Voer voor de admins #6

Reads 28388 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20230 º places 431 º 06:27 Mon 9/25/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by bierkoning
Ik denk rateable, omdat het gekruide bieren zijn. Bovendien is er nog zoiets als brewers intent. Kortom: ik ga me niet druk maken over niks, laat het mooi in de database staan en laat de ratings het werk doen.


Geen zorgen, die Blood Mary ga ik diep de grond in raten. Een van de smerigste bieren ooit.

Ik heb hem laten staan, wilde hem niet proeven. Maar doe je best maar.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:37 Mon 9/25/2017

Ik heb trouwens nog wat bieren van Kaapse toegevoegd. Van de collab met Quince zijn er zeker weten twee versies (staat ook op hun Facebook) met net ander recept. Van die collab met Nogne O weet ik het niet zeker, en van die Berliner met Koffie stond op hun tap dat ie van hen was, maar ik sluit niet uit dat het eventueel dezelfde was als die van De Molen zoals sommige mensen dachten, maar normaal zeggen ze dat er wel bij dus heb m maar toegevoegd.

 
bierplezier
beers 16 º places 2 º 17:55 Mon 9/25/2017

ik heb weer 2 bieren bij hilldevils toegevoegd maar ben vergeten erbij te zetten dat ze bij de pimpelmeesch zijn gebrouwen.. sorry!

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 01:57 Sat 9/30/2017

Originally posted by Maakun
Ik heb trouwens nog wat bieren van Kaapse toegevoegd. Van die collab met Nogne O weet ik het niet zeker.


Ik ook niet, maar ze staan nu allebei met exact dezelfde naam onder Nøgne Ø. Er zou er dan toch 1 onder Kaapse moeten staan? Dus een Nøgne Ø/Kaapse en een Kaapse/Nøgne Ø?

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 06:29 Sat 9/30/2017

Zo had ik het wel toegevoegd ja, maar dan heeft een admin hem verplaatst...

 
bierkoning
beers 20230 º places 431 º 07:37 Sat 9/30/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Maakun
Ik heb trouwens nog wat bieren van Kaapse toegevoegd. Van die collab met Nogne O weet ik het niet zeker.


Ik ook niet, maar ze staan nu allebei met exact dezelfde naam onder Nøgne Ø. Er zou er dan toch 1 onder Kaapse moeten staan? Dus een Nøgne Ø/Kaapse en een Kaapse/Nøgne Ø?


Hoe zit het dan precies in elkaar? Heeft de Kaapse met Nogne O in Rotterdam gebrouwen of Nogne O met Kaapse in Grimsted of allebei?

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:46 Sat 9/30/2017

Ze schonken zowel bij Nogne O als bij Kaapse tegelijk 'hun' versie op het festival, maar in tegenstelling tot de collab met Quince heb ik het niet verder gecheckt. Inmiddels zijn ze samengevoegd, dus blijkbaar is er alleen in Noorwegen gebrouwen...

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 10:14 Sat 9/30/2017

Niet volgens kaapse zelf. Die zeiden dat beide versies op hun festival te proeven zouden zijn.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 10:57 Sat 9/30/2017

Originally posted by Maakun
Ze schonken zowel bij Nogne O als bij Kaapse tegelijk 'hun' versie op het festival, maar in tegenstelling tot de collab met Quince heb ik het niet verder gecheckt. Inmiddels zijn ze samengevoegd, dus blijkbaar is er alleen in Noorwegen gebrouwen...


Heeft me tot nu toe nog geen rating gekost

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 10:58 Sat 9/30/2017

Originally posted by Borresteijn
Niet volgens kaapse zelf. Die zeiden dat beide versies op hun festival te proeven zouden zijn.


Uit elkaar trekken dan maar weer