Voer voor de admins #5

Reads 24875 • Replies 456 • Started Wednesday, October 5, 2016 6:32:31 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:39 Wed 3/8/2017

Originally posted by Maakun
Whisky Barrel Aged (Tomatin) is wel een mooie denk ik. Dan staat het ook mooi met bijvoorbeeld de Walnut Wine BA.

Sowieso vind ik het wel een mooi initiatief om alles van één brouwerij op dezelfde manier op te nemen in de database, en niet alles net weer anders zoals bij Emelisse bijvoorbeeld, dat is echt een ergernis als ik door de brouwerij pagina scroll. :-)


Ja precies, dat vind ik dus ook. Maar het moet dan ook wel weer kloppen met wat op de fles staat :-)

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:54 Wed 3/8/2017

Leestekens als ( staan vaak sowieso al niet op het etiket of de taplijst, dus die kunnen we dan op Ratebeer best op een consequente manier gebruiken.

Maar alles beter dan België, waar de brouwer soms niet vermeld mag worden in de naam omdat ze zich schamen voor de gare kwaliteit van hun bieren gebrouwen in opdracht van de lokale duivenclub.

 
77ships
beers 14200 º places 918 º 15:45 Wed 3/8/2017

Originally posted by Maakun
Kan je ook de titel van de Mind Your Step maple meenemen? Die is nu wel erg vreemd/lelijk. :-)


Ik schrijf maar braafjes over van hun banner.
Gelukkig was het bier niet vreemd of lelijk :)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 19:56 Wed 3/8/2017

Originally posted by caesar
Ik zit nog wel een beetje te zoeken naar de beste manier om die Moersleutels te rangschikken. Bij de tapvarianten noemen ze heel duidelijk de bieren "Dailuaine BA" bv, maar op de flessen staat het dus als Whisky BA en Bourbon BA, en dan bij de ingredienten de specifieke barrel(s). Ik wil het natuurlijk rangschikken, zodat het klopt met wat op de fles staat, maar ik wil eigenlijk ook dat het allemaal bij elkaar past qua naam. Suggesties?


Op het label staat dus voldoende info om ze uit elkaar te houden? Dan maakt me de opmaak echt geen reet uit. Sluit aan bij wat gebruikelijk is of verzin iets wat goed lijkt. Prima.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 01:55 Thu 3/9/2017

Originally posted by 77ships
Originally posted by Maakun
Kan je ook de titel van de Mind Your Step maple meenemen? Die is nu wel erg vreemd/lelijk. :-)


Ik schrijf maar braafjes over van hun banner.
Gelukkig was het bier niet vreemd of lelijk :)


Bedoelde jouw entry niet, maar de Uiltje Mind Your Step Double-maple-ice Distilled Stout. het is namelijk geen stout met dubbel maple-ijs die daarna gedistileerd is. :-)

 
sjogro
beers 9245 º places 186 º 13:44 Sat 3/11/2017

Hoi ik ben net bij een rondleiding geweest bij de Haagsche Broeders. Daar leerde ik o.a. dat hun Déguste Black Barleywine hetzelfde is als de Vicaris. De Déguste BB was een test brouwsel en viel goed in de smaak. Deze is opnieuw gebrouwen en uitgebracht onder de naam Vicaris.

Déguste Black Barleywine: https://www.ratebeer.com/beer/haagsche-broeder-deguste-black-barleywine/447047/
Vicaris: https://www.ratebeer.com/beer/haagsche-broeder-vicaris/472719/

 
goozen
beers 5368 º places 172 º 16:34 Sat 3/11/2017
 
Christos
beers 6111 º places 110 º 10:40 Sun 3/12/2017

Ik wilde net een post maken met alle nieuwe namen van Puik Bieren uit Apeldoorn, ik zie dat ze zijn al angepast, good job!
Alleen waarom Tomahop een alias en niet de naam aanpassen als met de andere?


Puik Nummer 1 is ook alias van Puik Blonde Donder.


 
bierkoning
beers 20228 º places 431 º 11:05 Sun 3/12/2017

Originally posted by sjogro
Hoi ik ben net bij een rondleiding geweest bij de Haagsche Broeders. Daar leerde ik o.a. dat hun Déguste Black Barleywine hetzelfde is als de Vicaris. De Déguste BB was een test brouwsel en viel goed in de smaak. Deze is opnieuw gebrouwen en uitgebracht onder de naam Vicaris.

Déguste Black Barleywine: https://www.ratebeer.com/beer/haagsche-broeder-deguste-black-barleywine/447047/
Vicaris: https://www.ratebeer.com/beer/haagsche-broeder-vicaris/472719/




Oké zal ze aliassen

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 11:42 Sun 3/12/2017

Originally posted by Christos
Ik wilde net een post maken met alle nieuwe namen van Puik Bieren uit Apeldoorn, ik zie dat ze zijn al angepast, good job!
Alleen waarom Tomahop een alias en niet de naam aanpassen als met de andere?


Puik Nummer 1 is ook alias van Puik Blonde Donder.





Nieuwe naam was al toegevoegd, vandaar de alias. Wel treurige etiketten trouwens