Voer voor de admins #6

Reads 28375 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 09:49 Tue 8/29/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by Christos
Originally posted by Borresteijn
Marco, Christos, waar zijn jullie dikke 4+ ratings gebleven van Vlaams & Hollands en van die ene Griekse saison? Het waren eerst private ratings, maar nu zie ik ze helemaal niet meer..
ja ik was met de app bezig, ik probeerde naar beneden te scrollen en gaf ik hem per ongeluk een 4.4, nu heb ik hem verwijderd.


Voor mij geldt exact hetzelfde. Ik probeerde de geüpdate app even uit en gaf per ongeluk een rating. Het deleten van die rating kostte me echter meteen 18 ratings in de counter, blijkbaar hebben oude Molenbieren veel hitpoints.




Wel goed om te horen dat jullie de ratings zelf verwijderd hebben, en dat dat niet ook een of andere bug was.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 15:04 Sun 9/3/2017

Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 16:37 Sun 9/3/2017

Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.

 
mutz
beers 1715 º 06:01 Mon 9/4/2017

Ik heb tot nu toe twee keer gevraagd om informatie van Brouwerij in de Nacht te wijzigen, en twee keer is dat maar half gebeurd. De bieren die ik als retired heb aangemerkt worden wel snel aangepast, maar met de melding dat het geen client brewer meer is, en dat de brouwerij niet meer verbonden is met restaurant De Kluis wordt niks gedaan. Heeft dat een bepaalde reden?

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 07:48 Mon 9/4/2017

Originally posted by mutz
Ik heb tot nu toe twee keer gevraagd om informatie van Brouwerij in de Nacht te wijzigen, en twee keer is dat maar half gebeurd. De bieren die ik als retired heb aangemerkt worden wel snel aangepast, maar met de melding dat het geen client brewer meer is, en dat de brouwerij niet meer verbonden is met restaurant De Kluis wordt niks gedaan. Heeft dat een bepaalde reden?

De reden is dat ik dat niet bij de Ratebeer bugs heb aangetroffen. en In de Nacht geen brouwerij is die bij mij echt bekend is. Aan jou de uitdaging om daar wat mee te doen ;-)

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 07:55 Mon 9/4/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by mutz
Ik heb tot nu toe twee keer gevraagd om informatie van Brouwerij in de Nacht te wijzigen, en twee keer is dat maar half gebeurd. De bieren die ik als retired heb aangemerkt worden wel snel aangepast, maar met de melding dat het geen client brewer meer is, en dat de brouwerij niet meer verbonden is met restaurant De Kluis wordt niks gedaan. Heeft dat een bepaalde reden?

De reden is dat ik dat niet bij de Ratebeer bugs heb aangetroffen. en In de Nacht geen brouwerij is die bij mij echt bekend is. Aan jou de uitdaging om daar wat mee te doen ;-)

Maar het is aangepast. En de dubbele entry van De Kluis is ook meteen verwijderd.

 
mutz
beers 1715 º 12:03 Mon 9/4/2017

Bedankt. Als het goed is zal de brouwerij binnenkort wat bekender ( moeten) worden.
Peter Bouman, de brouwer heeft zijn restaurant in Venlo verkocht en heeft nu meer tijd om zich te wijden aan het brouwen en verkopen van zijn bieren. Ik moet zeggen dat de meeste bieren, en met name de barrel aged versies van de Belhamel, me erg goed smaken. De verkrijgbaarheid van zijn bieren is momenteel vrij beperkt ( voornamelijk Venlo en omgeving) maar als hij zijn geld ermee wil gaan verdienen dan zal hij toch wat aan de landelijke distributie moeten gaan doen. We zullen het gaan zien......

 
Zlotta
beers 8958 º places 479 º 14:52 Mon 9/4/2017

Heeft Brouwerij In de Nacht zijn eigen ketels nu? Ik ben eind juni in Venlo geweest, toen kon ik op het menu van 'De Kluis' het volgende over de bieren van In de Nacht lezen:

"Vanaf maart 2017 brouwen wij zelf onze bieren in hoeveelheden van 1000 liter bij de Weerter Stadsbrouwerij. Daar staan twee eigen gistingtanks, waar het bier fijn in kan lageren." Zijn dit oud nieuws dan?

 
mutz
beers 1715 º 16:50 Mon 9/4/2017

Geen oud nieuws, voor zover ik weet heb je gelijk.
Maar je bent toch geen client brewer meer als je zelf je bier brouwt, ook al is het met gehuurde spullen.....denk ik?

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 16:56 Mon 9/4/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.
.

Aangepast zie ik, maar ik snap niet helemaal waarom Raga 666 (wat toch duidelijk op het etiket staat) nu het alias is, en Raga (wat vaak op blackboards staat) de hoofdnaam. Is dat een woord, hoofdnaam?