Voer voor de admins #3

Reads 25631 • Replies 457 • Started Saturday, August 1, 2015 7:07:20 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
caesar
beers 7642 º places 411 º 04:59 Sat 2/13/2016

Originally posted by Douberd
Originally posted by Douberd
Ik heb een fles Pas De Saison, gemaakt door Stadsbrouwerij Eindhoven (vroeger gemaakt door Brasserie Bours. Nieuwe entry?


Brasserie Bours Pas De Saison IBU 38, nu 30
Brasserie Bours Pas De Saison hops: Wilamette, Pacific Jade, EK Goldings. Nu Pacific Gem, Wakatu, Galena, Fuggles.
Ook geen roggevloken, wel roggemout


Als het hetzelfde ABV heeft, is het hetzelfde bier. De hoppen zijn heel erg aan elkaar gerelateerd (misschien met uitzondering van Galena) en een saison draait in eerste insantie niet om de hoppen.

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 02:41 Mon 2/15/2016

Heb een biertje gekocht (jawel). ’t Heet Robuust, staat nog niet hier op RB, is gebrouwen bij Schelde. Firma die t verkoopt heet Lekkers. Moet ik daar nog een "brouwerij" voor aanmaken, en zo ja welk type? Of gewoon toevoegen onder Schelde en eea in de description zetten? Sowieso is er zeer weinig info te vinden over deze onderneming. Website werkt niet iig, facebook staat ook vrijwel geen info op.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:04 Mon 2/15/2016

Originally posted by Borresteijn
Heb een biertje gekocht (jawel). ’t Heet Robuust, staat nog niet hier op RB, is gebrouwen bij Schelde. Firma die t verkoopt heet Lekkers. Moet ik daar nog een "brouwerij" voor aanmaken, en zo ja welk type? Of gewoon toevoegen onder Schelde en eea in de description zetten? Sowieso is er zeer weinig info te vinden over deze onderneming. Website werkt niet iig, facebook staat ook vrijwel geen info op.


Deze? http://robuust.nu/

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 03:38 Mon 2/15/2016

Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Heb een biertje gekocht (jawel). ’t Heet Robuust, staat nog niet hier op RB, is gebrouwen bij Schelde. Firma die t verkoopt heet Lekkers. Moet ik daar nog een "brouwerij" voor aanmaken, en zo ja welk type? Of gewoon toevoegen onder Schelde en eea in de description zetten? Sowieso is er zeer weinig info te vinden over deze onderneming. Website werkt niet iig, facebook staat ook vrijwel geen info op.


Deze? http://robuust.nu/


Yup

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 03:53 Mon 2/15/2016

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by caesar
Originally posted by Borresteijn
Heb een biertje gekocht (jawel). ’t Heet Robuust, staat nog niet hier op RB, is gebrouwen bij Schelde. Firma die t verkoopt heet Lekkers. Moet ik daar nog een "brouwerij" voor aanmaken, en zo ja welk type? Of gewoon toevoegen onder Schelde en eea in de description zetten? Sowieso is er zeer weinig info te vinden over deze onderneming. Website werkt niet iig, facebook staat ook vrijwel geen info op.


Deze? http://robuust.nu/


Yup


Het is van zo’n firma dat allemaal van dat soort producten verkoopt lijkt het wel. Tja, daar worden we niet vrolijk van natuurlijk. Maar voeg hem maar als ’client brewer’ toe. Zal niet de laatste zijn die op de bierhype inspringt.

 
Borresteijn
beers 11300 º places 404 º 04:04 Mon 2/15/2016

Misschien moet ik er maar een flesje Lamme Goedzak naast drinken. Zou ook zomaar een alias kunnen zijn. Ik voeg em wel toe iig.

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:00 Mon 2/15/2016

Even een vraagje voor de admins: het lukt mij sinds de recente wijzigingen niet meer om trade feedback achter te laten vanaf een ’mobile device’. Op de pc lukt het wel. Is dat reeds bekend?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 06:39 Mon 2/15/2016

Originally posted by Benzai
Even een vraagje voor de admins: het lukt mij sinds de recente wijzigingen niet meer om trade feedback achter te laten vanaf een ’mobile device’. Op de pc lukt het wel. Is dat reeds bekend?


Werkelijk waar geen idee. Ik lees dat soort bugs nooit, want ik kan er toch niets aan doen, maar er komen er volgens mij regelmatig langs. En eens in de zoveel tijd maakt 3fourths zich kwaad en ramt hij er een aantal doorheen. Beste methode is gewoon corrections insturen. Of een forum topic vinden dat hij leest (volgens mij was er pas 1 waar hij al dat soort feedback dingetjes vrij snel oppakte)

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 06:42 Mon 2/15/2016

Ok thnx

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 05:49 Tue 2/16/2016

Andere vraag maar weer eens. Ik zag net dat er weer twee Nederlanders een profiel hebben aangemaakt. Kunnen de admins ergens zien c.q. uit destilleren hoeveel NL users er zijn? (althans die hun profiel op NL hebben staan) Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.