Ratebeer (en andere) ergernissen deel 3

Reads 57079 • Replies 695 • Started Sunday, January 4, 2015 1:06:10 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 13:09 Sat 3/7/2015

Originally posted by Borresteijn
Ik spiegel nog steeds alle dubbels en tripels aan Westmalle. Veel beter kun je t gewoon niet krijgen. Je dácht vroeger misschien dat t t beste was, nu wéét je t ;-)


Je mag me verketteren, maar Westmalle Tripel en Duvel bind ik nog steeds goede bieren. 35 jaar geleden was Hoegaarden sensationeel goed, terwijl het nu gewoon geparfumeerde bagger is

 
RW80
beers 3114 º places 33 º 13:15 Sat 3/7/2015

Ja, maar Hoegaarden is Hoegaarden niet meer.
Dat is algemeen bekend.

Eigenlijk is de achteruitgang van Hoegaarden op zich een blijvende Ergernis. :(

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 13:34 Sat 3/7/2015

Klein ergernisje: dark saison. Waar we vroeger een saison gewoon een belgisch blond noemden, is een dark saison natuurlijk gewoon een dubbel. FFS!

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 08:29 Sun 3/8/2015

Grrr, ik zie dit zojuist voorbijkomen op facebook:

"Vrouwenbier eindelijk in Nederland
Na het Belgische Delirium wordt nu ook Deliria toegevoegd aan het bierassortiment in het Delirium Café in Amsterdam. © Delirium Café Amsterdam.
In het Delirium Café in Amsterdam presenteert Bianca Hobrink vandaag om 15.00 uur haar eigen gebrouwen pils. Samen met andere vrouwen heeft zij Dileria, het bittere, blonde gelegenheidsbier, gebrouwen bij brouwerij Huyghe in Melle, België. Wereldwijd is Deliria erg populair, maar dit jaar zal het voor het eerst ook in Nederland uit de tap stromen.
Na de lancering worden er gelijk een aantal bierfabels ontrafeld. Bier een mannendrankje? Echt niet. Volgens internationaal biersommelier en zytholoog Fiona de Lange drinkt ruim 30 procent van de vrouwen bier."

Onnodig initiatief, lijkt me gewoon een marketing gimmick. En dan ook nog eens de zoveelste Belgische blonde uitbrengen.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:42 Sun 3/8/2015

Dat compile ratings niet gewoon meteen werkt gvd. Hoe werkte dat omzetten ook weer? Je weet wel, dat niet alles achter me kaar staat. Drebus of iig iemand heeft het ooit uitgelegd. Iets met kolom A selecteren en dan ergens op klikken. Een of ander symbool veranderen in een recht streepje maar ik weet niet meer waar.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 09:18 Sun 3/8/2015

Heujj heb het weer gevonden! Om het te vieren pak ik een biertje denk ik :)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 09:32 Sun 3/8/2015

Originally posted by MarcoDL
Grrr, ik zie dit zojuist voorbijkomen op facebook:

"Vrouwenbier eindelijk in Nederland
Na het Belgische Delirium wordt nu ook Deliria toegevoegd aan het bierassortiment in het Delirium Café in Amsterdam. © Delirium Café Amsterdam.
In het Delirium Café in Amsterdam presenteert Bianca Hobrink vandaag om 15.00 uur haar eigen gebrouwen pils. Samen met andere vrouwen heeft zij Dileria, het bittere, blonde gelegenheidsbier, gebrouwen bij brouwerij Huyghe in Melle, België. Wereldwijd is Deliria erg populair, maar dit jaar zal het voor het eerst ook in Nederland uit de tap stromen.
Na de lancering worden er gelijk een aantal bierfabels ontrafeld. Bier een mannendrankje? Echt niet. Volgens internationaal biersommelier en zytholoog Fiona de Lange drinkt ruim 30 procent van de vrouwen bier."

Onnodig initiatief, lijkt me gewoon een marketing gimmick. En dan ook nog eens de zoveelste Belgische blonde uitbrengen.


Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het gewoon weer: Als je wil dat het normaal gevonden wordt dat vrouwen bier drinken en brouwen dan moet je er niet iedere keer zo’n uniek evenement van maken als het daadwerkelijk gebeurd.

Maar er zijn natuurlijk partijen die baat hebben bij een niche.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 11:12 Sun 3/8/2015

Dat Deliria is niet eens een nieuw bier, dit persbericht is alleen om die Delirium bar wat aandacht te geven.

 
PotjeBier
beers 4514 º places 13 º 16:00 Sun 3/8/2015

Originally posted by Benzai
Heujj heb het weer gevonden! Om het te vieren pak ik een biertje denk ik :)


Mag je ’t mij binnenkort ook nog eens uitleggen

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 06:57 Mon 3/9/2015

Het gaat erom dat je excel bij iedere (recht streepje) een nieuwe cel laat pakken.

Edit: Dat tekentje doet het niet hier op het forum.