Slowchatje 7

Reads 24024 • Replies 440 • Started Friday, October 7, 2016 3:43:01 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 03:02 Mon 2/13/2017

Vrijdag eens een dagje Amsterdam en Haarlem. Heb nog een goedkoop treinkaartje liggen. Begin van de middag een rondje Bierkoning, Beer Temple, Arendsnest en Wildeman en later naar Jopenkerk en Uiltjebar. Zin in.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:23 Mon 2/13/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
Ja ze maken sowieso nauwelijks nog funky bieren lijkt het wel...


Maken ze uberhaupt nog wel bier? Ik zie het nergens meer staan, alleen de hopfather. :-(


Ik mis ze niet eerlijk gezegd


Was altijd wel fan van hun saisons! Bij de Bierkoning zie ik wel steeds nieuwe bieren staan, en af en toe op festivals. Maar het inderdaad steeds meer IPA of een of andere hoog alcoholische stijl...

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:24 Mon 2/13/2017

Originally posted by bierkoning
Vrijdag eens een dagje Amsterdam en Haarlem. Heb nog een goedkoop treinkaartje liggen. Begin van de middag een rondje Bierkoning, Beer Temple, Arendsnest en Wildeman en later naar Jopenkerk en Uiltjebar. Zin in.


Die taplijst vrijdag bij Uiltje is erg veelbelovend :-)

 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 03:29 Mon 2/13/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by bierkoning
Vrijdag eens een dagje Amsterdam en Haarlem. Heb nog een goedkoop treinkaartje liggen. Begin van de middag een rondje Bierkoning, Beer Temple, Arendsnest en Wildeman en later naar Jopenkerk en Uiltjebar. Zin in.


Die taplijst vrijdag bij Uiltje is erg veelbelovend :-)

Dat was ook de aanleiding

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:51 Mon 2/13/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Originally posted by Maakun
Ja ze maken sowieso nauwelijks nog funky bieren lijkt het wel...


Maken ze uberhaupt nog wel bier? Ik zie het nergens meer staan, alleen de hopfather. :-(


Ik mis ze niet eerlijk gezegd


Was altijd wel fan van hun saisons! Bij de Bierkoning zie ik wel steeds nieuwe bieren staan, en af en toe op festivals. Maar het inderdaad steeds meer IPA of een of andere hoog alcoholische stijl...

Qua ABV valt het reuze mee, toch? Ook Berliner Weisses die niet zijn wat ze er van hadden kunnen maken...

Prima als een brouwerij wat meer toegankelijkere bieren wil brouwen om zo wat meer mensen aan hun bier te krijgen (of wellicht ism Stoom naar een wat breder publiek) maar aangezien ze eerst de Nederlandse Crooked Stave waren kun je ze nu makkelijk vergelijken met heen heleboel normalere brouwerijen... Blijf ’t jammer vinden....

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 03:55 Mon 2/13/2017

Originally posted by Countbeer
Prima als een brouwerij wat meer toegankelijkere bieren wil brouwen om zo wat meer mensen aan hun bier te krijgen (of wellicht ism Stoom naar een wat breder publiek) maar aangezien ze eerst de Nederlandse Crooked Stave waren kun je ze nu makkelijk vergelijken met heen heleboel normalere brouwerijen... Blijf ’t jammer vinden....


NL Crooked Stave? Mochten ze willen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:59 Mon 2/13/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Countbeer
Prima als een brouwerij wat meer toegankelijkere bieren wil brouwen om zo wat meer mensen aan hun bier te krijgen (of wellicht ism Stoom naar een wat breder publiek) maar aangezien ze eerst de Nederlandse Crooked Stave waren kun je ze nu makkelijk vergelijken met heen heleboel normalere brouwerijen... Blijf ’t jammer vinden....


NL Crooked Stave? Mochten ze willen.

 
bierkonijn
places 11 º 12:50 Mon 2/13/2017

Funky bieren zijn onderweg, naar men zegt.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 15:21 Mon 2/13/2017

Morgen hèt evenement van het jaar boys. Ik weet niet zeker of ik nog wel niet geratete Nederlanders in huis heb.

https://www.ratebeer.com/event/51073/

Edit: Heb er nog een paar, maar of daaruit m’n liefde gaat blijken betwijfel ik wel sterk.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:30 Mon 2/13/2017

Originally posted by DutchDrebus
Morgen hèt evenement van het jaar boys.

https://www.ratebeer.com/event/51073/

Zelfs een Fransman die meedoet! Nice!
Dré, aanmelden ouwe!