Voer voor de admins #3

Reads 25629 • Replies 457 • Started Saturday, August 1, 2015 7:07:20 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 00:30 Thu 10/29/2015

Alias.

Al ben ik wel van mening dat kuikens en driejarige kippen niet hetzelfde product zijn ;-)

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 04:44 Thu 10/29/2015

Heb net de Kôôlbok toegevoegd. Zou zomaar eens een alias kunnen zijn van de Koe Bok van Berging, maar heb daar geen zekerheid over. Ga de Kôôlbok over een kleine 2 weekjes proeven, hoop ook meer info van ’t flesje te kunnen halen dan. De Koe Bok heb ik gehad, die was niet al te best, maar ik heb iig vergelijkingsmateriaal.

 
MarcoDL
beers 9608 º places 213 º 04:49 Thu 10/29/2015

Voor alias van de gerijpte bock. Ik geloof ook niet dat een Twentse bunker veel invloed heeft op het bier, ik neem aan dat het spul gewoon in een fles zit.
Als dit wordt toegestaan ga ik ook etalageruit-gerijpte IPA’s toevoegen.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:01 Thu 10/29/2015

Originally posted by MarcoDL
Voor alias van de gerijpte bock. Ik geloof ook niet dat een Twentse bunker veel invloed heeft op het bier, ik neem aan dat het spul gewoon in een fles zit.
Als dit wordt toegestaan ga ik ook etalageruit-gerijpte IPA’s toevoegen.


Hehe, saboteur :-)

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:19 Thu 10/29/2015

Originally posted by Borresteijn
Heb net de Kôôlbok toegevoegd. Zou zomaar eens een alias kunnen zijn van de Koe Bok van Berging, maar heb daar geen zekerheid over. Ga de Kôôlbok over een kleine 2 weekjes proeven, hoop ook meer info van ’t flesje te kunnen halen dan. De Koe Bok heb ik gehad, die was niet al te best, maar ik heb iig vergelijkingsmateriaal.


Volgens de beschrijving van die bokkentocht zit er Turkse Honing in de Koolbok. Verder zijn de hop en de mouten wel hetzelfde als de Koe Bok. Maar ze maken ’elke keer een ander bier’, dus het zou me niks verbazen als het iets verschillend is. Laat tzt maar weten of het stiekem toch een alias is.

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 05:53 Thu 10/29/2015

Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Heb net de Kôôlbok toegevoegd. Zou zomaar eens een alias kunnen zijn van de Koe Bok van Berging, maar heb daar geen zekerheid over. Ga de Kôôlbok over een kleine 2 weekjes proeven, hoop ook meer info van ’t flesje te kunnen halen dan. De Koe Bok heb ik gehad, die was niet al te best, maar ik heb iig vergelijkingsmateriaal.


Volgens de beschrijving van die bokkentocht zit er Turkse Honing in de Koolbok. Verder zijn de hop en de mouten wel hetzelfde als de Koe Bok. Maar ze maken ’elke keer een ander bier’, dus het zou me niks verbazen als het iets verschillend is. Laat tzt maar weten of het stiekem toch een alias is.


Ik vrees bij nader inzien toch het ergste:
http://www.bergingbrouwerij.nl/portfolio/koe-bok/

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 05:57 Thu 10/29/2015

Duidelijk. :-)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:03 Thu 10/29/2015

Originally posted by MonsterMagnet
Alias.

Al ben ik wel van mening dat kuikens en driejarige kippen niet hetzelfde product zijn ;-)


Het kuiken in deze vergelijking staat gelijk aan de wort ;)

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 06:05 Thu 10/29/2015

Originally posted by caesar
Duidelijk. :-)


Wacht iig even met aliassen totdat ik em heb gehad. Kan ik ook meteen een fotootje uploaden nl.

 
bierkoning
beers 20236 º places 431 º 10:25 Thu 10/29/2015

Reacties zijn overduidelijk, dus Grolsch bokjes zijn gealiast.