Ratebeer en andere ergernissen deel 6

Reads 32434 • Replies 521 • Started Monday, October 3, 2016 3:14:17 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:56 Sun 3/12/2017

Wat een vreemd nieuws over de Bronckhorster bieren... :-(

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 21:40 Sun 3/12/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by DutchDrebus
Americanen en hoe ze hun bier het liefst zien. Verschrikkelijk.

In m’n vrije tijd mag ik graag op instagram kijken naar foto’s van bier, (mooie) vrouwen en (mooie) vrouwen met bier. Maar ik kom dan zo ontzettend veel foto’s tegen van bieren die ingeschonken zijn zoals de foto die ik nu plaats. Serieus, de beste bieren worden zo op de foto gezet en naast het feit dat het niet praktisch is (pak hem maar eens op zonder te morsen) vind ik het er, op de een of andere manier, ook zo gruwelijk onaangenaam uit zien. En het ergst is het nog bij de overdreven hazy orange IPAs, waar ik niet van zou staan te kijken als er moeite voor wordt gedaan om ze zo hazyogelijk op de foto te krijgen.

Ik weet niet waarom, maar ik vind deze manier van inschenken en fotograferen gewoon afschrikwekkend en aanstootgevend. Waarschijnlijk omdat het bier er uitziet als een soort overleden vruchtensapje ofzo. Maf volk.

Anway, check dit. En ga Instagram na als je me niet vertrouwt: dit is geen uitzondering. Dit is serieus ’een ding’.






Doen Europeanen ook hoor!


Wie dan en waarom?


Oa Omnipollo
Waarom? Geen idee...


Ik dacht dat het over het inschenken ging, niet om de brouwers

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 03:31 Mon 3/13/2017

Originally posted by Countbeer
Wat een vreemd nieuws over de Bronckhorster bieren... :-(


Wat dan? Ik heb niks gezien.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 04:50 Mon 3/13/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Countbeer
Wat een vreemd nieuws over de Bronckhorster bieren... :-(


Wat dan? Ik heb niks gezien.


Originally posted by RW80
Bronckhorster nieuwe batches, zijn dus nieuwe bieren de triple en de Hoptimist en zijn zeer veel slechter.
De laatste ging bij mij van 4, naar een 2.7 !

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 05:35 Mon 3/13/2017

Oh, ik dacht een officieel nieuwsbericht te hebben gemist.
Dat van die nieuwe batches is wel zorgwekkend ja.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:52 Tue 3/14/2017

Ik vind die Hertog Jan Bastaard radlers trouwens uitstekend te pruimen. Het blijven radlers, dus veredelde frisdranken, maar het is echt veel beter dan de uitgekauwde sisismaakjes van Vrumona, eeeh Heineken.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 16:22 Tue 3/14/2017

Originally posted by caesar
Ik vind die Hertog Jan Bastaard radlers trouwens uitstekend te pruimen. Het blijven radlers, dus veredelde frisdranken, maar het is echt veel beter dan de uitgekauwde sisismaakjes van Vrumona, eeeh Heineken.


Dus wat is je ergernis?

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 03:28 Wed 3/15/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by caesar
Ik vind die Hertog Jan Bastaard radlers trouwens uitstekend te pruimen. Het blijven radlers, dus veredelde frisdranken, maar het is echt veel beter dan de uitgekauwde sisismaakjes van Vrumona, eeeh Heineken.


Dus wat is je ergernis?


Rrrrrrradlerrrrrr!!!!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 04:20 Wed 3/15/2017

Originally posted by caesar
Ik vind die Hertog Jan Bastaard radlers trouwens uitstekend te pruimen. Het blijven radlers, dus veredelde frisdranken, maar het is echt veel beter dan de uitgekauwde sisismaakjes van Vrumona, eeeh Heineken.

Je snapt natuurlijk wel dat je als admin heel wat op t spel zet?!

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 02:24 Mon 3/20/2017

Fotos toevoegen...
Het werkt nog steeds niet en ik ben er eerlijk gezegd klaar mee...