Voer voor de admins #5

Reads 24868 • Replies 456 • Started Wednesday, October 5, 2016 6:32:31 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:15 Tue 2/7/2017

Gezien de vraag van Borrie in het andere topic: ik heb vorige week al een balletje opgegooid bij de admins om webshops beter te kunnen ordenen/vinden/sorteren. Zolang er geen structurele oplossing voor is, ben ik bereid om alle webshops in de stad "webshop" te zetten, zodat we makkelijk alle webshops op een rijtje hebben (mits ze niet aan een fysieke locatie gekoppeld zijn). Biernavigatie staat nu bv bij Swalmen, maar dat slaat natuurlijk eigenlijk helemaal nergens op.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:22 Tue 2/7/2017

Ik probeer ook regelmatig bij places het vinkje webshop uit te zetten als het niet klopt (bijvoorbeeld bij fucking restaurants ofzo) maar dat kan vaak niet omdat er een affiliated user is

 
MarcoDL
beers 9602 º places 213 º 11:00 Tue 2/7/2017

Ik zie dat Afrikaanse ratebeerians voor hun westkust op zoek kunnen naar het mythische eiland Webshop, waar een enorme berg goed bier verkrijgbaar is. Die gaan scoren bij ratebeer best.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 11:23 Tue 2/7/2017

Originally posted by MarcoDL
Ik zie dat Afrikaanse ratebeerians voor hun westkust op zoek kunnen naar het mythische eiland Webshop, waar een enorme berg goed bier verkrijgbaar is. Die gaan scoren bij ratebeer best.


Ha, briljant. Ik kan gps overriden als admin, dus zou de boel in Amsterdam kunnen zetten bv

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 09:07 Wed 2/8/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by bierkoning
Originally posted by Benzai
Originally posted by PotjeBier
Kees Barrel Project #11/2017

https://www.ratebeer.com/beer/kees-barrel-project-11-2017/482721/
https://www.ratebeer.com/beer/kees-barrel-project-11-2017/484114/

Dezelfde naam voor 2 verschillende bieren? Ik zal niet zeggen dat het niet kan, maar.... en waar is #10 eigenlijk?





Na wat research kunnen aanpassen


En waar is #9 eigenlijk?


Vandaag gebotteld:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211148474360109&set=a.2030913404856.118951.1004734400&type=3&theater

(of is het een oude foto?)

 
MarcoDL
beers 9602 º places 213 º 14:28 Thu 2/9/2017

Is er al een admin verdict over de Kobi Cognac van ’t Uiltje? Er is in ieder geval abv verschil, maar daar blijft het bij volgens mij.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 15:16 Thu 2/9/2017

Originally posted by MarcoDL
Is er al een admin verdict over de Kobi Cognac van ’t Uiltje? Er is in ieder geval abv verschil, maar daar blijft het bij volgens mij.


Ik ben er nog niet achter of er nu wel een versie met zowel koffie als met cognac ba is geweest? Ik heb nog geen contact opgenomen met Robert, aangezien hij zo te zien in Madrid zit momenteel. Ik val brouwers sowieso niet continu lastig met dit soort vragen, we moeten zuinig aan doen met onze credits. Dus als we zelf duidelijkheid kunnen scheppen aan de hand van onze verzamelde kennis, zou dat fijn zijn. :-)

 
MarcoDL
beers 9602 º places 213 º 15:56 Thu 2/9/2017

We weten iig dat de versie op BAF en de eerste bar anniversary geen koffie had. Los hiervan is ie blijkbaar in Fermentoren van het vat beschikbaar geweest. De ratings noemen vooral de zoetigheid en chocolade, koffie wordt vrijwel niet genoemd. Is dat al voldoende?
Ik kan het ook even bij de brouwerij vragen, waarschijnlijk ben ik er komend weekend even.

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 16:20 Mon 2/13/2017

Hmm ik zie dat mijn Johnny thursday mango en sunmilk samengevoegd zijn.
En daar zat een behoorlijk ratings verschil tussen. Admin actie of mede vanuit de brouwer.
Sunmilk was een colab van Stanislaus en Johnny thursday in de installatie van de Heupink/othmar.
Mango’s zou gebrouwen zijn alleen door Johnny thursday in hun kleine installatie.
Verschillend abv en verschillende uitkomst qua smaak. Kan ik hier zeggen, dat Rocco dan mogelijk gouden handen heeft gezien het verschil.:-)

Dus overeiverige admin of mede intentie van de brouwers ?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 01:36 Tue 2/14/2017

Originally posted by RW80
Hmm ik zie dat mijn Johnny thursday mango en sunmilk samengevoegd zijn.
En daar zat een behoorlijk ratings verschil tussen. Admin actie of mede vanuit de brouwer.
Sunmilk was een colab van Stanislaus en Johnny thursday in de installatie van de Heupink/othmar.
Mango’s zou gebrouwen zijn alleen door Johnny thursday in hun kleine installatie.
Verschillend abv en verschillende uitkomst qua smaak. Kan ik hier zeggen, dat Rocco dan mogelijk gouden handen heeft gezien het verschil.:-)

Dus overeiverige admin of mede intentie van de brouwers ?


Oh, ik moet bekennen dat ik die op verdenking heb gealiased. Ik kon namelijk weinig vinden over die Mango en verder waren de beschrijvingen gelijk. Maarrrrrrr, als er een Mango versie in zijn kleine installatie is gebrouwen, dan betwijfel ik of het uberhaupt op Ratebeer mag?