Ratebeer (en andere) ergernissen deel 3

Reads 57095 • Replies 695 • Started Sunday, January 4, 2015 1:06:10 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Martinus
beers 5018 º places 224 º 00:18 Mon 2/9/2015

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Martinus
Originally posted by Borresteijn
Mooie deductie. Maar áls het Yellow Bus was: lucky b’tard.

Persoonlijk hoop ik voor hem dat iemand niet bewust de boel geflest heeft en een willekeurig bier gerecapt heeft.


De boel flessen, was dat een "bewussie"?

Het was niet geheel toevallig.

Vraag me wel af waarom dezelfde post er twee keer staat (in een oudere versie)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:20 Tue 2/10/2015

2 stuks deze keer (en dan laat ik de domheid op het Beer Geek forum deze keer gaan, want dat is een algemene ergernis, die zich elke dag herhaalt :P):

1. Onze soon to be toprater (of toch eigenlijk niet, want hij gaat het rustiger aan doen, vanwege u weet wel, een van mijn vorige ergernissen) loopt een volledige pagina op het algemene vol te spuien met achtereenvolgende posts. Dit heeft vast een internetnaam (Drebus, help me even hier?). Voor de geinteresseerden (ik kan het me niet voorstellen eigenlijk), check de ’skewing the numbers’ topic.

2. Sint Juttemis komt met een Tripal, een kruising tussen een Tripel en een IPA. Oh my ...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 02:28 Thu 2/12/2015

Wow, die hopscotch in skew the numbers is bijna net zo’n dwangneuroot qua stats als onze Benzai. Daar kun je nog wat van leren Benzaaaike! :P

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 03:50 Thu 2/12/2015

OMFG!

Ben blij dat ik niet zo een GEEKKK ben! Whahahaha

Die gasten genieten niet meer, niet van het leven, niet van het bier, niet van hun kinderen, niet van een vol glas...


Meest idiote draadje van het jaar! We zijn allemaal verschillend net zoals onze smaak en scores! Get over it!

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 03:59 Thu 2/12/2015

Er is niks idioots aan het opmerken dat bij sommige users de beschrijving totaal niet overeen komt met de scores die ze geven. Dat is gewoon een objectieve constatering waar de een zich meer aan ergert dan de ander. De onzin over wat ze gemiddeld vinden is irrelevant en voegt niks aan de thread toe. Daar was de OP ook niet over begonnen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:04 Thu 2/12/2015

Toch, over dat skewing the numbers: wat is eigenlijk nu het probleem? Als je binnen je eigen range aan scores, dezelfde verdeling (dus relatieve scores) hebt, komt dat statistisch gezien toch op precies hetzelfde neer. Alleen de absolute waardes zullen bij de een anders zijn dan bij de ander. Volgens mij kunnen sommige stats-freaks in dat topic nog wel een cursusje statistiek gebruiken (sowieso kan 99.99% vd Nederlanders dat nog wel, incl en met name de NL wetenschappers, want gut oh gut, wat zijn die figuren slecht in statistiek ... o.O)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 04:13 Thu 2/12/2015

Originally posted by Benzai
Er is niks idioots aan het opmerken dat bij sommige users de beschrijving totaal niet overeen komt met de scores die ze geven. Dat is gewoon een objectieve constatering waar de een zich meer aan ergert dan de ander. De onzin over wat ze gemiddeld vinden is irrelevant en voegt niks aan de thread toe. Daar was de OP ook niet over begonnen.

Mag ik dat nog altijd zelf vinden...?

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:02 Thu 2/12/2015

Originally posted by caesar
2 stuks deze keer (en dan laat ik de domheid op het Beer Geek forum deze keer gaan, want dat is een algemene ergernis, die zich elke dag herhaalt :P):

1. Onze soon to be toprater (of toch eigenlijk niet, want hij gaat het rustiger aan doen, vanwege u weet wel, een van mijn vorige ergernissen) loopt een volledige pagina op het algemene vol te spuien met achtereenvolgende posts. Dit heeft vast een internetnaam (Drebus, help me even hier?).


Normaal noem je zoiets een doublepost of triplepost, dus in dit geval een sextuplepost? Is iig een trieste vertoning van mensen die de edit-knop niet kunnen handelen. Enige uitzondering is wanneer je aan je max karakters zit, wat op RB nogal snel gebeurd.

http://www.troll.me/images/boromir/one-does-not-simply-double-post.jpg

Originally posted by Countbeer
Die gasten genieten niet meer, niet van het leven, niet van het bier, niet van hun kinderen, niet van een vol glas...





Dit soort opmerkingen vind ik zo kansloos. Als ik zoiets lees is het bloed tot aan het laatste druppeltje onder m’n nagels vandaag gehaald, zelfs als het voor de grap is. Het hele ’Begin eens met genieten’ argument zou van mij strafbaar mogen worden. Vroeger al, als je je ijsje sneller op had dan een ander menneke uit je buurt en dat die dan zei ’Ik geniet er tenminste van’. Nee, je eet gewoon als een mietje omdat je zoveel emotionele waarde aan je kutijsje hecht omdat je er van je eigen mama nooit één krijgt.

Anyway, die redenatie is zo ver over the hill dat je het niet eens meer met een knipoog mag zeggen wat mij betreft.

@Admins: Zullen we het een banbare overtreding maken? Ik ben voor.

Goed, m’n pauze is weer voorbij.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:14 Thu 2/12/2015

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Countbeer
Die gasten genieten niet meer, niet van het leven, niet van het bier, niet van hun kinderen, niet van een vol glas...





Dit soort opmerkingen vind ik zo kansloos. Als ik zoiets lees is het bloed tot aan het laatste druppeltje onder m’n nagels vandaag gehaald, zelfs als het voor de grap is. Het hele ’Begin eens met genieten’ argument zou van mij strafbaar mogen worden. Vroeger al, als je je ijsje sneller op had dan een ander menneke uit je buurt en dat die dan zei ’Ik geniet er tenminste van’. Nee, je eet gewoon als een mietje omdat je zoveel emotionele waarde aan je kutijsje hecht omdat je er van je eigen mama nooit één krijgt.



 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:18 Thu 2/12/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Er is niks idioots aan het opmerken dat bij sommige users de beschrijving totaal niet overeen komt met de scores die ze geven. Dat is gewoon een objectieve constatering waar de een zich meer aan ergert dan de ander. De onzin over wat ze gemiddeld vinden is irrelevant en voegt niks aan de thread toe. Daar was de OP ook niet over begonnen.

Mag ik dat nog altijd zelf vinden...?



Als je het brengt als een mening wel, niet als je het brengt als een vaststaand feit