Voer voor de admins #6

Reads 28385 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 13:35 Thu 7/6/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by MarcoDL
Zucht, weer een onduidelijkheid bij het Uiltje. Gaat om dit nieuwe bier: https://www.ratebeer.com/beer/uiltje-grandmas-cooking-recipes-vol-2--lemon-vanilla-cheesecake-wit-beer/529825/

Lijkt dezelfde als deze eerdere beta: https://www.ratebeer.com/beer/uiltje-beta-03-cheesecake-witbier/488420/

Beide een cheesecake witbier met vanille en limoen, alleen abv is anders.


Die betas worden op de kleine setup gebrouwen, als test voor grote batches volgens mij. Dus ik denk dat we ze best samen kunnen voegen. ABV is niet zo belangrijk


40% ABV verschil + getweakt recept is geen nieuwe entry meer? Wanneer worden alle obvious Bavaria/H-West lagers eens gemerged dan?

Edit: de ’nieuwe jasje’ Uiltjes zijn -als je deze merged- ook niet meer te houden als separate entries. Afgezien van de Miss Hooter.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 13:49 Thu 7/6/2017

Als jij het nu eens uitzoekt en admin wordt. Dan hoef ik die bende van al die NL brouwers niet meer te ontrafelen :-P

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:29 Thu 7/6/2017

Opzouten met die etiketplakkers, aliassen die bende!

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 19:37 Thu 7/6/2017

Originally posted by Borresteijn
Mja, daar zit nogal wat overlap in. Vind t geen scherpe definitie.

natuurlijk zit er overlap in. maar het is de intentie die je in het opstarten van je bedrijf maakt denk ik. wil je een cafe en ga je daar je eigen bier voor maken of heb je een brouwerij en lijkt het je wel leuk om ook wat gasten te ontvangen. de definitie van een taproom lijkt mij het meest duidelijke. alleen bij brewpubs kan de definitie vervagen als ze opeens ook bieren over het hele land gaan verkopen (bijv van moll?). maar daar valt dan ook geen 100% geldende definitie meer voor te bepalen lijkt me.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 01:46 Fri 7/7/2017

Originally posted by caesar
Als jij het nu eens uitzoekt en admin wordt. Dan hoef ik die bende van al die NL brouwers niet meer te ontrafelen :-P


Volgens mij heb ik dat al meerdere malen gedaan. Tis maar net wat je ermee doet

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:07 Fri 7/7/2017

Ach, waar hebben we het ook eigenlijk over. Van de Grote Prutser moeten we zo ongeveer alles toe gaan laten en wordt de site Untappd 0.5. Dus ik verifieer gewoon alles vanaf nu, en alleen bij superoverduidelijkheid mergen we. Maakt het adminnen ook een stuk makkelijker

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 02:20 Fri 7/7/2017

Originally posted by caesar
Ach, waar hebben we het ook eigenlijk over. Van de Grote Prutser moeten we zo ongeveer alles toe gaan laten en wordt de site Untappd 0.5. Dus ik verifieer gewoon alles vanaf nu, en alleen bij superoverduidelijkheid mergen we. Maakt het adminnen ook een stuk makkelijker


mooi, dan ga ik vanaf nu voor elk bier een jaarversie aanmaken !

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 03:25 Fri 7/7/2017

Ik vind dat de admins goed werk doen, maar zo’n groot verschil in alcohol en dus blijkbaar ook recept dat zou toch een nieuwe entry zijn denk ik. Een ander merk coffee in een stout is al een nieuw bier...

 
MarcoDL
beers 9603 º places 213 º 03:34 Fri 7/7/2017

Dat van die gerestylde basisserie vind ik wel een goed punt. Als je dat doortrekt moet deze vol. 2 ook een nieuwe entry zijn.

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 03:35 Fri 7/7/2017

Ik heb de Beta versie op retired gezet. Blijkbaar een proefbrouwsel voor deze versie waaraan een en ander gesleuteld is.