Slowchatje 7

Reads 24025 • Replies 440 • Started Friday, October 7, 2016 3:43:01 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 02:27 Thu 2/2/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by bierplezier
pffff ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen want ik rate zelf niet, maar deze gast..
https://www.ratebeer.com/beer/hip-hop-extreme-ipa/423793/252435/
ik ging kapot hahahaha! moet je zijn andere reviews eens lezen.. ik quote er eentje: "De smaak is nog slechter dan een typische stout, er zit een rare nasmaak aan. Geen aanrader of je moet een stoutliefhebber zijn en dan nog. " 1.5.
hahaha geniaal.slechter dan een typische stout... ik ga echt stuk hierom. we hebben het hier overigens over de #1 stout van ratebeer; mikkeller beer geek breakfast met een 4.09. 1600 rates bijna heeft die knakker, wtf..




Och ja, die Mikske. Das zo’n gast die alleen Belgisch bier goed vindt. Lekker zoet en gistig alstublieft, want al het andere is kut. Ach ja, ieder z’n mening, iig schrijft ie ratings en dat kun je van sommige anderen niet zeggen


Ben je milder geworden Benzaaike? Gaat het wel goed met je? Als je dat al een rating noemt..

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:47 Thu 2/2/2017

Originally posted by bierplezier
pffff ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen want ik rate zelf niet, maar deze gast..
https://www.ratebeer.com/beer/hip-hop-extreme-ipa/423793/252435/
ik ging kapot hahahaha! moet je zijn andere reviews eens lezen.. ik quote er eentje: "De smaak is nog slechter dan een typische stout, er zit een rare nasmaak aan. Geen aanrader of je moet een stoutliefhebber zijn en dan nog. " 1.5.
hahaha geniaal.slechter dan een typische stout... ik ga echt stuk hierom. we hebben het hier overigens over de #1 stout van ratebeer; mikkeller beer geek breakfast met een 4.09. 1600 rates bijna heeft die knakker, wtf..




Haha, die kwam ik gisteravond toevallig tegen, ik vind het wel mooi. Beter dan sommige Duitsers die bij alles schrijven "moutig, wat bitter. Mout, bittere finish, drogig" en dan alles een 3 geven.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:51 Thu 2/2/2017

Sowieso wel fascinerend dat hij blijkbaar in de Dominicaanse Republiek woont, waar zo te zien wel veel bier verkrijgbaar is wat hij dan allemaal dwangmatig koopt en er dit soort moois over schrijft: "De smaak is weeral een typische ipa dat ik absoluut niet lust." Het is een beetje dwangmatig ticken wat ik zelf natuurlijk absoluut nooit doe of zal doen...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 04:46 Thu 2/2/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Benzai
Originally posted by bierplezier
pffff ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen want ik rate zelf niet, maar deze gast..
https://www.ratebeer.com/beer/hip-hop-extreme-ipa/423793/252435/
ik ging kapot hahahaha! moet je zijn andere reviews eens lezen.. ik quote er eentje: "De smaak is nog slechter dan een typische stout, er zit een rare nasmaak aan. Geen aanrader of je moet een stoutliefhebber zijn en dan nog. " 1.5.
hahaha geniaal.slechter dan een typische stout... ik ga echt stuk hierom. we hebben het hier overigens over de #1 stout van ratebeer; mikkeller beer geek breakfast met een 4.09. 1600 rates bijna heeft die knakker, wtf..




Och ja, die Mikske. Das zo’n gast die alleen Belgisch bier goed vindt. Lekker zoet en gistig alstublieft, want al het andere is kut. Ach ja, ieder z’n mening, iig schrijft ie ratings en dat kun je van sommige anderen niet zeggen


Ben je milder geworden Benzaaike? Gaat het wel goed met je? Als je dat al een rating noemt..


Hmm ja nu je het zegt...Tis toch wel vreemd..mss is het einde dichterbij dan ik in de gaten heb...:P

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:25 Thu 2/2/2017

Beavertown Extravaganza tickets in de pocket hier. Dat wordt weer tick, tick, ticken! :P

 
joes
beers 93 º places 9 º 14:11 Thu 2/2/2017

Ik zag net dat ik (per 11 januari) 10 jaar member ben van deze site. En nog nooit ’star of the day" - schandalig !

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:24 Thu 2/2/2017

Originally posted by joes
Ik zag net dat ik (per 11 januari) 10 jaar member ben van deze site. En nog nooit ’star of the day" - schandalig !

Tja... iets met maar 92 biertjes...

 
goozen
beers 5368 º places 172 º 13:58 Mon 2/6/2017

Kutbier heeft ook wat landelijke aandacht gekregen bij Leven in de Brouwerij. Nou dan mag Jantjes uit Uden ook wel in dat programma komen.

 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 14:09 Mon 2/6/2017

Eindelijk een deel van een aflevering gezien van LIDB. Best wel aardig.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 14:16 Mon 2/6/2017

Prima aflevering...

Wat ik me wel afvraag, er zijn 10 afleveringen, waarvan er 3 brouwerijen per keer in de schijnwerpers staan, dus 30 brouwerijen.
Misschien de laatste aflevering niet ivm zelf brouwen van bier en het proeven ervan met iedereen.
Dus dan 27 in totaal. Waarom worden dan de dames van Kutbier (en/of Gebr door vrouwen) in gosdsnaam meegenomen in deze serie?