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:13 Thu 6/14/2012

Is er trouwens interesse in bieren van Stone, of heeft iedereen die al gehad? Ik heb er nog een paar over die ik anders zelf opdrink, maar als er interesse is neem ik ze mee. Volgens mij heb ik nog Old Guardian, Smoked Porter en Belgo Anise IRS.

Spreek en uw mond zal opengaan!

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:56 Thu 6/14/2012

Wil misschien ook wel komen, is er nog plek?

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 00:41 Fri 6/15/2012

Ja hoor.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 01:24 Fri 6/15/2012

Originally posted by Benzai
Is er trouwens interesse in bieren van Stone, of heeft iedereen die al gehad? Ik heb er nog een paar over die ik anders zelf opdrink, maar als er interesse is neem ik ze mee. Volgens mij heb ik nog Old Guardian, Smoked Porter en Belgo Anise IRS.

Spreek en uw mond zal opengaan!


Niet? Dan gaan ze gorgelend door mijn keelsgat

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 01:58 Fri 6/15/2012

Old Guardian klinkt goed.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 02:54 Fri 6/15/2012

Originally posted by erickok
Old Guardian klinkt goed.


Bij deze gereserveerd voor de 29e

 
erickok
beers 6033 º places 274 º 14:08 Fri 6/15/2012

Helaas gaat het festivalletje op de zaterdag niet meer door. De originele organisator heeft zich blijkbaar teruggetrokken. :( Ah well... dan maar zelf voor het bier zorgen.