Ratebeer (en andere) ergernissen deel 3

Reads 57091 • Replies 695 • Started Sunday, January 4, 2015 1:06:10 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 08:24 Wed 6/10/2015

Originally posted by Maakun
Kunnen we niet ergens over rellen ofzo?


Ja er moet wat gebeuren idd. Ik mis de ongenuanceerde posts van Drebus waar ik ofwel lachend, ofwel hoofdschuddend naar zit te kijken en waar zich vervolgens een hele discussie uit ontspint. Zucht, die goeie oude tijd...

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:18 Wed 6/10/2015

Als je je verveelt, kun je misschien toch weer eens bij die Beer Geeks groep gaan kijken. Daar is altijd genoeg te rellen. Je hoeft niet veel te doen om sommige figuren op de kast te krijgen (maar dat geldt omgekeerd ook voor jou daar gok ik :P)

 
joes
beers 93 º places 9 º 09:33 Wed 6/10/2015

Originally posted by caesar
Als je je verveelt, kun je misschien toch weer eens bij die Beer Geeks groep gaan kijken. Daar is altijd genoeg te rellen. Je hoeft niet veel te doen om sommige figuren op de kast te krijgen (maar dat geldt omgekeerd ook voor jou daar gok ik :P)


Hmmmmm, goed plan .....

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 11:20 Wed 6/10/2015

Nee bedankt, dat gaat niet helpen.

 
SVD
beers 6171 º places 329 º 14:20 Wed 6/10/2015

Kan me niet meer aanmelden op de ratebeer app voor android... iets met verbinding is slecht of ratebeer is offline... maar heb gewoon verbinding...

 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 14:48 Wed 6/10/2015

Originally posted by caesar
Als je je verveelt, kun je misschien toch weer eens bij die Beer Geeks groep gaan kijken. Daar is altijd genoeg te rellen. Je hoeft niet veel te doen om sommige figuren op de kast te krijgen (maar dat geldt omgekeerd ook voor jou daar gok ik :P)


Ik heb mij laten verleiden om mij weer aan te melden voor die beer geeks groep. Maar het is dus eigenlijk niks voor mij. Bezin mij op een column om mij definitief tot personages non grata te bestempelen, maar ben er nog lang niet uit...

 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 14:50 Wed 6/10/2015

Ik ben teveel gesteld op mijn lever om rotzooi te drinken. Dat is mijn lot.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:20 Wed 6/10/2015

Originally posted by bierkoning
Originally posted by caesar
Als je je verveelt, kun je misschien toch weer eens bij die Beer Geeks groep gaan kijken. Daar is altijd genoeg te rellen. Je hoeft niet veel te doen om sommige figuren op de kast te krijgen (maar dat geldt omgekeerd ook voor jou daar gok ik :P)


Ik heb mij laten verleiden om mij weer aan te melden voor die beer geeks groep. Maar het is dus eigenlijk niks voor mij. Bezin mij op een column om mij definitief tot personages non grata te bestempelen, maar ben er nog lang niet uit...

Er zitten 2 handjes vol aan mensen die het wel waard zijn en die goeie shit posten. De rest... Pffff vermoeiend, net zoals al die Struise fotos van de fan boys en girls die beergeek rijk is...

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 16:02 Wed 6/10/2015

Jongens laat het gaan.... Maar dat van al dat zwaar middelmatige bier zou ik idd wel laten gaan ;)

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 16:23 Wed 6/10/2015

Originally posted by Maakun
Kunnen we niet ergens over rellen ofzo?


Er staat nu een bier met 10 ratings in de top 50. Complete onzin vind ik. Wij kunnen dus ook een willekeurig bier naar de top torpederen. Relletje, maar toch een beetje inhoudelijk.