Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32443 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 07:21 Mon 2/6/2017

Originally posted by caesar
Is al duidelijk of hier iets aan gedaan kan worden? De database wordt langzaam gevuld met ticks uit Untappd, hij schrijft dat nota bene zelf in het Pools op.


Geen idee. Dit soort dingen zou je op de internationale fora moeten posten, dan is er nog kans dat een lokale of hogere admin er wat aan wil doen. Ik hou me er in ieder geval totaal niet mee bezig. Er is genoeg te doen in de NL database :-)


Ik stuur wel een pm naar een Poolse admin, op het internationale forum is me iets te veel schandpaal, dat is nou ook weer niet nodig.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 07:25 Mon 2/6/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Is al duidelijk of hier iets aan gedaan kan worden? De database wordt langzaam gevuld met ticks uit Untappd, hij schrijft dat nota bene zelf in het Pools op.


Geen idee. Dit soort dingen zou je op de internationale fora moeten posten, dan is er nog kans dat een lokale of hogere admin er wat aan wil doen. Ik hou me er in ieder geval totaal niet mee bezig. Er is genoeg te doen in de NL database :-)


Ik stuur wel een pm naar een Poolse admin




Originally posted by MarcoDL
op het internationale forum is me iets te veel schandpaal, dat is nou ook weer niet nodig.


Geen zorgen, dat doe ik wel voor je

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 04:29 Tue 2/7/2017

Hele ruil opgezet en op t laatste moment trekken ze hun keutel weer in! Komt toch iets te vaak voor en begint een tijdrovende ergernis te worden! Vaak met nieuwelingen op de site... grrr....

 
joes
beers 93 º places 9 º 05:06 Tue 2/7/2017

Originally posted by Countbeer
Hele ruil opgezet en op t laatste moment trekken ze hun keutel weer in! Komt toch iets te vaak voor en begint een tijdrovende ergernis te worden! Vaak met nieuwelingen op de site... grrr....


Eén van de redenen dat ik nog nooit een trade per post heb gedaan: het gedoe, de prijzen, de risico’s. Terwijl ik genoeg mooie bieren zo kan kopen. Maar anderzijds zie ik bij de enkele fanatieke traders op dit forum wel dat het tot mooie bieren in de kast kan leiden.

Man Bijt Hond vraagt zich af: waarom trade jij (wel of niet)?

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 05:22 Tue 2/7/2017

Ik trade vooral met Amerikanen die voor werk of vakantie naar Nederland komen. Scheelt een hoop gedoe.

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 05:31 Tue 2/7/2017

Originally posted by Maakun
Ik trade vooral met Amerikanen die voor werk of vakantie naar Nederland komen. Scheelt een hoop gedoe.


Same here. Af en toe een ip trade en inmiddels twee keer via de post met een Amerikaan die te vertrouwen is.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 06:13 Tue 2/7/2017

Originally posted by joes
Originally posted by Countbeer
Hele ruil opgezet en op t laatste moment trekken ze hun keutel weer in! Komt toch iets te vaak voor en begint een tijdrovende ergernis te worden! Vaak met nieuwelingen op de site... grrr....


Eén van de redenen dat ik nog nooit een trade per post heb gedaan: het gedoe, de prijzen, de risico’s. Terwijl ik genoeg mooie bieren zo kan kopen. Maar anderzijds zie ik bij de enkele fanatieke traders op dit forum wel dat het tot mooie bieren in de kast kan leiden.

Man Bijt Hond vraagt zich af: waarom trade jij (wel of niet)?

Een simpele bereking (met het gewilde Pajotse goud)
6x75 en verzendkosten = €110 totaal (walvissen daargelaten). Pak even voor het gemak €120.
Een goed gevulde styro shipper met welgeteld 12 flessen/blikjes is net €10 per item, terwijl ze op schappen voor wel €80 aangeboden kunnen worden...
Een paar keer per jaar, is t mij wel waard!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 06:14 Tue 2/7/2017

Maarten/Marco: idd, af en toe een IP trade, maar jullie hebben het geluk dichter bij de bron van toerisme te wonen..

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:47 Tue 2/7/2017

Originally posted by Countbeer
Maarten/Marco: idd, af en toe een IP trade, maar jullie hebben het geluk dichter bij de bron van toerisme te wonen..


Dit is idd zeker waar, IP trades zitten er hier niet in, moet je voor naar Amsterdam of Brussel.

En inderdaad, wat je met trades kunt krijgen is hier echt niet te koop. En dan kom ik meestal uit rond de 20 euro ( / dollar) per fles. Gegarandeerd dat je ze in Nederland niet voor dat bedrag kunt krijgen zelfs al waren ze te koop. Maar je hebt gelijk als je zegt "daar kan ik heel wat bavaria voor kopen". Dat is zo ja, tis maar waar je zin in hebt.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:49 Tue 2/7/2017

Er komt gelukkig ook steeds meer en beter bier beschikbaar via de reguliere kanalen. Als je ziet dat je tegenwoordig KBS kan bestellen bij Hopt/Saveur Biere.