Borefts 2017

Reads 21129 • Replies 265 • Started Wednesday, March 29, 2017 4:42:26 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 16:57 Wed 9/20/2017

Waarom een dure fles kopen? Proefglaasje delen lijkt me genoeg.

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 12:17 Thu 9/21/2017

Veel plezier allemaal morgen en overmorgen! (En gisteren en vandaag; dit feest lijkt elk jaar eerder te beginnen). Ik tick nog ff wat Portugese brouwwonders naar binnen. Fokking duur hier trouwens. Wijn en port is bijna gratis, maar speciaalbier is duurder dan in NL.

 
adamnowek
beers 7151 º places 117 º 03:40 Fri 9/22/2017

Originally posted by Borresteijn
Veel plezier allemaal morgen en overmorgen! (En gisteren en vandaag; dit feest lijkt elk jaar eerder te beginnen). Ik tick nog ff wat Portugese brouwwonders naar binnen. Fokking duur hier trouwens. Wijn en port is bijna gratis, maar speciaalbier is duurder dan in NL.


I was pretty blown away by the prices in Portugal, too. At least places like Catraio and Do Carmo were more likely to sell you a good beer than not. At least you're saving money on the food ;D

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 15:52 Fri 9/22/2017

Heerlijke festivaldag gehad, maar wat een hoop kutpaupers zeg, iemand vroeg me zelfs wat een IPA nou was. Prima als mensen zich interesseren in beter bier, maar doe dat dan op een of ander buurtfeestje en niet op borefts.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:11 Fri 9/22/2017

Originally posted by MarcoDL
Heerlijke festivaldag gehad, maar wat een hoop kutpaupers zeg, iemand vroeg me zelfs wat een IPA nou was. Prima als mensen zich interesseren in beter bier, maar doe dat dan op een of ander buurtfeestje en niet op borefts.


Ik ergerde me al kapot in de rij. Staan daar een paar vetbuikende vijftigers tegen mekaar te lullen dat 'ze wel 60 favorietjes hebben' vandaag en dat ze 'normaal niet van de 'ieh-paahs" zijn maar nu toch wel een paar willen drinken'. Ver-schrik-ke-lijk. Waarom wordt dit soort plebs toegelaten? Waarom? Serieus, hier is waarom ze NIET toegelaten moeten worden:

1. Men loopt in de weg
2. Men wekt irritatie op
3. Men drinkt (maakt) goed bier op waarvan ze geen idee hebben
4. Men is vetbuikig
en last but certainly not least nummer 5. Men moedigt andere vetbuikige onwetenden aan om in de weg te lopen, irritatie op te wekken, goed bier op te drinken en vetbuikig te zijn.

GA WEG!!

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:09 Sat 9/23/2017

Achter ons zat een clubje vrouwen die door de dag heen vijf flessen prosecco weg hebben lopen werken, en naast ons een Brabander met een hele tas vol Hertog Jan blikken. Kom dan niet hee

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:04 Sat 9/23/2017

Ik zeg: duurder maken die kaartjes, waarbij je dan minimaal 20 muntjes krijgt ofzo. Dat schrikt hopelijk de paupers wat af.

Ik had er overigens geen last van. Terwijl ik toch een stuk of 20 iepas op heb :-P

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:09 Sat 9/23/2017

Originally posted by Maakun
Achter ons zat een clubje vrouwen die door de dag heen vijf flessen prosecco weg hebben lopen werken, en naast ons een Brabander met een hele tas vol Hertog Jan blikken. Kom dan niet hee


Volstrekt eens dat het zinloos is, maar veel mindre irritatie opwekkend aangezien ze niet in de weg lopen (alleen zitten) en geen bieren opmaken die wij nog niet getickt hebben. Dus dom ja, irritant nah.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:58 Sat 9/23/2017

Dus...dat was ie weer voor dit jaar. Dus zeg het maar. Wat was de top 3 volgens jullie? Althans, wat waren voor jullie de top 3 bieren die je op hebt?

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 18:02 Sat 9/23/2017

Ik moet de hele backlog nog invoeren, maar uit mijn hoofd:
- Kees bourbon ba Caramel Fudge stout
- Pohjala Pime öö islay
- HotD Cherry Fred.

En bijzonder om te zien dat de langste rij dit jaar bij Tommie was.