Voer voor de admins #3

Reads 25634 • Replies 457 • Started Saturday, August 1, 2015 7:07:20 AM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:15 Mon 12/28/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Kan iemand het Veem pils aliassen? Is namelijk Bolle Jan...


Had ik ook gehoord idd. De leugenaars, specifiek nagevraagd maar gewoon glashard zeggen dat het eigen receptuur is. Hm hm


Je weet wie ’t erachter zit? Volgens hen is Bolle Jan hun recept... Alleen bij hun te krijgen...

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
En brouwerij het Veem omzetten naar een place?
Wordt nog (lang) niet gebrouwen daar! Wel een winkel en bar...


Dat lijkt me onzinnig. Hebben kvk dus horen in database, of er nu (al) feitelijk gebrouwen wordt of niet.


Tuurlijk hebben die kvk, hebben handjevol zaken in Eindhoven. Er staat geeneens een brouwinstallatie. Ze zijn nog opzoek naar een brouwer, etc etc

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:16 Mon 12/28/2015

Originally posted by caesar
Dus, wat moeten we ermee doen dan? Ik had koning tick nog op de app toen ik deze goedkeurde ;-)


Aliassen...

En als je kan mag je een kopie voor place maken...

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:56 Mon 12/28/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Kan iemand het Veem pils aliassen? Is namelijk Bolle Jan...


Had ik ook gehoord idd. De leugenaars, specifiek nagevraagd maar gewoon glashard zeggen dat het eigen receptuur is. Hm hm


Je weet wie ’t erachter zit? Volgens hen is Bolle Jan hun recept... Alleen bij hun te krijgen...

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
En brouwerij het Veem omzetten naar een place?
Wordt nog (lang) niet gebrouwen daar! Wel een winkel en bar...


Dat lijkt me onzinnig. Hebben kvk dus horen in database, of er nu (al) feitelijk gebrouwen wordt of niet.


Tuurlijk hebben die kvk, hebben handjevol zaken in Eindhoven. Er staat geeneens een brouwinstallatie. Ze zijn nog opzoek naar een brouwer, etc etc



Als ze een kvk nr hebben en ze noemen zichzelf een brouwerij dan zijn ze een brouwerij toch? Of ze nu al aant brouwen zijn is dan toch niet relevant, of althans, doorslaggevend?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 15:57 Mon 12/28/2015

Originally posted by Countbeer
Originally posted by caesar
Dus, wat moeten we ermee doen dan? Ik had koning tick nog op de app toen ik deze goedkeurde ;-)


Aliassen...

En als je kan mag je een kopie voor place maken...


Ja ik twijfelde toen al zeer aan de originaliteit en het is dus idd waarheid gebleken. Aliassen lijkt me idd

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:03 Mon 12/28/2015

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
Kan iemand het Veem pils aliassen? Is namelijk Bolle Jan...


Had ik ook gehoord idd. De leugenaars, specifiek nagevraagd maar gewoon glashard zeggen dat het eigen receptuur is. Hm hm


Je weet wie ’t erachter zit? Volgens hen is Bolle Jan hun recept... Alleen bij hun te krijgen...

Originally posted by Benzai
Originally posted by Countbeer
En brouwerij het Veem omzetten naar een place?
Wordt nog (lang) niet gebrouwen daar! Wel een winkel en bar...


Dat lijkt me onzinnig. Hebben kvk dus horen in database, of er nu (al) feitelijk gebrouwen wordt of niet.


Tuurlijk hebben die kvk, hebben handjevol zaken in Eindhoven. Er staat geeneens een brouwinstallatie. Ze zijn nog opzoek naar een brouwer, etc etc



Als ze een kvk nr hebben en ze noemen zichzelf een brouwerij dan zijn ze een brouwerij toch? Of ze nu al aant brouwen zijn is dan toch niet relevant, of althans, doorslaggevend?


In dit geval is het een benaming waar ze op een later tijdstip gebruik van willen maken...
Van mij mag de brouwerij blijven staan maar er mag ook een place worden toegevoegd....

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 16:04 Mon 12/28/2015

En bolle jan is al een alias. Fucking wat kansloos. Mag dit niet gewoon weg en het Veem #@$%$? #etiketbierergernissen ;-)

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:31 Mon 12/28/2015

Originally posted by caesar
En bolle jan is al een alias. Fucking wat kansloos. Mag dit niet gewoon weg en het Veem #@$%$? #etiketbierergernissen ;-)

Ja graag!
Alhoewel ie later wel weer zal worden toegevoegd... Wellicht toch Alias...
Bolle Jan was er wel al veel langer dan de alias, haha...

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 09:28 Sun 1/3/2016

Deze rating moet verplaatst worden onder de Pogtah Bieah (Baltic Porter)

http://www.ratebeer.com/beer/abc-beers-haagse-harry-pogtah-bieah/124851/381995/

 
Christos
beers 6111 º places 110 º 08:05 Tue 1/5/2016

Originally posted by Douberd
Deze rating moet verplaatst worden onder de Pogtah Bieah (Baltic Porter)

http://www.ratebeer.com/beer/abc-beers-haagse-harry-pogtah-bieah/124851/381995/




 
caesar
beers 7642 º places 411 º 08:48 Tue 1/5/2016

Ik kan het simpelweg niet, maar het staat iedere gebruiker vrij om de betreffende persoon een mailtje te sturen en hem of haar te wijzen op de potentiele fout in hun ratings ;-)