Ratebeer en andere ergernissen deel 7

Reads 58654 • Replies 657 • Started Wednesday, May 3, 2017 12:30:45 PM CT

The forums you're viewing are the static, archived version. You won't be able to post or reply here.
Our new, modern forums are here:
RateBeer Forums

Thread Frozen
 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 04:32 Mon 11/6/2017

Die van jou heeft toch gewoon gepost?

 
bierkoning
beers 20255 º places 431 º 04:40 Mon 11/6/2017

Originally posted by MarcoDL
Originally posted by caesar
Een veel grotere (terugkerende) ergernis is het niveau vd Molen de laatste jaren. H&V bourbon brett was crap, om maar niet te spreken over de gebottelde appelmoes van Quad 17. Op Borefts was het ook allemaal prutzooi. Hou dan gvd gewoon op met brouwen.


Ik vond die H&V bourbon brett heerlijk, eindelijk eens een brett stout die de wrangheid en de zuurheid in balans weet te houden. En dan was er ook nog de geweldige Hemel & Aarde Bowmore.
Ik moet toegeven dat de slechtste bieren dit jaar ook van De Molen waren. Ik begrijp niet waarom ze zoveel slechte saisons hebben gemaakt.



Ik heb moeite met al die kruiderij experimenten van De Molen. Het haalt het gemiddelde naar beneden. Doodzonde.

 
ShivanDragon
beers 6880 º places 121 º 04:48 Mon 11/6/2017

Originally posted by Maakun
Die van jou heeft toch gewoon gepost?


sorry las weer eens verkeerd, zwaar weekend gehad, bedoelde ook trade feedback achterlatende.

 
MonsterMagnet
beers 1955 º places 15 º 07:40 Mon 11/6/2017

Originally posted by ShivanDragon
Originally posted by Maakun
Die van jou heeft toch gewoon gepost?


sorry las weer eens verkeerd, zwaar weekend gehad, bedoelde ook trade feedback achterlatende.
dit ging niet over mijn ontvanger, daar heb ik niets over te klagen. Maar twee pakketten zijn, ondanks herhaaldelijk vragen niet gepost. Als ik weer ga organiseren ga Ik daar inderdaad strenger op worden.

 
Maakun
beers 10309 º places 319 º 12:38 Mon 11/6/2017

Ik heb ook wel eens iemand geen feedback gegeven bij de local swap, maar die had ook minder dan 3 liter bier gestuurd en deels nog supermarktspul ook. Had geen zin om negatieve feedback achter te laten, maar positief was ik ook niet bepaald.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 13:14 Mon 11/6/2017

Toen ik heb meegedaan kreeg ik ook geen feedback vgm.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 14:27 Mon 11/6/2017

Cees, je had gelijk over die quad 17. Als ik zoiets koop van de Molen verwacht ik een sjieke Quadrupel zoals de La Trappe oak aged series, maar wat je krijgt is blijkbaar een vloeibare samenvatting van de snoepkraam op de lokale kermis.

 
caesar
beers 7642 º places 411 º 14:35 Mon 11/6/2017

Originally posted by DutchDrebus
Cees, je had gelijk over die quad 17. Als ik zoiets koop van de Molen verwacht ik een sjieke Quadrupel zoals de La Trappe oak aged series, maar wat je krijgt is blijkbaar een vloeibare samenvatting van de snoepkraam op de lokale kermis.


Ai ai. Heb je koning tick ook nog wat laten proeven, of probeert hij nog steeds tevergeefs te minderen?

 
Benzai
beers 20020 º places 321 º 14:38 Mon 11/6/2017

Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Cees, je had gelijk over die quad 17. Als ik zoiets koop van de Molen verwacht ik een sjieke Quadrupel zoals de La Trappe oak aged series, maar wat je krijgt is blijkbaar een vloeibare samenvatting van de snoepkraam op de lokale kermis.


Ai ai. Heb je koning tick ook nog wat laten proeven, of probeert hij nog steeds tevergeefs te minderen?


Ik kreeg niks.

 
DutchDrebus
beers 6996 º places 47 º 15:10 Mon 11/6/2017

Originally posted by Benzai
Originally posted by caesar
Originally posted by DutchDrebus
Cees, je had gelijk over die quad 17. Als ik zoiets koop van de Molen verwacht ik een sjieke Quadrupel zoals de La Trappe oak aged series, maar wat je krijgt is blijkbaar een vloeibare samenvatting van de snoepkraam op de lokale kermis.


Ai ai. Heb je koning tick ook nog wat laten proeven, of probeert hij nog steeds tevergeefs te minderen?


Ik kreeg niks.


Ik begreep dat Joris 2 flesjes heeft en een beetje bierliefhebber heeft na 3 slokken al genoeg gehad van deze quad.

Ik ga donderdag wel weer een keer een doordeweekse tasting doen, dus ik hoop op die manier weer wat punten te scoren bij onze gepensioeneerde ex-ticker.