Voer voor de admins

Reads 23592 • Replies 343 • Started Sunday, June 22, 2014 4:07:14 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:04 Wed 9/10/2014

Katjelam heeft alle papieren, al komen de huidige bieren volgens mij nog uit hun homebrewketels. We laten dat inmiddels vaker oogluikend toe, dus dat doen we bij deze dan ook maar.

Die Green Flash vind ik ook een apart verhaal. Ik vermoed dat alles wat hier verkocht wordt als Green Flash West Coast IPA (evt met toevoeging 2014) uit de ketels van St Feuillien komt, en dus eigenlijk bij de andere entry moet. Het probleem is dat ze bij de BeerTemple en de Molen (en vermoedelijk nog meer plekken) ook net doen alsof het puur van Green Flash is. En het is moeilijk, zelfs bijna onmogelijk, om te checken. Ik zal er eens een admin-topicje over maken.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 07:12 Wed 9/10/2014

Ik denk dat je er in Europa wel vanuit mag gaan dat het de Belgische versie is, ze laten het niet voor niets bij St Feuillien brouwen. Bij Beer Temple vertelden ze wel dat het uit België kwam, maar dat staat dan idd niet op het krijtbord. Ik heb de flesjes nog niet gezien, dus weet ook niet zo goed hoe duidelijk het daarop staat.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 07:22 Wed 9/10/2014

Originally posted by Borresteijn
Ik denk dat je er in Europa wel vanuit mag gaan dat het de Belgische versie is, ze laten het niet voor niets bij St Feuillien brouwen. Bij Beer Temple vertelden ze wel dat het uit België kwam, maar dat staat dan idd niet op het krijtbord. Ik heb de flesjes nog niet gezien, dus weet ook niet zo goed hoe duidelijk het daarop staat.


Dat is precies wat ik ook denk inderdaad.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 07:37 Wed 9/10/2014

Mijn locale slijter geeft het ook als amerikaanse bier gekocht en toen zag ’ie dat het uit Belgie komt. Misschien de importeur verkoop het als amerikaans bier? Wie weet het.. Maar op de label staat duidelijk genoeg

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 09:57 Wed 9/10/2014

Dat is in elk geval duidelijk genoeg.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 11:48 Wed 9/10/2014

Ja, voor ons ja. Maar ik moet bekennen dat ik t ook niet altijd check hoor. Maar op het voorkantje staat t niet. De Belgische versie lijkt me dan ook verkeerd genaamd, daar zou St. Feuillien uit de naam gehaald moeten worden, tis geen collaboration brew.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:21 Thu 9/11/2014

Dit is echt een bullshit place om te raten, aangezien het gewoon een verkapte festival rating is. Wat mij betreft mag zoiets meteen verwijderd worden.

http://www.ratebeer.com/p/goto/22282/

Edit: Tenzij het parkeerterrein van de Nettorama in Eindhoven ook gerate mag worden, of het tuincentrum tegenover brouwerij De Molen.

 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 12:18 Thu 9/11/2014

Ik ben vóór festival ratings. Alle festivals op rb: Borefts, GBBF, Oirschot, etc. Het is nuttige info voor als je wilt beslissen welke festivals de moeite waard zijn om te bezoeken.

In het huidige systeem zijn ze natuurlijk zo niet te raten. Maar een manier om festivals te raten zou wel fijn zijn..

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 01:47 Fri 9/12/2014

Ik ben niet per se voor maar zou er natuurlijk geen moeite hebben als het wel kon. Maar zolang het geen feature is ga je geen beursgebouw toevoegen aan places zodat je toch even een placetick kunt zetten. Zoals ik eerder zei: Dan moet ook menig parkeerplaats toegevoegd worden. Conclusie: ik geef een 2 uit 10 op de kansrijk schaal.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:14 Fri 9/12/2014

Ik zie dat hele festivalratings ook nog niet zo zitten. Ik snap wel dat mensen het willen, maar laat ze dan eerst de places een beetje fatsoenlijk managen. Dat lijkt me meer prioriteit hebben op het moment.