Voer voor de admins #6

Reads 28373 • Replies 395 • Started Thursday, May 4, 2017 8:09:24 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 02:16 Tue 9/5/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.
.

Aangepast zie ik, maar ik snap niet helemaal waarom Raga 666 (wat toch duidelijk op het etiket staat) nu het alias is, en Raga (wat vaak op blackboards staat) de hoofdnaam. Is dat een woord, hoofdnaam?

Foutje, verkeerd om gealiast.

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 02:21 Tue 9/5/2017

Originally posted by mutz
Geen oud nieuws, voor zover ik weet heb je gelijk.
Maar je bent toch geen client brewer meer als je zelf je bier brouwt, ook al is het met gehuurde spullen.....denk ik?


Eigenlijk wel. Er zijn een aantal huurbrouwers die zelf brouwen in de ketels van een ander. En er zijn er ook die alleen het recept bedenken en het bier uitbrengen maar het brouwproces aan de ingehuurde brouwer overlaten. Onderscheid wordt niet/nauwelijks gemaakt want toon dat maar eens aan. Het adminnen is er niet simpeler op geworden.

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 09:58 Tue 9/5/2017

katjelam beraamd heeft nu twee ratings van kermis en die tellen ook voor twee ratings, het bier heeft nu dus een Overall en Style score. wat een circus dit site is geworden

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:04 Fri 9/8/2017

Heb een nieuwe place toegevoegd: https://www.ratebeer.com/p/goto/73580/

Het heeft hetzelfde adres als Pochpoater, maar een andere plaatsnaam? Geen idee hoe dat werkt in die regio. En de URL is kapot gemaakt door Ratebeer, er mist nu een ':'

 
bierkoning
beers 20229 º places 431 º 05:39 Fri 9/8/2017

Originally posted by Maakun
Heb een nieuwe place toegevoegd: https://www.ratebeer.com/p/goto/73580/

Het heeft hetzelfde adres als Pochpoater, maar een andere plaatsnaam? Geen idee hoe dat werkt in die regio. En de URL is kapot gemaakt door Ratebeer, er mist nu een ':'


Wordt beheerd door de brouwer van Pochpoater en zijn zoon. Vandaar zelfde adres. Elsen is een buurtschap bij Markelo.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 08:43 Fri 9/8/2017

Ja dat het van Pochpoater was had ik al toegevoegd. kan een admijn de URL fixen? Die rechten hebben normale gebruikers niet meer.

 
PietS
beers 376 º places 104 º 14:34 Tue 9/12/2017

Hallo allemaal,

Ik ben dit weekend in Freiburg geweest en heb daar wat plekken bezocht. Daarbij kwam ik erachter dat de volgende plek helemaal niet bestaat of bestaan heeft: https://www.ratebeer.com/p/braukollektiv/51333/ . Dit is het vroegere adres van de brouwerij Braukollektiv, maar dit is nooit een bar of iets dergelijks geweest (kreeg ik te horen van iemand van de brouwerij op hun nieuwe adres). Dus die plek kan beter verwijderd worden voor er nog meer mensen langs gaan.

Post ik dat dan hier bij de goede admins, of kan ik dit beter op het internationaal of zelfs een Duits forum posten?

 
Borresteijn
beers 11298 º places 404 º 16:04 Tue 9/12/2017

Heb em op out of business gezet. Bij de brouwerij zelf op RB kun je een correctie insturen voor t adres, dat zal dan ook wel niet kloppen denk ik.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 02:51 Thu 9/14/2017

Oh hee de forums doen het weer eens niet, sorry als dit toch al was doorgekomen

Stadsbrouwhuis Leiden is nu een beetje een chaos: https://www.ratebeer.com/brewers/eeterij-proeflokaal-stadsbrouwhuis/26828/

De naam van de brouwerij is Stadsbrouwhuis City Brewery.

De naam van de place klopt wel (Eeterij en proeflokaal) maar is nu niet gekoppeld aan de brouwerij.

Dan de biernamen. SBH staat wel in één van hun logo's, maar heb ik nog nooit op een flesje of taplijst of Facebook gezien. Daar gebruiken ze altijd 'Stadsbrouwhuis [naam bier]' Op die manier lijkt het mij ook veel makkelijker vindbaar.

 
PietS
beers 376 º places 104 º 08:51 Fri 9/15/2017

Originally posted by bierkoning
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Christos
Nevel Beraamd same as Katjelam Beraamd?


Lijkt wel logisch. Zoals Butcher's Tears Raga ook wel hetzelfde zal zijn als Raga 666.
.

Aangepast zie ik, maar ik snap niet helemaal waarom Raga 666 (wat toch duidelijk op het etiket staat) nu het alias is, en Raga (wat vaak op blackboards staat) de hoofdnaam. Is dat een woord, hoofdnaam?

Foutje, verkeerd om gealiast.


Ik zag dit ineens staan op dit forum, maar Raga is toch duidelijk een ander bier dan Raga 666? Ik heb laatst de Raga gedronken en die heeft een groen etiket met gele letters, de 666 heeft een rood etiket met een duivel ... lijkt me toch een ander bier dan of niet?