Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58761 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 08:14 Tue 8/1/2017

Originally posted by Maakun
Nou, met de nieuwe login wordt ik er elke 20-30 minuten uitgegooid, hoera hoera...


Zoooooo irritant

 
bierkoning
beers 20261 º places 431 º 08:34 Tue 8/1/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by caesar
Ik zat me zo eens af te vragen, na al die faliekante mislukkingen van de Grote Prutser de afgelopen tijd: wat is eigenlijk de laatste toevoeging/aanpassing aan Ratebeer, dat daadwerkelijk een verbetering was?


Ik kan ook echt niets bedenken. Overal wordt aangezeten om het vervolgens half stuk maar te laten voor wat het is. Nergens wordt naar geluisterd. De App is vrijwel waardeloos, je kan er alleen bier mee opzoeken en raten, verder niets. Ik ben nog steeds geen admin.. Het kleurenschema dan misschien? Al deed dat in het begin ook pijn aan mn ogen.


Ik heb nog maar eens een reminder gepost want ik word bloedsjagrijnig van dat getreuzel en eerlijk gezegd heb ik ook andere dingen aan mijn hoofd.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 08:47 Tue 8/1/2017

Het is een kwestie van tijd totdat het forum kapot gaat. Scheelt een hoop gezeur voor de grote prutser....

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 09:20 Tue 8/1/2017

Originally posted by MonsterMagnet
Het is een kwestie van tijd totdat het forum kapot gaat. Scheelt een hoop gezeur voor de grote prutser....


Haha, ja, dat zou hem toch een hoop slapeloze nachten besparen :-)

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 11:45 Tue 8/1/2017

Er wordt wel negatief gedaan over die nieuwe user die allemaal negatieve dingen post, maar die kerel slaat wel de spijker op de kop. De hardcore gebruikers zijn niet de doelgroep voor de nieuwe ontwikkelingen, juist niet zelfs, dus we worden genegeerd of die JoeT doet het af met een post vol totale wartaal

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 11:52 Tue 8/1/2017

Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Maakun
Nou, met de nieuwe login wordt ik er elke 20-30 minuten uitgegooid, hoera hoera...


Zoooooo irritant


Is nu serieus de thread hierover gewoon verwijderd?

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 12:43 Tue 8/1/2017

Originally posted by Maakun
Originally posted by Borresteijn
Originally posted by Maakun
Nou, met de nieuwe login wordt ik er elke 20-30 minuten uitgegooid, hoera hoera...


Zoooooo irritant


Is nu serieus de thread hierover gewoon verwijderd?


Welke thread? Er is niks verwijderd volgens mij, want dan zou ik het in het archief moeten kunnen zien.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 15:31 Tue 8/1/2017

Bier raten via de nieuwe app die op de site niet te zien zijn onder ’latest activity’

 
MarcoDL
beers 9630 º places 213 º 01:04 Wed 8/2/2017

Originally posted by ShivanDragon
Bier raten via de nieuwe app die op de site niet te zien zijn onder ’latest activity’


Idd. Dit en vele andere problemen met het appgedrocht hebben mij na jaren van gebruik van Eric’s app ook doen overstappen naar de browser. Pijnlijk hoe een schijnbare poging tot vooruitgang lijdt tot een terugkeer naar oude prehistorische systemen. (en ja, die ei/ij fout is opzettelijk.)

Het lijkt bijna een sociaal experiment: hoe ver kan je de loyaliteit van gebruikers oprekken met technisch gepruts, inhoudelijk wanbeleid en radiostilte bij kritische vragen.

 
Borresteijn
beers 11317 º places 404 º 01:36 Wed 8/2/2017

Originally posted by ShivanDragon
Bier raten via de nieuwe app die op de site niet te zien zijn onder ’latest activity’


Dit was ook al het geval met de aan RB gekoppelde BeerBuddy app. Zelfde scriptje denk ik.
BeerBuddy was wel een redelijk OK app, maar is ook een stuk nuttelozer geworden nu er geen lijst met ’tasted’ bieren meer is. Deze gebruikte ik altijd om even snel in een bar al mn gedronken bieren in op te slaan, om ze de volgende dag te raten. Nu zie je het pas als je het bier opzoekt, dan staat er ergens met mini-lettertjes "tasted’. Maar ja, dan moet je dus wel nog weten wat je hebt gehad de avond ervoor..