Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58745 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 08:34 Sun 6/18/2017

Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Bullit
Ik denk dat je dan kans hebt een bud light advocaatje achter je aan te krijgen, lees maar eens de terms of service.


Je hebt ze anders wel weer een briljant idee voor een nieuw bier in de schoot geworpen: Bud Light Advocaat. Mmmmmm!




Ergernis: spam berichten over heroine en paspoorten...
Alhoewel, ook weer typerend voor deze site en heden ten dage dan ook wel weer grappig...

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:42 Sun 6/18/2017

Originally posted by Countbeer
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Bullit
Ik denk dat je dan kans hebt een bud light advocaatje achter je aan te krijgen, lees maar eens de terms of service.


Je hebt ze anders wel weer een briljant idee voor een nieuw bier in de schoot geworpen: Bud Light Advocaat. Mmmmmm!




Ergernis: spam berichten over heroine en paspoorten...
Alhoewel, ook weer typerend voor deze site en heden ten dage dan ook wel weer grappig...


Het leek een mooi bericht tot bleek dat je moest betalen zeker? (Dit was de laatste grap die ik erover maak, ik ga iets originelers zoeken :p)

Ergernis: M’n week vrij is voorbij. Vanaf morgen weer werken in plaats van de hele dag F5en op de forums.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:52 Sun 6/18/2017

Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Countbeer
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Bullit
Ik denk dat je dan kans hebt een bud light advocaatje achter je aan te krijgen, lees maar eens de terms of service.


Je hebt ze anders wel weer een briljant idee voor een nieuw bier in de schoot geworpen: Bud Light Advocaat. Mmmmmm!




Ergernis: spam berichten over heroine en paspoorten...
Alhoewel, ook weer typerend voor deze site en heden ten dage dan ook wel weer grappig...


Het leek een mooi bericht tot bleek dat je moest betalen zeker? (Dit was de laatste grap die ik erover maak, ik ga iets originelers zoeken :p)

Ergernis: M’n week vrij is voorbij. Vanaf morgen weer werken in plaats van de hele dag F5en op de forums.


Haha. Wel een goeie week om te F5en, er gebeurde genoeg. Nu is de rust wedergekeerd, of het grote stilzwijgen meer. Behalve Clarkvv, die hoort blijkbaar meer dan anderen

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:38 Sun 6/18/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Originally posted by Countbeer
Originally posted by PotjeBier
Originally posted by Bullit
Ik denk dat je dan kans hebt een bud light advocaatje achter je aan te krijgen, lees maar eens de terms of service.


Je hebt ze anders wel weer een briljant idee voor een nieuw bier in de schoot geworpen: Bud Light Advocaat. Mmmmmm!




Ergernis: spam berichten over heroine en paspoorten...
Alhoewel, ook weer typerend voor deze site en heden ten dage dan ook wel weer grappig...


Het leek een mooi bericht tot bleek dat je moest betalen zeker? (Dit was de laatste grap die ik erover maak, ik ga iets originelers zoeken :p)

Ergernis: M’n week vrij is voorbij. Vanaf morgen weer werken in plaats van de hele dag F5en op de forums.


Haha. Wel een goeie week om te F5en, er gebeurde genoeg. Nu is de rust wedergekeerd, of het grote stilzwijgen meer. Behalve Clarkvv, die hoort blijkbaar meer dan anderen

Wat weet Clarkvv meer?
(F5-en kan nog even)

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 15:39 Sun 6/18/2017

Die verspreid het gerucht dat die score breakdowns terugkomwn toch? Of is dat weer iemand anders?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 15:42 Sun 6/18/2017

Dat ja, hij doet nogal bijdehand. Maar ik heb de Grote Prutser alleen horen zeggen dat de attributes niets toevoegden aan de data, dus dat lijkt meer op dat het voorgoed weg is. Dus gewoon blijven klagen erover

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 15:50 Sun 6/18/2017

Tja, ik blijf nog actief op de forums om dit allemaal gade te slaan, maar t wordt wel een beetje triest hier...
Gelukkig zit de Nederlandse delegatie er nog anders was het direct afsluiten!
Raten zit er voor mij niet meer in...
Ik blijf bij het zinkend schip... Maar al dat gerotzooi en geroddel blijft nog wel even in trek bij mij...

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 16:14 Sun 6/18/2017

Originally posted by caesar
Dat ja, hij doet nogal bijdehand. Maar ik heb de Grote Prutser alleen horen zeggen dat de attributes niets toevoegden aan de data, dus dat lijkt meer op dat het voorgoed weg is. Dus gewoon blijven klagen erover


Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, maar het is voor mij geen dealbreaker. Ik zit hier uiteindelijk toch voor de community en om m’n persoonlijke logboek bij te houden. Ik denk dat ik wanneer ik 100 bieren invoer misschien 7 tot 10 keer naar de ratings van anderen kijk. En dan is het meestal voor kennis aannemen wat de score is en ff lezen of er ook staat waarom een bier mee- of tegelvalt.

Desondanks vond ik het toch jammer dat er data verborgen wordt die iedereen toch altijd invult. En dan vooral omdat ik nu soms duidelijk moet maken dat een bier niet te pruimen is maar er wel oke uitziet en dus toch nog oké scoort.

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:30 Sun 6/18/2017

Spelen meer factoren mee...

Oa

Het stiekem veranderen van scores: (90/100 wtf?!)
https://www.ratebeer.com/brewers/anheuser-busch-inbev/84/

En het verdwijnen van ratings.
Een paar dagen geleden kwam ik erachter dat ik Bronckhorster Saison nog niet eerder gerate had... yeah right! Nu weet ik t zeker! :-(

 
Countbeer
beers 6586 º places 259 º 16:44 Sun 6/18/2017

Ben trouwens benieuwd of Eric nog zin heeft zijn gevoelens en inside info te delen...