Voer voor de admins #6

Reads 28389 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
PietS
beers 376 º places 104 º 08:52 Fri 9/15/2017

Originally posted by Borresteijn
Heb em op out of business gezet. Bij de brouwerij zelf op RB kun je een correctie insturen voor t adres, dat zal dan ook wel niet kloppen denk ik.


OK, bedankt. Bij de brouwerij is wel het nieuwe adres vermeld.

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 09:13 Fri 9/15/2017

Originally posted by PietS
Originally posted by bierkoning
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.
.

Aangepast zie ik, maar ik snap niet helemaal waarom Raga 666 (wat toch duidelijk op het etiket staat) nu het alias is, en Raga (wat vaak op blackboards staat) de hoofdnaam. Is dat een woord, hoofdnaam?

Foutje, verkeerd om gealiast.


Ik zag dit ineens staan op dit forum, maar Raga is toch duidelijk een ander bier dan Raga 666? Ik heb laatst de Raga gedronken en die heeft een groen etiket met gele letters, de 666 heeft een rood etiket met een duivel ... lijkt me toch een ander bier dan of niet?


Lijkt mij ook dan idd.

@Edo: kun jij dit herstellen?

 
bierkoning
beers 20230 º places 431 º 09:46 Fri 9/15/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by PietS
Originally posted by bierkoning
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.
.

Aangepast zie ik, maar ik snap niet helemaal waarom Raga 666 (wat toch duidelijk op het etiket staat) nu het alias is, en Raga (wat vaak op blackboards staat) de hoofdnaam. Is dat een woord, hoofdnaam?

Foutje, verkeerd om gealiast.


Ik zag dit ineens staan op dit forum, maar Raga is toch duidelijk een ander bier dan Raga 666? Ik heb laatst de Raga gedronken en die heeft een groen etiket met gele letters, de 666 heeft een rood etiket met een duivel ... lijkt me toch een ander bier dan of niet?


Lijkt mij ook dan idd.

@Edo: kun jij dit herstellen?


Ik zal hem de-aliassen

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 11:01 Fri 9/15/2017

Originally posted by PietS
Originally posted by bierkoning
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.
.

Aangepast zie ik, maar ik snap niet helemaal waarom Raga 666 (wat toch duidelijk op het etiket staat) nu het alias is, en Raga (wat vaak op blackboards staat) de hoofdnaam. Is dat een woord, hoofdnaam?

Foutje, verkeerd om gealiast.


Ik zag dit ineens staan op dit forum, maar Raga is toch duidelijk een ander bier dan Raga 666? Ik heb laatst de Raga gedronken en die heeft een groen etiket met gele letters, de 666 heeft een rood etiket met een duivel ... lijkt me toch een ander bier dan of niet?


Ah, nou, dan zat ik dus even helemaal fout. Mea culpa.

Als excuus kan ik natuurlijk aanvoeren dat de info op de tapborden niet altijd zo duidelijk is en die 666 zomaar weggelaten kan worden. In dit geval zou foto van het etiket natuurlijk ook hebben geholpen. Enfin, toch maar weer even op zoek dan.

 
MarcoDL
beers 9604 º places 213 º 09:47 Sat 9/23/2017

Is er een reden dat de bier cocktails van de Molen niet in de database staan? Staan als saison op de bierlijst, lijken me gewoon brouwsels.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 12:22 Sat 9/23/2017

Originally posted by MarcoDL
Is er een reden dat de bier cocktails van de Molen niet in de database staan? Staan als saison op de bierlijst, lijken me gewoon brouwsels.


Dear Lord, laat die zooi alsjeblieft unrateable zijn. Heeft echt niks met bier te maken als je het mij vraagt.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:37 Sun 9/24/2017

Ik heb heel veel bieren toegevoegd maar was volgens mij zo'n beetje de enige omdat de rest ofline aan het raten was. Ik heb maar één cocktail gehad dus ik zou zeggen voeg de rest gewoon toe...

 
kermis
beers 18395 º places 748 º 02:48 Sun 9/24/2017

I'm thinking De Molen Wait For It should be a new '17 entry. Any insight on this? It seems a different beer comparing notes.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:58 Sun 9/24/2017

Yes it was completely different, about double the abv as well. It was a blend of something with 5% of Jan and Charlotte in it (hahaha). Forgot to add it and now I don't know the details anymore...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 13:40 Sun 9/24/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by MarcoDL
Is er een reden dat de bier cocktails van de Molen niet in de database staan? Staan als saison op de bierlijst, lijken me gewoon brouwsels.


Dear Lord, laat die zooi alsjeblieft unrateable zijn. Heeft echt niks met bier te maken als je het mij vraagt.


Admins, als jullie bekomen zijn van het zware werk dan wel de vakantie in bierloos Portugal, willen jullie hier een oordeel over vellen?