Voer voor de admins

Reads 23591 • Replies 343 • Started Sunday, June 22, 2014 4:07:14 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
erickok
beers 6033 º places 274 º 04:41 Mon 9/8/2014

Ik snap de radler/sneeuwwitje discussie niet zo... Als het na aankoop nog bewerkt/gemengd moet worden, dan kan het toch net op RB? Over het mengen achter de toonbank (zoals Maximus’s radler) valt wel wat te zeggen, mits dit consequent en door de brouwer gebeurd, maar ik zou het liever niet zien. Een drank dat nog niet af is/die nog behandeld wordt na het op fust of fles is gegaan, heeft voor mij geen plaats op RB. Als het op fles zit is het af en drinkbaar, dus wel ratebaar.

Originally posted by Abijen
Vraag me ook trouwens af of hoezeer de brouwers meegeholpen hebben met het brouwen voor die podjebier wedstrijd. Hebben ze niet alleen de brouwerij gebruikt bij die brouwers?

Nee ze hebben het samen met de betreffende brouwers gemaakt.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:46 Mon 9/8/2014

Die Buxton/Oersoep/Rooie Dop collab is trouwens bij Oersoep gebrouwen, in de week van Carnivale als ik me niet vergis. Heb hem al ge-edit na contact met Mark :-)

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 06:08 Mon 9/8/2014

Moet het dan niet Oersoep/buxton/rooiedop zijn? Naam van de eigenaar van de ketel voorop?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:38 Mon 9/8/2014

Originally posted by bierkoning
Moet het dan niet Oersoep/buxton/rooiedop zijn? Naam van de eigenaar van de ketel voorop?


Zo had ik hem uiteraard al veranderd :P

 
NoiZe
beers 2322 º places 77 º 07:39 Mon 9/8/2014

Begin augustus gebrouwen overigens.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:54 Wed 9/10/2014

vandeStreek Hop Art #6: op Brewda hebben ze een testversie geschonken. De definitieve versie wordt met een kleine verandering over een tijdje gereleased. Ik heb de huidige entry dus even op unrateable gezet, waarna ik hem weer beschikbaar maak, op het moment dat hij gereleased wordt. De 3.7 van Kraddel laten we maar even staan voorlopig.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 06:12 Wed 9/10/2014

Ik was het assortiment van bier-winkel.com aan het checken en ik kwam deze bier tegen

http://www.bier-winkel.com/poorter-lentebier-33cl-p-1534.html

Gebrouwd bij Steenberge, bock, 6%

Op ratebeer staat deze

http://www.ratebeer.com/beer/de-peelander-poorter/283763/ ook dunkler bock, 6%, Van Steenberge, zonder foto.

Op Untappd staat dit

https://untappd.com/b/nassauische-privatbrauerei-poorter-lentebier/635003 met foto’s, een dunkler bock, maar met Nassauische Privatbrauerei als de brouwerij en hier staat deze entry

http://www.ratebeer.com/beer/nassauische-privatbrauerei-poorter/261429/ een Heller bock

Wat denken jullie?

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 06:15 Wed 9/10/2014

Originally posted by caesar
vandeStreek Hop Art #6: op Brewda hebben ze een testversie geschonken. De definitieve versie wordt met een kleine verandering over een tijdje gereleased. Ik heb de huidige entry dus even op unrateable gezet, waarna ik hem weer beschikbaar maak, op het moment dat hij gereleased wordt. De 3.7 van Kraddel laten we maar even staan voorlopig.


Katjelam, zijn die al legaal tegenwoordig? Zag wel dat ze naast Oersoep bezig waren met een brouwerijtje...

Nog wat anders: hoe zit het nou met die "nieuwe" Green Flash West Coast? Er staan nu 2 varianten in de database, 1 van Green Flash, en 1 van Green Flash/St Feuillien.Ik zie overal ratings in Europa opduiken van de nieuwe versie, gerate onder de Amerikaanse noemer, terwijl dat toch (denk ik) de St Feuillien versie moet zijn. Sowieso weet ik dat die van de Beer Temple de Belgische variant is (nagevraagd nl.), maar die wordt ook onder de Amerikaanse gerate. Hoe zit het nou??

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 06:22 Wed 9/10/2014


Ik zie overal ratings in Europa opduiken van de nieuwe versie, gerate onder de Amerikaanse noemer, terwijl dat toch (denk ik) de St Feuillien versie moet zijn.


Good catch, ik zag de Green Flash/St. Feuillien helemaal niet, ik verplaats mijn rating.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:25 Wed 9/10/2014

Die Peelander is het vermoedelijk niet, want die heeft een heel ander label. De andere NL raters hebben hem onder die Nassauische gezet en het label bij Untappd is hetzelfde, dus als je hem wil raten ik zou hem daar nu ook maar onder zetten.